19.7.2019 | Svátek má Čeněk



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


IZRAEL: Nezkrotný ministr v izraelské vládě



Výpis zvoleného vlákna. Zobrazit celou diskusi podle vláken, času
počet příspěvků: 71, poslední: 2.11.2006 22:16, přehled diskusí

docela sympaticky hoch:
Autor: JS Datum: 30.10.2006 14:16

Proste plati prislovi na hruby pytel hruba zaplata. Vsimneme si ale, ze porad jeste nezada nahnani Arabu do more. Myslim ze Zide snad ani nevedi co je to extremismus. Maji se jeste od sousedu co ucit.

Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 14:44

Sympatický proto že je Žid, nebo sympatický proto, že je antisemita? :-/

Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: AeroKarel Datum: 30.10.2006 16:18

Nebo protože evidentně hovoří jedinou řečí, které ručníkáři rozumí?

Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 17:04

Myslíte tou samou řečí, kterou promlouváme k ručníkářům v Iráku, nebo v Libanonu?

Nevím, nevím...

Těžko si dnes můžeme představit horší politiku, než to, co na SV předvádí dynamické duo USA-Israel. To nemá nic společného s pravicí, nebo levicí - stačí se podívat na 'výsledky'.

Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: AeroKarel Datum: 30.10.2006 17:21

Ale dovedu si představit horší ........ Holt co jste začali, musíte dodělat.

Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 17:33

No, pokud narážíte na Irák, tam již není co dodělávat - doděláno (v tom nejsmutnějším slova smyslu) jest! Zbývá jen se modlit, aby nepoučitelní diletanti v čele naší vlády nenapadli Irán...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: čtenář Datum: 30.10.2006 18:24

Ono to v té demokracii není snadné, Alexi. Muset myslet na volby, na proměnlivou náladovost veřejnosti a ve válce (to je skutečná válka) mít za zády takové remcaly, narozdíl od nepřátelské strany, to je pak zatraceně těžké dostát svým povinnostem. Měli byste se v Americe všichni zamyslet nad sebou a nad tím, co vás ve světě ohrožuje, protože jste to byli vy, obyčejní Američané, kdo byli napadeni, zabiti a zraněni. Proto lidé, o něž byste měli stát, stojí za Amerikou.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 19:14

Máte naprostou pravdu čtenáři - není to v té demokracii snadné. Jsem přesvědčen, že kdyby zde byli u vesla někteří 'demokraté' ze Psa, byli bychom my 'remcalové' již dávno násilím vyexportováni na Kubu nebo do Severní Koreji... :-/

Rovněž - nálady zdejší veřejnosti se zde opravdu mění - co se Iráku týče, tak se neustále zhoršují a pokud republikánský president s republikánským Kongresem a Pentagonem, kterému prý jen stačí říct a dostane vše, co potřebuje, tzn. v situaci, kdy jedna strana vládne prakticky bez významné oposice a vojáci se nemohou vymlouvat na civilisty, situaci nezvládá, tak to skutečně nebude asi vina voličů, ale diletantů na nejvyšších místech, nemyslíte? Zde by mě opravdu zajímaly Vaše konkrétní vývody a analýza toho, jak současných pár remcalů znemožňuje 'dobrákům', kteří na základě lží napadli a okupují cizí zemi, dovést do konce jejich altruistické plány...

Na závěr - už jsem to zde psal několikrát, ale vidím, že to stále některým nedochází - v letadle, které tenkrát v září spadlo v Pennsylvánii, zemřel i náš známý. Přesto Vám děkuji za to, že jste mi připomněl, že jsme to byli my, kdo byli tenkrát napadeni... Možná byste se divil, kolik lidí, kteří byli, na rozdíl od většiny zdejších přicmrndávačů, tehdejšími událostmi skutečně postiženi, by o takové 'zastánce' Ameriky, které zde zmiňujete, a k nimž se zřejmě sám řadíte, asi moc nestálo...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: čtenář Datum: 30.10.2006 19:35

Ad odst. 1) bez komentáře

Ad Rovněž)  - nepsal jsem o "pár" remcalech v USA, ale o všech tamních remcalech (ať jich je, kolik chce). Moc dobře si vzpomínám na protiválečné demonstrace v době vietnamské války a na pozdní pochopení jejich protagonistů, oč vlastně šlo.

