19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlad 3.5.2007 15:50

Řešení problému bezdomovců už tu bylo.

Za Rakouska měl každý občan domovskou příslušnost. Když se dostal do problémů, domovská obec se o něho musela postarat.Když se někde stal "problémovým", šel postrkem domů.  Odtud chudobince a využití pastoušek atd.  Nebylo to nic moc, ale v hrobkách nebo kanálech žít nemuseli. Cikáni ale měli cikánský pas.

Komunisti to zrušili a nahradili donucovací péčí pracovní povinnosti a nedostatku pracovních sil. Ta dnes padla. Takže máme bezdomovce. A potrefit to může kohokoliv.

Tonda 14.1.2007 9:12

Mám pod okny mraky bezdomovců,

kteří vyrabovali a obsadili zahrádkářskou kolonii. Zatímco zahrádkáři byli šikanováni policií za každý ohníček při pálení listí, bezdomovce radnice zcela toleruje. V centru Ostravy si klidně kácejí parkovou zeleň a pálí ji ve věčných táborácích, chovají bezplatně desítky psů a zaneřáďují okolí neuvěřitelnýcm smetím. To nemluvím o "sběru" šrotu v podobě kanálových vík, domovních hydrantů, okenních lišt. Samozřejmě, radnice nechce, aby se přesunuli jinam a problém byl jinde. Takže na stížnosti reaguje jako mrtvý brouk. Nevím, proč by v dnešní době nemohl každý mít přidělen holobyt, kde by musel sedět a neotravoval kdekoliv tábořením v parku nebo na ulici. Asi je to neschopnost režimu ?

Atei 14.1.2007 0:33

Re: Nějak nevím

3/4předechozího platu, je velice solidní. A to z každého pohledu. 

1.  pro  nemakačenky  to není žádný přínos.

2.  u pracovitých platí, že  čím více  vydělá, tím více  dostane.

R 12.1.2007 0:05

Byty nic neřeší

Nejdřív těm chudákům znemožní pracovat, protože mají nadstavenou minimální mzdu tak vysoko, že nějaký chudák bez vzdělání si na ni prostě nevydělá. A taky zřejmě byrokracie, bez adresy, dokladů a konta v bance vás nikdo legálně nezaměstná ani na čištění záchodů na nádraží.  A teď jim ještě přidělí byty, aby se neváleli a nemřeli nekde u chodníků a neuráželi tím zrak poctivého občana Francie, ale dělali to v skrytu v těch bytech.  Tak jak tak, budou se bouřit o to víc, buď budou tady z toho prostě naštvaní nebu naopak budou chtít ještě víc než nějaké byty.

MirekG 10.1.2007 23:44

Re: Re: nebezpečný trend

Ořezání dávek samo o sobě jistě není řešení a nedivím se, že to na Slovensku poznali. Řešením je zrušení dávek kompletně se současným nabídnutím brigádnické práce "pro každého", nejlépe placené čtrnáctidenně. Zaměstnavatelem by mělo být město či stát. Asi by se pak ukázalo, že se téměř obejdeme bez zahraničních dělníků, když bez práce nebudou peníze. Jestli někdo děti ani pak nedovede uživit (bez přídavků), tak by se jim odebraly; což se jinak už dnes občas stává, i když ne tmavé menšině.

Hawk 10.1.2007 21:17

Re: Vietnamští soudruzi koncem 70 let recept na léčení narkomanů typu "chleba, voda, práce"

Ještě tu o červené karkulce....

Pamětník starejch dob 10.1.2007 20:44

Počet nezaměstnaných v USA s vašimi slovy nekoreluje, pravdou

je spíše opak.

Ačkoliv souhlasím, že pro část lidí je problém najít si práci, ač pracovat chtějí. Jenže problém je často v tom, že se jim nechce přijmout práci, pro kterou schopnosti mají ale chtějí něco "lepšího."

Václav Klaus měl do velké míry paravdu když řekl, že problém Francouzů je v tom, že nechtějí dělat nekvalifikovanou práci, a používají pro ni gastarbaitry. JENŽE potomci gastarbeitrů už mají francouzské občanství a TAKÉ už nechtějí dělat nekvalifikovanou práci...

Pamětník starejch dob 10.1.2007 20:35

Vietnamští soudruzi koncem 70 let recept na léčení narkomanů typu "chleba, voda, práce"

vyzkoušeli a nikoliv bez úspěchu. Narkoman, který se během kontrolním výslechu při pohledu na injekční stříkačku nedokázal ovládnout, zůstával nadále v lágru.

Alespoň nehrozilo nebezpečí, že někoho zabije, aby měl na drogu, jako je tomu v humánnějších zemích.

Charlie 10.1.2007 19:50

Re: francouzská nemoc

:-DR^R^

Charlie 10.1.2007 19:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejvyšší čas začít zabíjet parazity.

