19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Síla propagandy

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaroslav Šimek 6.11.2006 18:50

Re: Re: Re: Komunistická diktatura není o mnoho horší alternativou než autoritativní režim s opačným znaménkem.

Dávám přednost svobodě.

Herakleitos 6.11.2006 18:26

Příspěvek jak citace z bible.

Ten článek doporučuji všem modrým fanatikům !

XXL 6.11.2006 18:03

Re: Díky pane Daneši!

Rad prevlekas kabaty, vid soudruhu.Zapomnel jsi dodat, ze pred plysakem jsi byl komous, pak OFcak, pak Odesak a pak socdemak.Napis, ze jsi predevsim vychcanek.

vita 6.11.2006 17:50

Re: Re: Jako obvykle -

Nebudu.

Čestný předseda ODS a president republiky se jmenováním druhého předsedy vlády snad vrací na cestu ústavy a demokracie. Akorát to mohlo být už dávno - a pan čestný předseda by víc vypadal jako president.

jirka.s. 6.11.2006 17:36

Re: Ten nikdy nezkousne že ho vyhodili z 51Pro!

Jakpak nám don Corleone zkousne zprávu, že president jmenuje i na podruhé premiérem Topolánka? Ještě štěstí, že je tak mlaďounký, jinak by ho mohla klepnout pepka. Socani už oddeklovávají septiky, to zas bude zítra na Psu smradu.

jirka.s. 6.11.2006 17:32

Re: Jako obvykle -

- bude vita a spol. ječet jako nakopnutí, až se jim donese, že pan Klaus chce jmenovat na druhý pokus opět Topolánka. Don Corleone bude mít za hoď ku "brífink". To se zítra bude bát vyjít sluníčko.

Luděk 6.11.2006 17:27

Re: Ten nikdy nezkousne že ho vyhodili z 51Pro!

R^

jirka.s. 6.11.2006 17:24

Re: Díky pane Daneši!

Ale vždyť je tam vůbec tahat nemusel. Ty se k němu sami slétají jak můry k lampě.

zrusksc 6.11.2006 17:21

Ten nikdy nezkousne že ho vyhodili z 51Pro!

Rv:-/

68 6.11.2006 17:19

Re: Re: Re: prezident občas komunisty potřebuje

Ovšem že ne, člověče. Máte zase pravdu.

jirka.s. 6.11.2006 17:16

Re: Re: Re: Co jméno,to prací utahaný vzdělanec a poctivec!!!

Vilém Buriánek, Zdeněk Doležel, Jan Fencl,  Andrej Grega, Stanislav Gross, Jan Hanáček,  Josef Hojdar, Miroslav Jansta, Věra Jourová, Tomáš Kadlec, Jan Kavan, Eva Klimovičová, Luděk Krystýn, Jan Mareš, Michal Kraus, Marian Kuś, Otakar Kypta, Petr Lachnit, Egon Lánský, Josef Láznička, Jan Mládek, Jaroslav Palas, Ladislav Péťa, Karel Ponocný, Petr Pospíchal, Pavel Přibyl, Milan Pulec, David Rath, Zdeněk Richtr, Miloslav Řehulka, Jaromír Schling, Ludmila Schwarzová, Barbora Snopková, Marie Součková, Karel Srba, Jindřich Sznapka, Ivo Svoboda, Vladimír Šiša, Jana Volfová, František Vybíral, Jiří Vyvadil, Lubomír Zaorálek, Ladislav Zelinka, Eduard Zeman, Petr Zgarba, Lubomír Žemlička, Martin Vlasta,Karel Černý

jirka.s. 6.11.2006 17:04

Re:Když nejde o život....

