19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

MÉDIA: Mužici z ČT1

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
george 25.1.2007 22:04

Radar

Článku chybí jen jedno : fakta. Autor nemůže vědět. zda lidé radar chtějí nebo nechtějí, protože věcná tvrzení si vzájemně odporují. V televizi diváci slyší, že Rusům radar nevadí, v novinách se druhý den dozvědí pravý opak. Tvrzení, že radar je ochrana proti Iránu je nevěcné. Kdyby USA chtěla zlikvidovat iránský atomový program, stačí na to pár minut, jak dokázala Izrael před několika roky. 

jirka.s. 23.1.2007 22:54

Re: Přemejšlím nad tím, kde jsme vzali ty "újezdy"

www.army.cz/scripts/detail.php?id=215

I-Worm 23.1.2007 21:36

Přemejšlím nad tím, kde jsme vzali ty "újezdy"

to je snad přímo z carského Ruska, nebo to bylo i za Sovětů?

I-Worm 23.1.2007 21:33

Re: no, ona "veřejnoprávní televize" už dlouho není tím, čemu se říká

jo, jo, a co teprve, když Vám tam dají takového Viscontiho, nebo Felliniho, to už musíte bejt vzteky modrej, to by Vám Nova nikdy takovou lumpárnu neprovedla. Za podnikatelský peníze!

liberal shark 23.1.2007 21:27

souhlas s autorem

Ano, naši politici mně nerepresentují a tzv. veřejnoprávní televize je pouhým nástrojem k vydírání koncesionářů.

PetrK 23.1.2007 19:10

Re: no, ona "veřejnoprávní televize" už dlouho není tím, čemu se říká

Souhlas, a navíc - k čemu je ČT 24, která prakticky celý den (až na malé změny) vysílá stále totéž?A večerní zprávy s Drtinovou a s jejími skoky do řeči a z jednoho Tématu na druhé, to je zážitek.

jirka.s. 23.1.2007 18:55

Re: Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televizi ZRUŠIT

Pardon! Asi jsem se vyjádřil poněkud neobratně, pokud jste z mého příspěvku vyrozuměl, že se na televizi dívám od rána do večera. Ale každopádně televizní poplatky mi připadají jako kdybych, když jdu kolem zeleniny, strčil vedoucímu 100 Kč a přemlouval ho, aby na mne pamatoval, kdybych snad někdy, v budoucnosti, chtěl mrkev. Jediný rozdíl, za to podstatný je v tom, že  zelinář tu stovku na mně nevymáhá a nevyhrožuje, když mu ji nedám, soudem! Jinak souhlas, že je to státem podporovaný raketýring!

Josef G. 23.1.2007 16:54

Re: Vedení ČT jsou prachsprostí rektální alpinisti mocným!

Pamatuju, jak jsme Kantůrkovi a Mathému nadávali. Moc se za to stydím, byli to páni ředitelé. A nechrápali s hlasatelkama.  

H.K. 23.1.2007 16:34

Re: no, ona "veřejnoprávní televize" už dlouho není tím, čemu se říká

R^R^

Bubik 23.1.2007 16:03

Re: klidně

souhlas. Aspoň do Prahy ladik53 nebude jezdit :-D

Bubik 23.1.2007 15:57

no, ona "veřejnoprávní televize" už dlouho není tím, čemu se říká

veřejnoprávní. Stal se z ní další bulvární kanál, nelíšící se od ostatních (viz zprávy v 19 hodin pravidelně začínající tu vraždou, tu znásilněním, tu exkucí dítěte rodičům). Přestal jsem se na zprávy dívat, protože jsou k zblití. 

Jediné co mne s.re je, že ty zprávy dělá i za mých 120 korun, které mi stát zákonem vytahuje každý měsíc z kapsy.;-€

Inžinier Buľa 23.1.2007 13:55

Vedení ČT jsou prachsprostí rektální alpinisti mocným!