Pro případné fízly: v Praze se nějak rozmnožily štěnice. To jsem měl na mysli s tím zabíjením.

Pro Hawka: Když se nedokáží uživit sami, tak je mi úplně fuk, co se s nimi stane. Jen to nesmí stát moje daně.  Kdo není schopný své děti uživit, ten musí buď si na něm udělat uzel, nebo to udělá doktor skalpelem.

Hawk 10.1.2007 18:58

Re: Re: Re: nebezpečný trend

Děkuju za zařazení. Kam se řadíteVy?

zp 10.1.2007 18:44

Re: Re: nebezpečný trend

Vy jste taky pseudohumanista. Nejlepším lékem pro narkomana je zlatá rána zdarma. Hotovo, už nebude obtěžovat. Slováci to dělají dobře. je třeba ukázat cikánům, že peníze se nezískávají výrobou dětí. Možná se jedná ve svých důsledcích o trochu tvrdou výuku, ale, komu doposud nebylo rady, není ani pomoci. Mají, co si zasluhují. Nechápu, že Vám to vadí.

zp 10.1.2007 18:36

francouzská nemoc

Pojmem francouzská nemoc by neměla být označována syfilída, nýbrž  pseudosolidární, rovnostářský  a loupeživý  socialismus. Vše začalo 1789  - Volnost, rovnost, bratrství. Od té doby se tahle ideologie jako   smrad táhne Evropou s metastázami do Asie , zapřičinila  stovky milionů mrtvích a není zřejmě síly, která by ji poslala do pekla. Oč konstruktivnější jsou slova staré rakouské hymny - čeho nabyl občan pilný, to mu pánbůh ochraňuj. 

Alfons 10.1.2007 18:36

Re: Re: Re: Re: Nečtu zde žádný příspěvek od bezdomovce.

Mohl by to být snad znovu jen otrokářský systém s lidskou tváří.

Milan 10.1.2007 18:12

Protože EU sužují bezdomovci v ulicích,

chce jejich počet ještě zvýšit vyháněním mužů z jejich domovů pro tvrzené násilí na rozvádějiící se potvoře manželce.

Hawk 10.1.2007 17:50

Re: nebezpečný trend

Článek p. Havlíčka má téměř nulovou informační hodnotu  a navíc chybu v popisu státní podpory stavebního spoření v ČR. Jediné co k přidělování bytů uvádí je :"Francie se snaží být průkopníkem něčeho nového, a sice mnohé strany ve svých programech hlásají, že pokud se dostanou do vlády, zavedou proces přidělování bytů sociálně slabým a bezdomovcům". Které strany to jsou , jaké byty budou přidělovány , komu budou určeny a za jakých podmínek, o tom nepíše ani slovo. Buď  ty informace nehledal a jen spáchal článek, kde praví, jak na to jdou ti frantíci špatně. Nebo ty informace neexistují a je to předvolební nesmyslný výkřik a je asi zbytečné o tom psát článek. Přesto článek vyvolal několik desítek příspěvků, ) kde se v lepším souhlasně mručí jak to ti Francouzi dělají blbě. zaplevelil jsem si taky, protože např. "střílení parazitů" považuju za dost silnou slovní munici.

Vy jste se k tomu mručení přidal a uvádíte argument, který je minimálně z části chybný.:"Copak se narkoman léčí a napravuje další dávkou zdarma?!?" Budete se divit, ale dělá se to. Slyšel jste někdy o metadonové substituci pro závislé na opiátech? A narkomanani za ni neplatí, ani pokud nemají pojištění (tedy pokud vím)-klid je to levný preparát. Oni se narkomani neléčí tím, že se někde zavřou o chlebu a vodě a nutí se přehazovat hromadu písku tam a zpět. Ono to totiž není účinné.

Viděl jste v poslední době nějakou slovenskou cikánskou osadu? Já v létě ano a je to středověk a sami Slováci přiznávají, že ořezání dávek dostalo jejich obyvatele dostalo do bídy z níž se nejsou sami schopni dostat (a ani se bouřit)  To jen tak naokraj k tomu  vojsku a polici.

Jinak proti dávkám vázaným rozumným způsobem na nějakou činnost pro obec samozřejmě nic nemám. Ovšem úver s dotovaným úrokem pro lidi na dávkách je něco co reálné asi není. Ty dávky opravdu nejsou na víc než na přežití a ne z nich ještě vysolit několik tisíc za úvěr.

 Odnesl jste to trochu za "předkomentátory", což uznávám. A hrr do mně :-))

Klamath 10.1.2007 17:31

Re: Zhouba

Prijde mi to jako naprosta hloupost, Souhlasim s Lerakem

Lojzíček45 10.1.2007 17:30

Re: nebezpečný trend

Takto by měl vypadat model na sociální dávky. 