....jde o ho*no! Jenže ono v případě zimních pneumatik o život jde. Pokud by mi někdo zaručil, že na letních pneumatikách se v listopadu zabijí jenom ti pitomci, které obtěžuje si je přezout, tak mi to bude také šumafuk. Ale jestliže můj život a třeba životy mých vnoučat mají záviset jenom na takové pofidérní věci, jako je "svoboda &odpovědnost" nějakého šíleného individua, tak alespoň já si přeji nejen onu povinnost výměny pneumatik uzákonit, ale také vyžadovat při jeho porušení drakonické tresty.

jirka.s. 6.11.2006 16:48

Re: Nesouhlasím, nesouhlasím !!!

Tomáši! Buďte tak laskav a nepište jenom do diskuze, ale zkuste nabídnout své články přímo redakci NP. Kdyby se Vám podařilo vytěsnit třeba jenom jeden blábol soudruha Jičínského nebo Daneše, byl by to od Vás záslužný čin.

JiriK 6.11.2006 16:37

Re: Re: Re: Re: ODS - Rebicek a jini socani

Vase argumentace ohledne Hranice zmoudrenni je zavadejici - nekdo nebude moudry nikdy, a kdyz uz kazdy v jinem veku. Teto hranice se proto nema smysl zabyvat...

Verim, ze existuji chovani sprave a nespravne. Vzhledem k vlastnimu zdravi neni spravne kourit, pit, fetovat, jezdit nepripoutany, chodit k potratu (i kdyz to je z jineho soudku) a jine.  Je spravne cvicit, jist zdrave, otuzovat se... ale proboha snad to vse nezakazeme potazmo neprikazeme zakonem ! Urcite je treba rici co je spravne, ale rozhodnuti nechme na cloveku.

Priznavam, ze muj nazor na puvodni tema - narizeni zimnich pneu - je diskutabilni, tj. k diskuzi - jizda bez zimnich pneu ohrozuje i jine. Beru agrument solidarniho pojisteni - je to pragmaticky argument, mam ale pocit ze misto priciny (tj chybneho systemu) resime dusledek. Proto se domnivam, ze je pravem kazdeho je svobodne se zabit.

Tomáš X. 6.11.2006 16:13

Re: Re: Re: ODS - Rebicek a jini socani

Dokud máme solidární zdravotní pojištění, do té doby není hazardování se životem soukromou záležitostí jednotlivce. Dokud se místo živitele rodiny musí postarat o sirotky stát, do té doby není hazardování se životem soukromou záležitostí jednotlivce. Dokud se může zabít dlužník čehokoliv komukoliv, do té doby není hazardování se životem soukromou záležitostí jednotlivce. Dokud na riskování života jednoho může doplatit i jeho okolí, ať už okolí momentální na té silnici nebo životní okolí, do té doby není hazardování se životem soukromou záležitostí jednotlivce.

No a až zajistíme, že člověk poškodí pouze sám sebe a nenechá po sobě "neuzavřený účet", tak stejně budeme mít problém. 5-leté dítě nenecháte svobodně riskovat život. 15-leté ještě taky ne. Kde je hanice zmoudření? 18 let? U všech? Ve všech situacích? Co když v 50 letech je člověk moudřejší, než v 25 letech? Neměl by dostat šanci se toho zmoudření dožít? Ne, opravdu nejsem levičák, co by chtěl někomu organizovat život, ale možná nějaká míra ochrana člověka před jeho vlastní, třeba okamžitou blbostí má možná smysl. Strašně rychle se změní v nesvobodu a diktaturu, to je jasné, proto strašně opatrně, nicméně zákaz lézt na sloupy vysokého napětí mně ještě jako komunistická diktatura a nesvoboda nepřipadají. Zákaz jezdit 250 km/hod taky ne.  Svoboda a odpovědnost v symetrii.

vita 6.11.2006 16:00

Re: Re: Jako obvykle -

Jestli oni spíš nečekali, že s ústavou budou zacházet slušní lidé a demokraté...

Což je ovšem neomlouvá, protože v tom případě bychom vlastně ani žádnou psanou ústavu nepotřebovali - stačilo by vědomí, že všichni vědí, co se nedělá a podle toho postupují. Angličanům absence ústavy nevadí - oni vědí, jak se chovat, i když si občas v Parlamentu nadávají. Bohužel, u nás není na místě žádné "president udělá", ale "president MUSÍ udělat, a to do XX dnů". Zdvořilost byla - jak vidno - nemístná.