Toho nablblého Janečka s tou jeho šedou eminencí Lambertem bych hnal svinským krokem. Takového úpadku ČT nedosáhla ani koncem 80. let! Kdeže ty zlaté Kantůrkovy a Mathého časy jsou? Tyhle dnešní škůdce si tam ale rada ČT pečlivě pěstuje, protože zobou z ruky a konečně "zpívajú a tancujú na tu správnú notečku". Není však před nimi úniku, jinak by člověk musel televizní bednu vyhodit (nebo z ní aspoň vykuchat tuner). ;-€

Jura Jurax 23.1.2007 12:41

Nejste sám

Ať je to jak chce, v obou případech se obávám, že naši politici mne nezastupují a veřejnoprávní televize nenakládá s mými penězi, jak bych si přál.

Nejste sám, nás jsou milióny - asi tak 10.

Finrod Felagund 23.1.2007 12:26

Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televizi ZRUŠIT

Kdo na ně má čučet? On vás někdo nutí? Já se na televizi, coby televizní vysílání, nekoukám vůbec a vůbec mi to nechybí, Když zapnu televizi, coby přístroj, tak jen kvůli DVD. A protože vlastním televizi (dotyčné kontrolory by nezajímalo, že není připojená k anténě), tak musím platit poplatky. Stejně jako neposlouchám rádio, a to žádné, nejen ČRo, a musím platit poplatky z rozhlasu. Je to obyčejné výpalné, nic víc.

bp 23.1.2007 11:52

Re: Co jsem slyšel já.

Tak jsem tomu Čunkovu vyjádření rozuměl taky. Ale kdo chce psa bít...

Jara 23.1.2007 11:42

Chci referendum..

Ale ne k radaru (řada našich spoluobčanů tuto problematiku nemůže posuzovat),ale k působnosti Veřejnoprávní televize a rozhlasu.Já mám jasno- privatizace.Jinak to nicnedělání a ty penězovody nejdou zlikvidovat.

StandaT 23.1.2007 11:14

Re: Pane Ptáčku,

já jsem viděl Zaorálka

jirka.s. 23.1.2007 11:05

Re: Re: Re: Veřejnoprávní televizi ZRUŠIT

Správně! Kdo má pořád čučet na stupidní telenovely jihoamerického původu a dnes už to samé tuzemského původu, když mu ČT nabízí daleko kvalitnější a a hlavně poučnější seriály jako jsou třeba Poslední sezóna či Horákovi. Navíc z nich mám obrovské uspokojení, že jsem si je také tak trochu zaplatil.

Bradley 23.1.2007 10:16

Co jsem slyšel já.

Já jsem p.Čunka pochopil asi trochu jinak. Když hovořil o jídle a topení pro Američany ze základny, tak měl na mysli, že si to jídlo a teplo koupí u nás a tudíž dají vydělat našim lidem. Tak to bylo v Německu (dříve západním), takže když odtud vojáci odcházeli, starostové dotčených vesnic hořce plakali, protože místní hostinští přicházeli o tržby a v důsledku propouštěli zaměstnance. Tož tak.

Pražák 23.1.2007 9:46

Re: klidně

No já bych to bral

Rudolf 23.1.2007 9:45

Důvod existence pro "veřejnoprávní média" není dán.

Přesto není ani důvod jejich rušení. Stačí malé technické opatření - zakódovat jejich vysílání s tím, že kdo chce, koupí si, namísto televizního poplatku, příslušnou dekódovací kartu. Závisláci na ČT2 tak mohou zachovat svoji intelektuální nadřazenost (budou mít proto dokonce hmatatelný důkaz) a ostatní se rozhodnou, jak chtějí. Dokonce své skvělé programy dostanou lacinějí (autorské poplatky, resp. jejich výše se totiž odvíjí od skutečného počtu posluchačů).

hodne neRath 23.1.2007 9:35

at zije CT!

ale za svy.....

