24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jindřich 19.3.2007 14:21

Tandem Putin (KGB) - Bursík (GRU) nikdy nezklame!!! Dokud nepochopíme, že nejsilnější politickou stranou České republiky jsou tajné služby - a to navíc ne ty jejich domácí parodie - nepochopíme v dnešní PROTEKTORÁTNÍ "české" politice vůbec nic!!!

wolf 19.3.2007 6:13

škoda jen že to bursík neřekl...

... ale kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde, že.

Bursík nevyzval rakušany aby podali oficiální stížnost, ale řekl, že pokud ví, tak rakušané si na ventily nijak nestěžovali a bez oficiální stížnosti se s tím nedá nic dělat (nebo něco v tomhle smyslu)

jenomže průser českých médií je, že když něco vyjde v ČTK tak to všichni opíšou a nikdo si nedá práci to ověřit. Takže když vyjde špatnej překlad, tak je z toho rázem výzva bursíka aby si rakušané stěžovali...

boginm 17.3.2007 17:37

Re: Re: Reaktorschnellabschaltung, Reaktorschnellabschaltung, Reaktorschnellabschaltung

hraješ si na chytrého a nevíš že při odstávce bloku se nejdřív odstaví reaktor a až pak se dělají další práce.

Ludva 17.3.2007 14:09

Re: je třeba vidět perspektivu

Brání Vám snad někdo postavit ekologičtější, lepší elektrárny než ČEZ ? Nejlepší motivace ke změnám je přece konkurence. Ale ono to asi nebude tak jednoduché, možná když to stát zaplatí. Proč proboha tady pořád někomu vadí naše vcelku dobře diverzifikovaná, na domácích surovinách postavená energetika ?

B. Zronek 17.3.2007 9:18

Re: Pane zaměstnanec ČEZ - JETE

Vážený pane,

nepovažuji se za svaté orákulum moderní doby, jsem obyčejný zaměstnanec, který (pokud udělá závažnou chybu) může okamžitě přijít i licenci, kterou si musím pravidelně obnovovat u státních zkoušek (a hledat si novou práci) - takový případ jsme také měli a s pracovníkem, který nedokázal plnit to, co má, jsme se velice rychle rozloučili. Takže já ani nikdo z velína "kdejaké svinstvo" neustojíme.

To, co se děje v Temelíně, mě hodně vadí a děláme maximum pro to, aby se něco podobného neopakovalo - včetně šetření, kdo za to může (tak to funguje u všech neplánovaných provozních událostí i poruch). Je ale iluzí si myslet, že už nikdy nikdo neudělá chybu - jaká je dle Vás přijatelná dokonalost člověka? 99%? 99,9% ..  I při dokonalosti 99,99% by např. na jednom z největších letišť světa v Atlantě zemřelo při leteckých haváriích 56000 osob! Proto je třeba si toto uvědomovat a vliv selhání lidí i techniky eliminovat. Technicky (např. zodolněním zařízení), administrativně, znásobením kontrol...  To se u nás také děje - je pravda, že bychom měli být mnohem lepší a dokonalejší. Ale i přesto si dovolím tvrdit, že Temelín je (jaderně)bezpečná elektrárna. To, co nás trápí, jsou zbytečné události s vlivem na image a provozní spolehlivost (potažmo na peníze - nejen ČEZu, ale i naše platy). Jsme si zatraceně dobře vědomí, že díky Melku bude cokoliv použito proti nám a budeme nuceni veřejně řešit i naprosto zanedbatelné záležitosti (např. typu zkrat stavebního rozvaděče kdesi vně areálu ETE komentovaného v novinách titulky "Na Temelíně hořelo").

To ale pro média není zajímavé. Můžeme slíbit "Uděláme maximum pro to, aby se něco podobného neopakovalo", nemůžeme slíbit "Už se nikdy nic podobného nestane".

Bobby Brown 16.3.2007 23:16

Re: Debata Pavlovec X Kriz na Ceskem Rozhlasu 2003

Všiml jsem si, jak pan Pavlovec a jiní, nezapomenou vždy na úvod nějaké odpovědi zdůraznit, že druhá strana je útočící a hází špínu a urážky.

On pan Pavlovec je takový férový a citlivý chlap. Mně samotnému ruply nervy, když jsem na jedné z diskuzí četl jeho neustálé: a nezapomeňte ke svým zdrojům přidat složky StB a pod. - to ale urážky nejsou, že? Také jsem mu napsal co si o něm myslím i s podpisem.