Lerak 10.1.2007 17:23

Re: Re: Re: Nečtu zde žádný příspěvek od bezdomovce.

Nejhorší je srážka s pilným, omezeným blbcem. Viď Alfonsi.

Lerak 10.1.2007 17:21

Re: socialismus

Zlatá slova-poslat puchejři Paroubkovi.

Lerak 10.1.2007 17:19

Re: Re: Re: Re: Ano, nejlépe je mi v takovém státě,

Co s tím-dát jim další dávky-pak tě vypálí, protože jim to nebude stačit.

Lerak 10.1.2007 17:17

Zhouba

Postupně se ke slovu dostávají více a více levicoví (rozuměj, méně mentálně vyspělí) lidé-je to konec civilizace.

hary 10.1.2007 16:56

Re: nebezpečný trend

SouhlasR^

LV 10.1.2007 16:50

nebezpečný trend

Francouzský přístup je další ukázkou velmi nebezpečného trendu - společnosti NÁROKU. Nároku na to, ono, a teď i na byt! Každá nebezpečná blbost se rychle šíří a pro nám pomoz Pánbůh!

Proč si všichni socialisté a jiní konstruktéři blaha všehomíra furt kruci myslí, že nejlepší léčbou vředu je obložit jej penězi?? Copak se narkoman léčí a napravuje další dávkou zdarma?!?! Ano, jsou mezi námi chudí. Ale jak je odlišit od narkomanů dávek a nomádů prospěchu (vydrancuj a táhni dál, k novým bytům a dávkám)?? Snadno. Zásluhovostí. Podmíněním jakékoli sociální výhody prací. Jakékoli. Nic není zadarmo. Nic "fasovaného" také nemá v očích příjemců velkou cenu (známe ze školy a z vojny). A když to nemá cenu, proč to nezničit a nechtít víc. Takže:

Když byty, tak na úvěr s dotovaným úrokem, podmíněný prací. Když dávky, tak za práci, třeba pro radnici. Když peníze na děti, tak jen na děti čisté, neagresivní, bez absencí ve škole (ve spolupráci školy a policie no problem). A když nesouhlas "ubohých", tak armáda a policie. Viz Slovensko, kde byl klid po cca měsíci. Práce a snaha se oceňuje, vředy se vypalují, tak to po staletí dobře fungovalo.

Emil 10.1.2007 16:32

Re: Re: Re: Nečtu zde žádný příspěvek od bezdomovce.

Nemohu s vašimi závěry souhlasit, protože již dnes se intelektuální světové špičky dohadují o tom jaká a kdy nová ideologie nastoupí.Všem je jasné, že něco bude, ale jestli to bude 30-50let nikdo neví.Dějiný vývoj nelze zastavit ani v historii lidstva zastaven nebyl.Nepovažuji se za intelektuála a nemám ani typ na směr kterým se bude lidstvo ubírat.Krásný večer.

Hawk 10.1.2007 15:10

Re: Re: Re: Re: Re: Nejvyšší čas začít zabíjet parazity.

A jak to chcete udělat bez toho, aby buď  ty děti neumíraly hlady nebo to zase nebylo nákladné -což zřejmě odmítáte (dlouhodobá antikoncepce zdarma nebo dobrovolná sterilizace  po určitém počtu dětí, zdůrazňuji dobrovolná a navíc nejspíš ještě za úplatu)

To co jsem letos viděl na Slovensku v cikánské osadě u Krompach je zatraceně středověké a sami, zdá se, uznávají, že to s osekáním dávek "lehce" přepískli.

takže s  hláškami "je nejvyšší čas začít zabíjet parazity" bych raději šetřil

xx 10.1.2007 14:46

Re: socialismus

No to je přece jasné - bez chudých by socialismus zanikl, proto je musí udržovat.

xx 10.1.2007 14:45

Re: Já nevím, ale

Moc hezky napsáno. Ale připomněl bych starou definici recepce : Recepce je hostina na které dělnická třída ústy svých volených zástupců prožírá plody své práce. A dodám, že to platí pro jednotlivce, pro rodinu ale i pro stát. ;-P Záleží na tom, kdo se chce do jaké skupiny (popřípadě politické strany) začlenit. A už tady bylo jinde napsáno, že to, co jsem projedl, mi už nikdo nevezme a pravnuci mi pozadí nenakopou. Tož tak.

zaorálek 10.1.2007 13:46

Re: Re: Ano, nejlépe je mi v takovém státě,

Proč se ty, Astone, neodstěhuješ z této země? Máš tolik možností: Kuba, Bělorusko, Severní Korea, Mongolsko.  Čína.

Charlie 10.1.2007 13:14

Re: Re: Re: Re: Nejvyšší čas začít zabíjet parazity.

Nechat dožít s chlebem a mlékem to ano. Ale v žádném případě nedovolit jejich bezmezné množení.