Ad závěr) - o čem píšete, to nemohu samozřejmě ověřit, což víte :-) a tak za sebe - nestojím za Vámi a za těmi, které tu zmiňujete a kteří o můj postoj nestojí. Samozřejmě stojím za "zbytkem" Ameriky.

P.S. - v reakci na Váš poněkud nadutý a arogantní způsob Vás mohu upozornit, že jste to nebyli pouze vy, kdo byli (a to nesčetněkrát) napadeni.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: čtenář Datum: 30.10.2006 19:40

Jo, ještě něco: je velice půvabné číst, jak si stěžuje na vyexportování člověk, který navrhuje vyexportování obyvatelstva jednoho celého státu. ;-D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 20:28

To by nebyl čtenář, aby si aspoň jednou nezmířil pod pás, že ano... :-/

Vždy jsem tvrdil, že Nový Israel je pouze pro dobrovolníky a ústava by zaručovala stejná práva pro všechny, nejen pro židy. Násilné přestěhování odmítám. Jak jinak by tam ti lidé mohli být šťastní a vyléčit se ze své zloby? V USA je nyní bývalý israelský voják, který vypráví o způsobech, jakým bylo na okupovaných územích zacházeno s Palestinci. Otřes...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: čtenář Datum: 30.10.2006 20:52

No, mezi námi těžko bude možná shoda. Já prostě nemíním nikým cloumat tam, či jinam. Nemíním nikam přesouvat Palestince, čekám, kdy se konečně mezi sebou domluví a začnou s budováním skutečného státu, kdy konečně převezmou za sebe zodpovědnost. S tou dobrovolností přestěhování do "Nového Izraele" to bylo zpočátku jinak, ta se objevila až v pozdějším stádiu speditérského úsilí.

To by nebyl Alex, aby si aspoň jednou nezamířil pod pás, že ano.... :-) Bývalý izraelský voják v USA vypráví o způsobech ...... Otřes...... Jo, otřes, nikdo si tu nemůže ověřit, jestli to je nebo není bývalý izraelský voják, ani o čem vypráví. Ale "informace" se "podá" a uzavře slůvkem - Otřes..... Na Lubjance by to lépe nevymysleli. ;-D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 21:48

Čtenáři, já jsem také myslel, že se na SV mohou Palestinci s Israelem časem dohodnout. Po Libanonu si to již nemyslím. Ti lidé (Israel) svým barabarstvím dokázali, že do té oblasti ve své současné inkarnaci prostě nepatří a nebudou tam nikdy žít v klidu.

Přestěhovat poslední přistěhovalce, kterých je zároveň nejméně je logisticky a právně nejvhodnější, jistě chápete, že to je snazší, než přestěhovat arabské sousedy Israele... Nikdy to jinak, než dobrovolně nebylo. Nejde mi o to Israel plošně potrestat, ale umožnit slušným Israelcům život v míru, aniž by museli krást, zabíjet a dostávat donekonečna almužny.

S Israelským vojákem v USA to nená žádná podpásovka. Stačí projít tiskem a můžete si o něm informace najít (jmenuje se Yehuda Shaul). Nenapadlo mě ani ve snu, že byste mi nevěřil... :-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 30.10.2006 21:58

Nesmysl. Území Eretz Jisrael patří Židům, své genocidní plány zde opakujete pořád dokola, Vaše protižidovská zášt Vám zatemňuje mysl, jakákoliv fakta, která nejsou antisemitská odmítáte. Izrael patří mezi nejvyspělejší státy, viz článek Oty Ulče www.otaulc.com "Bát 500 miliónu Židů proti 5 miliónu Arabů"Právo a spravedlnost je na straně Izraele.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 30.10.2006 22:06

Můžete mi prosím svými slovy napsat, která část mých plánů je genocidální?