To samé jsem četl na téma globální oteplování (od jiných autorů, dokonce to je někde tady na čoklovi): ti popírači jsou arogantní a nadávají nám, jsme utiskovaná skupina vědců, kteří chtějí věst diskuzi, ale popírači jsou dogmatici, kteří diskuzi nepřipouští, apod. Heh, no o tom by jiní lidé mohli vyprávět - jak jsou 1. označeni za popírače a za 2. srovnáni s popírači holokaustu a za 3. požadovány stejné zákazy hlásání těchto nebezpečných myšlenek. To je realita.

Dost mi to připomíná 2. sv. válku - když se člověk pobaví se starými němci, tak oni věřili, že 2.SV nevyvolali oni a věřili, že celou dobu pouze bránili Německo. Napadl nás okolní svět, my se jenom bránily - pak se to ale zvrhlo. Ano, takovouto podobnost to ve mě vzbuzuje, když čtu a slyším od těchto aktivistů, jak oni jsou napadáni, oni mírumilovní - a proto chceme ty ostatní zakázat...

Delfin 16.3.2007 21:38

Debata Pavlovec X Kriz na Ceskem Rozhlasu 2003

Zajimava debata pana Krize a Pavlovce z roku 2003. Nejlepsi je u konce to povidani o nepotrebnem Zwentendorfu. Si rikam, proc tedy Rakusaci hasi problem nedostatku zdroju vystavbou dvou plynovych Temelinu ... zde je odkaz

honzak 16.3.2007 21:29

Re: Re: pro pana Pavlovce

já bych radši pro ten ČEZ. Fyzika je fyzika, ty melounistický kecy bych neustál.

pavel 99 16.3.2007 21:27

Re: je třeba vidět perspektivu

ad 1) - tuhle lež zde stále někdo opakuje, přestože je pokaždé vyvrácena seznamem odstavených bloků - není Vám stydno takhle lhát?

ad 2) - spotřeba v ČR stabilně roste a zanedlouho se budou odstavovat dosluhující "uhelky" - je tedy třeba hledat nové zdroje. Nevím, co je na tom špatného.

ad 3) můžete uvést jakýkoliv výrobek a porovnat spotřebu u nás a v jiné zemi, abyste dokumentoval onu "nadspotřebu"? A jak by měla vypadat ona "opatření"?

ad 4) nějak nevidím hlavu a patu tohoto tvrzení.

honzak 16.3.2007 21:22

Re: Re: Bursík nevidí za konec volebního obdobízpět na článek

Milý vole!

To myslíš vážně? To hov@do nadělá víc škody než bedna kytu zvaná Paroubek.

honzak 16.3.2007 21:20

Re: je třeba vidět perspektivu

Jinak zdráv? Z čeho pán odvodil "energetickou nadspotřebu"?. Z ceny elektřiny v eurech? Nebo snad výpočtem?

Hang Wire 16.3.2007 21:13

The Great Global Warming Swindle

I co se týče skleníkových plynů tak si z nás zelení zas dělají srandu, zaměňují příčinu a následek - zvyšování obsahu CO2 v atmosféře je způsobeno nikdy nekončícími změnami celosvětového klimatu podle toho jak fluktuje sluneční aktivita. Proč? Protože křivka CO2 je zpožděná o 800 let za křivkou změny globálních teplot.

Otepluje se i Mars a Pluto, a to zelení neokecají.

Stačí zagooglovat pro "The Great Global Warming Swindle".

jirka 16.3.2007 21:04

je třeba vidět perspektivu

1. ministr bursík má pravdu v tom, že stavitel temelína čez podvedl všechny stím, že neodstavil uhelné elktrárny

2. čez chystá počerady 2 a rekonstrukci dalších uhelek

3. energetická nadspotřeba zdejšíhoprůmyslu je abnormální, tady je třeba  provést opatření

4. v bilanci pravděpodobně dojde spíše k vyrovnání

keporkakw 16.3.2007 20:22

Bursík se chce zřejmě stát hlavou "Jihočeských matek".

Jinak se totiž jeho jednání nedá rozumně vysvětlit. Přesným pojmenováním je termín vlastizrada.

