23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Nikola 25.1.2007 20:03

Paka

(Y)Jděte všichni do (Y)

zp 5.1.2007 19:05

Dnes tomu Kuchta dala

V rozhovoru v pátečních HN prokázala o odvětví, které by měla řídit, nevědomost až roztomilou. Kritizovala, proč  se na vysoké školy smí podávat pouze jedna přihláška , když na střední jejich počet není omezen.  Poté, co redaktorka uvedla věci na pravou míru - je to naopak, replikovala , no to jsem tomu dala.  Podobné úlety jsou v rozhovoru ještě asi dva. Až tahle osoba dostane do ruky  resort, to bude teprve nářez.

Abdéřan 6.1.2007 8:05

Re: Dnes tomu Kuchta dala

Díky za tip, včera jsem nějak HN prošvihl. Máte pravdu, bude to nářez.

Kaktus 8.1.2007 16:59

Re: Dnes tomu Kuchta dala

To zní skoro jako Julínek na postu ministra zdravotnictví! 8-o

Abdéřan 4.1.2007 20:07

Počteníčko je to pěkné,

leč k hlasům  z podhradí v této (jakož i v jakýchkoli jiných) debatách stejně nebude přihlédnuto. Spíše bych chtěl vidět, jak se při čtení jednak samotného komentáře i jednotlivých příspěvků tváří sama protagonistka této megasmutné story - 1. místopředsedkyně SZ Dana Kuchtová a její partajní šéf Bursík (mimochodem, napadlo někoho, proč ji tento velice vyčůraný pán tak vehementně podporuje a prosazuje?).

www racek 4.1.2007 21:03

Re: Počteníčko je to pěkné,

jak by se měla tvářit? je to její práce a živobytí ...:-P

www racek 4.1.2007 21:05

Re: Re: Počteníčko je to pěkné,

mimochodem, přes ekologická sdružení a mžp tečou veliký prachy ... když nakonec ouřada nebo rozhněvaní občané ustoupí, musí se předložit opravdu pádné argumenty!

Lojza 3.1.2007 23:28

Špadně hledáte, jinak to ale mimo není

Výroční zpráva jsou, jen je třeba se pořádně podívat. V roce 2000 příjmy cca 3,5 mil, z toho cca 3 Hornorak. platformy (ve zprávě jsou jiné součty, odečítají již závazné výdaje pro další rok, takže jim celkový příjem vychází nižší o 20000 než tento příspěvek). V roce 2001 je zpráva ve wordovském formátu. Po vynechání zbytků z 2000 a vazeb na 2002 příjem cca 2,9 mil, z toho Arge, Rak. 2,1, Freistadtské matky 0,34 (zaokr.).

   Od r. 2002 byly finance od vlastní zprávy vyčleněny do samostatné excelovské tabulky. Možná aby nemátly. Poděkování bez částek, ARGE Atomstromfrei, Linz, Nadace Partnerství, Brno, Open Society Fund, Praha, Bund Naturschutz, Německo, Sdružení Freistadtské matky. V roce 2003 byl Bund Naturschutz nahrazen městem Freistadt, OSF nadradil Windkraft Innviertel. Od roku 2004 nejsou dárci citováni u financí, ale v textové zprávě. 2004: Arge - Atomstromfrei, Rakousko, země Horní Rakousko,

Nadace Partnerství Brno, sdružení Freistadtské matky a drobní dárci. 2005: země Horní Rakousko,

Nadace Partnerství Brno, Nadace Heinricha Boella a drobní dárci.

   Za zmínku také stojí propagační leták o ionizujícím záření. Jenom perlička, zdrojem ionizujícího záření je i mobil. Jen nevím, proč matky zapomněly na mikrovlnky :-P.

emp 3.1.2007 23:39

Re: Špadně hledáte, jinak to ale mimo není

kdyby jen na mikrovlnky...

co terestriální záření? radiové vlny? Tritium, 40K, přirozené pozadí, infrazáření, televize, rentgen.... a milion dalších?  

Atei 3.1.2007 22:12

souhlas

Tak mě napadá - taková ministryněnemusí mít prověrku?

Dan 3.1.2007 22:24

Re: souhlas

Snad ji budou aspoň interpelovat.

gogol 3.1.2007 22:07

U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

Jestlize CR vyvazi  cca 30% vyrobene elektriny, tak proc bychom meli stavet dalsi JE ? A proc nevypneme ty uhelne jak bylo pred lety slibovano ? A ze se vubec tady nikdo nevyjadruje k jaderneme odpadu, ktery je zatim na meziulozistich ? Nikdo nevi zda a kdy  vyvineme spolehlive technologie k jeho zniceni a kolik to bude stat ?  A urcite to nebude 0 Kc. O to bychom meli "levnou" elektrinu z JE zdrazit.