Papouch 6.11.2006 15:27

Re: Re: Komunistická diktatura není o mnoho horší alternativou než autoritativní režim s opačným znaménkem.

taky Mustafa Kemal Atatürk a Antonio de Oliveira Salazar

primerene autoritativni vlada nemusi byt zadna katastrofa

Papouch 6.11.2006 15:24

Re: Jako obvykle -

to mate tezke

Ustavu nezkonstruovali inzenyri, ale humanitne vzdelani kutilove a podle toho funguje

jak dlouho se cekalo nez vubec skonci prvni schuze - protoze autory jaksi nenapadlo, ze se v krajnim pripade muze protahnout na cele volebni obdobi?

vita 6.11.2006 15:21

Re: 1. sociofašistický projev Roka, kdy se domníval, že s komunisty má 101 (Steigerwaldové, Kmenti a další agenti ve službách ODS)

Asi na něj neušili žádné Kubice...

Atei 6.11.2006 14:58

rozdíl je v těch komunistech

Ake to  ty soudruhu  asi nepochopíš

Jiří 6.11.2006 14:53

Re: neukojená zloba

Koukám, že se tu s Jiřími roztrhl pytel. :-)

Finrod Felagund 6.11.2006 14:49

Re: Re: Komunistická diktatura není o mnoho horší alternativou než autoritativní režim s opačným znaménkem.

Pinochet byl celkem fajn, zajistil Chile společenskou i ekonomickou prosperitu, kterou by jinak těžko získalo, tím spíš, že by za Allendeho bylo brzy druhou Kubou velmi pravděpodobně se sovětskými raketami... A ještě k tomu sám odstoupil; to ti krvaví většinou nedělají, ne?

Jaroslav Šimek 6.11.2006 14:44

Re: Komunistická diktatura není o mnoho horší alternativou než autoritativní režim s opačným znaménkem.

Pinochet, Franco, ...

Rad 6.11.2006 14:42

Re: Re: Re: Pouze podle ovoce suďte je!

Neříkám, že první reagující není hulvát, ale v případě přiznávání zásluh socanům (což jsem i po druhém přečtení Vašeho příspěvku tak pochopil) musím tvrdit, že socani rozdávají vždy z cizího. To, že Vaše firma se zvetila, zcela jistě není zásluhou socanů (leda by jí dali zase cizí prachy). Například jejich investiční pobídky - víte kolik to dělá na 1 zaměstnance? Je levnější ho nechat na socce!

Jiří 6.11.2006 14:35

neukojená zloba

Pane Deneši, jsete jen ublížený chudák.

Rad 6.11.2006 14:33

Re: Re: Re: Re: Re: Pouze podle ovoce suďte je! Nakolik naplňují koryta naše!!!

Ta moje již neexistuje, byla v malém městě, dnes na tom místě stojí 2 supermarkety.

gringo 6.11.2006 14:26

Naprostý souhlas !

Přesně tak! R^

JiriK 6.11.2006 14:24

Re: Re: ODS - Rebicek a jini socani

Fakt dobry priklad.... anebo bych mohl ohrozil nizko letouci letoun :-)

Plzák 6.11.2006 14:14

Co je to zas za geniální tah providera?

Kladu důraz na to, že nejsem Plzák (Anonym), nýbrž opravdu Plzák. A už vůbec ne s velkým A, nejsme v Německu!

NevericiTomas 6.11.2006 14:07

Re: Re: Re: Re: Pouze podle ovoce suďte je! Nakolik naplňují koryta naše!!!

Ony totiz kriminaly jsou plne tech stredo a vysokoskolsky vzdelanych s IQ nas 120 kteri z nudy vyvolane svym bohatsvim, prepadavaji v parcich, kradou po stavbach, mlati sve zeny....;-D