Jak jinak nazvat  podněcování cizí země proti vlastnímu státu. Kromě toho, pan Bursík rozumí jaderné energetice jako koza petrželi a dává to hlasitě najevo. Je potřeba jej odvolat, než napáchá větší škody.

jasan 16.3.2007 20:20

Re: Re: Bursík nevidí za konec volebního obdobízpět na článek

Bursik skodi tomuto statu.  Ane nei tak podstatne proc - ale v jeho pripade jde bud o sabotaz ci vlastizradu.  Schavlne, kdy prileti prvni trestni oznameni...

Petr Kiebel 16.3.2007 20:17

Re: Bursík nevidí za konec volebního obdobízpět na článek

Ne to rozhodně nelze...nepřehánějte a nehlupte...

Petr Kiebel 16.3.2007 20:17

Re: Vlastizradce

Pane Brezino,jste to skutečně vy?Sice jsem do této chvíle s Vámi nesouhlasil, ale alespoň jste dodržoval nějakou úroveň.Nechce se mi věřit,že jste napsal něco tak odporného,jako tento příspěvek. Není to pod Vaší úroveň,zařadit se mezi tu spoustu hlupáků, co nazívají Zelené a pana Bursíka pakáží, škůdci, zrádci a podobně? Opravdu radši nevěřím,že jste to psal Vy ...

Zirk.J 16.3.2007 19:12

Bursík nevidí za konec volebního obdobízpět na článek

Bursíkovu činnost lze přirovnat kolaborantským  ministrům  po okupaci ČR v roce 1938 - pak že se dějiny neopakují.

Bobby Brown 16.3.2007 18:52

Re: Tisková zpráva

Ano, četl jsem.

Jsem zvědav, s jakou "expertízou" vyrukujou zelení, nebo budou dělat mrtvé brouky?

Jenda 16.3.2007 18:46

Re: Reaktorschnellabschaltung, Reaktorschnellabschaltung, Reaktorschnellabschaltung

Teda ac nemecky prakticky neumim tohle zni jako rychle zastaveni reaktoru. Toz to se tam asi delo neco o malicko podstatnejsi. Kdyz kvuli tomu museli urychlene zastavit reaktor. A zrovna u Zimy by se dalo predpokladat ze si to bude schopnej precist cely. I v ty hotentotstine. Asi se mu nechtelo.

pavel 99 16.3.2007 18:44

Re: Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

no on by to neuznal od nikoho. Jeho typické reakce jsou buď převést téma na osobu diskutujícího (podle situace jej obvinit z bolševismu či placené propagandy) nebo dělat, že příspěvek nevidí. Pochopitelně věcnou reakci či argumentaci neočekávám. Psal jsem to spíš pro ostatní, z nich pro ty co o  informace mají zájem.

ota 16.3.2007 18:24

Re: Re: tatkové podrbte se

jinak jsi zdavej,až na tu hlavu!!!

ota 16.3.2007 18:22

ponstatování

jinak jsi zdravejmaž na tu hlavu

ota 16.3.2007 18:20

Re: Re: tatkové podrbte se

PetrK 16.3.2007 18:15

Re: tatkové podrbte se

Zato vy jste génius, jenom nevím, v jakém oboru. Jo, mám kamaráda, který je primářem na psychiatrii, nemáte zájem o konzultaci? Myslím, že by vám prospěla.

AeroKarel 16.3.2007 18:02

To je skoro chucpe,

když Pavlovec někomu nadává do placených nicků ......

AeroKarel 16.3.2007 17:53

Re: tatkové podrbte se

Spíš Bursík, ne?

Zdeněk 16.3.2007 17:33

tatkové podrbte se

taťkové, jste trapní a s vámi i velmi viditelný pes Ondřej Neff - to co dnes napsal v Lidovkách svědčí o tom, že už ztratil jakoukoliv soudnost a smysl pro realitu.

Evropan (original) 16.3.2007 17:22

Tak se vsichni

vyvztekali a zarvali si a pak se pekne v klidu a pokoji rozjeli na sve chaty, chaloupky a zahradky ;-)

Ivan Brezina 16.3.2007 17:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všechna snaha marná

Ne, neobvinil jsem vas. Ze jste placen rakouskou vladou je prece verejne zname vec, kterou ani vy sam nepopirate, takze pripomenuti tohoto faktu jiste nelze oznacit za "obvineni".

Protoze jste nezverejnil dikazy pro sva obvineni Delfina ze je placen on, nezbyva mi nez verejne konstatovat: "Poverenec rakouske vlady Radko Pavlovec je lhar".