   Pani Kuchtovou neznam, ale co jsou cca 2-3 mil Kc proti 10 mld ktere ukradl spolu s Langrem Zelezny ? Kde jsou stovky milionu, ktere dostal Kalousek za smlouvu na padaky, co Tlusty, Lachnit, Kraus ... zadni troskari. A tady nekdo poukazuje na p. Kuchtovou, ktera byla clenem organizace a kde veskere penize - v porovnani s vyse jmenovanymi velmi male - jsou evidovany a vyucotvany ?

A misto nalepky "pseudoargumenty", bych je rad slysel a take slysel zduvodneni proc jsou "pseudo". Treba budu souhlasit, ale nemuzu napadat clovek pomoci nejakych nalepek.. To plati obecne - Kuchtova nebo Novak.

emp 3.1.2007 22:15

Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

pane gogol. prominte, ale sezente si informace...

30% energie CR nevyváží, kdyby vyvážela, bylo by to dle mého fajn, ale je to můj názor. Další věc, sezente si data, kolik bloků tepelných elektráren bylo od r.2000 odstaveno a kolik měly MWe,  jaderný odpad. - při provozu elektrárny jde část zisku ze zákona na tzv."jaderný účet" což jsou náklady spojené s nakládáním s RA odpadem a likvidací elektrárny. Technologie ne přepracování RA odpdu jsou.. viz třeba závod La Hague plant (Francie) ale přepracování je i v USA, Rusku a Japonsku. Je otázkou času, kdy budeme přepracovávat i my... 

Druhý odstavec komentovat nemohu...

a třetí odstavec... klidně Vám zkusím napsat nějaké informace, je čistě na Vás, zda je hodláte vzít v potaz, či mne budete brát jako "jaderného lobbistu" :) ale věřte, že nejsem, jen něco o jaderné energetice vím, resp. si to myslím...  pokud máte zájem, muj mail je bozenhard@gmail.com 

emp 3.1.2007 22:21

Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

jen, ještě se doplním... Nikdy jsem si nemyslel, že je muj názor jediný možný a svatý... ale nikdo mne nikdy nedokázal přesvědčit o opaku.. takže to berte tak, že vítám jakoukoli plodnou korektní debatu... asi tak ;-)

gogol 3.1.2007 23:02

Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

Tak nejdriv bych Vam i nize pisicim chtel podekovat, ze svuj jiny nazor vyjadrujete slusne. Nejak to v diskusich na netu nebyva bezne. Navi si myslim, ze jste pochopil(i), ze mi nejde primarne o JE, ale o styl autora clanku a mnohych diskutujicich.

Myslim, ze nabidnute materialy si rado precte vice lidi - takze bych Vas spise poprosil o umisteni odkazu. Ja jsem zaslouhou Vasi a dalsich reakci zapatral na netu - a vypada to, ze CR skutecne vyvazi vice nez dovazi.:

http://www.hnutiduha.cz/publikace/infolisty/energetika/vyvozy/vyvozy.htm

dekuji

emp 3.1.2007 23:13

Re: Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

dik za odkaz, ale ta data jsou staršího rázu.. ve skutečnosti je cistý vývoz kolem těch 5-6 procent, což mi prijde lepší než 5-6procent dovážet, ale je to věc názoru. přímo žádné konkrétní materály nemám, tím spíš myslím to, že nevím, co by Vás zajímalo, prot jsem použil odkaz na svuj mail

emp 3.1.2007 23:24

Re: Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

a ještě doplnění... co se týče odkazů...:

dost věcí je ve http://www.mpo.cz/dokument5903.html což je státní energetická koncepce, měly by tam být data o vývozech a dovozech elektřiny.. aktuálnější...

co se týče jaderného účtu tak si myslím, že je to v 46/2005 Sb co se týče odstávky tepelných elektráren, zagooglujte, případně poslu odkaz během zítřka..

a přepracování... http://www.cogemalahague.com/servlet/ContentServer?pagename=cogema_en/Page/page_html_libre_full_template&c=Page&cid=103948270628

o další info případně napiště do mailu.... mějte se

Milda 3.1.2007 22:22

Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

V atmosféře všeobecného lhaní nevylučuji možnost, že zelení nejmíň mží. Ale upravují si pravdu dost podle svého. Vůbec nevím, jak se angažují v třídění odpadu, čistírnách a úpravnách vody, péči o lesy, o hlučnost prostředí... Ale jedno vím jistě (ověřil jsem si) o jaderné energetice a větrných elektrárnách víc lžou než mluví prvdu.

emp 3.1.2007 22:28

Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

pod Váš příspěvek, pane.. se podepíšu. Myslím si, že Pan doktor Bursík je inteligentní člověk, ale je zmítán ideami a ovlivňován emocemi (ted myslím na jádro a fofrníky) v tomto kontextu appeluji na diskutující.. sezente si informace třeba jen o těch větrnících, cenách, nákladech, využitelnosti, efektivitě atd atd. budete překvapeni...