Václav V. 23.1.2007 9:26

Já myslím, že ČT není rudá,

dospěl jsem k závěru, že tvůrci publicistiky jsou jenom nevzdělaní, pologramotní lidé. Jistý psycholog mi v hospodě říkal, že zřejmým důkazem pologramotnosti je hulvátské ostré mečení, které ze sebe vydávají téměř všichni redaktoři a moderátoři za každým třetím slovem. Svědčí to prý o poruchách myšlení či nedostatečném myšlení. Dodáívám: nebo o žádném myšlení.

Lájoš B. 23.1.2007 9:07

Re: Re: Veřejnoprávní televizi ZRUŠIT

Zaplať Bůh za Veřejnoprávní TV. Kdo má pořád čučet na stupidní telenovely jihoamerického původu a dnes už to samé tuzemského původu ? Zlatej Anděl s hudbou naživo. Z těch plejbekovejch estrád na komerčních televizích už se mi udělalo blbě. Jo a ty pokusy o TV bulvár, to je žrádlo. Škoda, že už skončila Železného agitka, tam se veřejnoprávní TV taky nechytala.

Jo a zprávy v 19.00 autora jistě nechávají klidným, sleduje přece První zprávy a ČT1 ho nezajímá.

gada 23.1.2007 9:04

poslechni si zprávy jestě jednou

Luboši, poslechni si zprávy jestě jednou (http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/, vyber Události z neděle 21.1.,  zaškrtni Americký

protiraketový deštník  /vysilani/21.01.2007/1097181328-udalosti/29057.html?ilink=50712 - pozor, nefunguje ve firefoxu!) a v čase asi 1:14 uslyšíš Topolánka: "My máme připravenou vysvětlovací kampaň...". Komentář ČT: "V ní se chce vláda především zaměřit na hledisko bezpečnosti a mezinárodní prestiže. Připomínat chce také ekonomické výhody." a následuje Čunkovo povídání o tom, že 200 američanů něco sní a protopí.

demokrat 23.1.2007 8:45

Autor má totalitní postoj

Autor je patrně odkojený totalitarismem, který jej naučil poslouchat jen jeden názor a nesnese pohled a poslech různých názorů a proto musí nutně odsoudit všechny, kteří mu jej zprostředkují. Takoví lidé jsou většinou i poněkud chudší duchem, a proto bychom k nim měli přistupovat s ohleduplností, pochopením a pokorou. 

 

 

Gonzales 23.1.2007 8:33

Re: Veřejnoprávní televizi ZRUŠIT

Bať bať. TV i Ro hrají za peníze koncesionářů jakési mediální bitvy, kdo má větší podíl v nějaké věkové skupině a ve výroční zprávě se měří ne tím jaký ohlas měl ten který pořad nebo jeho úroveň u diváků a posluchačů, ale kolik procent z podílu "přetáhli" od komerčních rádií, a TV je to samé. Holt to je ta veřejnoprávnost. Posun zpráv na 19hod.nepotřebuje komentář. Jánabráchyzmus v pořadech made by Mr.Anděl je neskutečný. Lidi co jsou "in", tak ať v tzv. původní tvorbě udělají cokoliv, i sebevětší blbost, tak je to vzápětí vydáváno jako důkaz tvůrčí nezávislosti. A za těžký prachy. Zajisté jste si všimli, jak s navýšením poplatku od prvního ledna rapidně klesla reklama na TV :-) 

Zebra 23.1.2007 8:04

Kterejpak ptáček vy jste, autore ?

Že by dodo ineptus tak docela nevyhynul ?

dada 23.1.2007 7:20

Já už dávno říkám, že ČT1- b (jako VKSSS-b)se mi nezdá. Jsou to samí bývalí komouši svazáci.

ladik53 23.1.2007 7:04

klidně

Klidně si tu základnu postavte, ale v Praze! Tam přece "ochrání " nejvíc lidí.