Jirka 9.1.2007 22:00

Lžou, vydírají a buzerujou

Jo - máte pravdu.

Sežeňte si informace třeba o Panu doktorovi (a to je doktor, prosím, čeho????) Bursíkovi a budete možná víc než překvapen. Co takový jednoduchý test" Cihlavážíkiloapůlcihly. Kolik váží cihla?"

Nebo něco jiného. Například - jak vysoký je hranol o objemu 9 m krychlových? Nebo něco ještě složitějšího - je normální, aby strana, která ve volbách získá s odřeným zadkem ušudlanejch 7% požaduje a dostane více než 22% ve vládě? Takže dle mého - Topolánek leze do prd.... jenom proto, aby měl šanci korytařit a Pan doktor (asi felčar, nebo co) normálně obyčejně vydírá. Takovýmto lidem přeju rozbití huby. A z celého srdce. A posílám je do propadliště dějin. A doufám, že to snad už i dojde těm zeleňoučkejm. Jinak je mi jich docela líto. A věřím, že nejsem sám.

Jirka

www racek 3.1.2007 22:26

Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

no, 30% se vyváží a 25 % se dováží. toť je podmínka fungování soustav. tož tak.

jo a za pět let bude poměr obrácený, ani budeme muset cokoliv dělat.

emp 3.1.2007 22:30

Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

asi tak. v energetické koncepci je to poměrně dobře zohledněno.... pro zájemce je tato koncepce na stránkách MPO

EmillXX 3.1.2007 23:06

Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

Velice se pletete. Ty miliony pro "Jihočeské matky" jsou ÚPLATEK, cena za to, že uspějí by byla pro ČR v řádu stovek miliard Kč. Rakušané dali za do provozu neuvedený Zwentendorf cca. 1 miliardu $ c cenách konce 70 let 20. stol. Ale ztráty za nedodaný proud byly několikanásobek této částky. Temelín stál 100 miliard Kč, v cenách 90 let, Dukovany 29 miliard Kčs v cenách let 80.

A produkují cca 30% elektřiny u nás.

STAČÍ ???

Kaktus 8.1.2007 17:07

Re: Re: U Zelenych se mi prave libi, ze zatim nejmene mlzi.

KOLIPAŽE TO STÁL TEN TEMELÍN? 8-o

Mirku Grégře, ty si nedáš pokoj!

;-P

emp 3.1.2007 21:50

á klasika

pan sociolog napsal výžblebt své fobie a zmizel :-( 

AeroKarel 3.1.2007 21:16

Ja, ja Kuchta mutr ......

Schwarzenberg mi nevadí, ale tohle měli Bursíkovi opravdu zamáznout.

emp 3.1.2007 21:19

Re: Ja, ja Kuchta mutr ......

a nejvíc mi vaděj Ti, co sem vpadnou do diskuse a hlásají bludy jen ve stylu "plašení veřejnosti" viz pan sociolog :)

AeroKarel 3.1.2007 21:35

Re: Re: Ja, ja Kuchta mutr ......

To jsou stejně zajímavé nicky, sociolog, doktor, spravedlivá, volič ........

Daň za svobodu slova.

emp 3.1.2007 21:41

Re: Re: Re: Ja, ja Kuchta mutr ......

tak tak. Horší je to, že vždy a zcela bez výjimky to dopadá tak, že cosi napíšou, a když jim člověk oponuje, nejsou schopni argumentovat. Pořád si nějak říkám, jestli třeba nejsou mé názory nějak zcestné a že mě třeba někdo přesvědčí, ci zažiju opravdu vřelou a plodnou debatu... ale NIKDY to tak není...

sociolog 3.1.2007 21:01

Kdyby Schwarzenberg zil u nas za totace

tak by nikomu nevadil... Kdyz Kuchtova bojuje proti Tunelinu, ktery jako zadnou jinou jaderku nikdo nepojisti {proc asi}, tak ji autor prohlasuje za agentku cizi velmoci. Neni nahodou pan prezident, kteremu vadi clen vladz zvolenz radne za senatora obcejnym volicem, jehoz zivot pry pan knize cobz emigrant nechape, trochu mimo misu, t.j. ustavu... Nezneuziva sve postaveni k mnohem horsimu nez k rasismu, t.j. vytvareni z nasince cizince... A nas autor, ktery nam nedokaze vysvetlit, proc nam kazda pojistovna na svete skody z jadra vyjima z pojistovaci smlouvy, se dopousti tehoz: odpira aktivisce, ktera na tuto skutecnost upozornuje, statni prislusnost. Autor se to jiste naucil na VUMLu. Nevracime se nahodou o 30 let zpatky, kdy se takhle zachazelo se signatari... Fuj tajbl autore bolseviku