Myslím, že používáte slovo, jehož význam Vám uniká. To, v kombinaci s Vaším obhajováním neobhajitelného (Israele), působí IMhO velmi hloupě...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 30.10.2006 22:46

Genocidiální znamená plány na vyhnání nebo zabití. Dle mého názoru,nemáte právo vyhánět Židy z jejich země- Státu Izrael.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 31.10.2006 11:36

Poučte se, prosím. Já nikoho vyhánět, nebo zabíjet samozřejmě nechci - to je další z vašich zionistických lží. Mé přestěhování by bylo dobrovolné, pro ty Israelce, kteří nechtějí žít ve lži. :-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 31.10.2006 19:34

Víte dobře, že území Erezt Jisrael patří Židům a žádný Izraelec svou zem dobrovolně neopustí. V současném Izraeli žije  5.500.000 Židů, což představuje 40% veškeré židovské populace. Proč nenabídnete vystěhování Arabům? Mnozí Arabové se vystěhovat chtějí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 31.10.2006 19:59

Proč vystěhovat Israel? Israel je poslední stát na tomto území, od jeho vzniku se situace jednoznačně pouze zhoršuje, díky israelské agresi a okupaci, a to i přesto, že Israel v oblasti nemá defacto žádné skutečné nepřátele, kteří by byli schopni opravdu jeho existenci ohrozit. V neposlední řadě - je to logisticky proveditelné - jistě chápete, že nelze přestěhovat sousedy Israele, atd., atd. Israel je nesnášenlivý, agresivní a arognatní státní útvar, který neuznává civilisační normy a je je udržován uměle při životě americkou pomocí... :-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 31.10.2006 21:35

Omyl. Jediny, kdo zhorsuje situaci jsou radikalni islamiste. Izraelcum respektive Zidum vzdy slo o mir, byla-li k tomu vůle na straně Arabů. To muslimové žijí ve lži a nenávisti. R.1978-79 Menachen Begin uzavřel mír s Anvarem Sadatem, Sadat přijel r.1978 do Jeruzaléma, židovského hlavního města.Egypt uznal právo Izraele na existenci a Begin vrátil Sinaj včetně ropných polí, podobné mírovou smlouvu a diplomatické styky navázal Izrael r.1994 s Jordánskem a r.1996 Tureckem a neposlední řadě s Mauretanii. Dobré obchodní styky mají Izraelci s Bahrajnem, Katarem, Spojenými arsbskými emiráty. Stát Izrael je moderní dynamický stát, jediný skutečně demokratický stát na BV, to pouze radikální muslimové jsou zlí a nesnášenliví a Vaše protižidovská zášť mě zaráží a nikdy ji nepochopím. Přestěhujte si radikální muslimy. Izrael nechte napokoji. Stát Izrael je naprosto demokratický a mírumilovný stát a má právo žít a zabíjet v sebeobraně odpůrce. Jste příliš ovlivněn nacistickou a islamistickou propagandou, milý Alexi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 1.11.2006 3:06

Ty stovky nevinných lidí, včetně dětí, které IDFmacht zbytečně zabil behem poslední 'akce' v Libanonu byli odpůrci Israele? Nevím, kdo z nás je nejen ovlivněn nacistickou propagandou, ale podle všeho ji už beze zbytku vstřebal... :-(

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 1.11.2006 10:15

A Libanonci (Hizballahovci) nezabili stovky nevinnych Izraelců vcetne židovských dětí? To, ze jich na pomery bylo mene je zásluha statečnosti IDF, ktera je schopna branit sve lidi a svou zem. Díky skvělým varovným zařízenim se stihli Žide schovat do krytu. Asi byste chtel, aby bylo Zidu zabito alespoň 10.000 nebo nevím, jak byste si to představoval. Hizballah se cílevedomě schovává mezi civilisty, misto toho, aby sel bojovat jako muz proti muzi proti IDF, jako klasická válka. Válka je svinstvo, ději se krute věci, copak Američane v Iráku nespáchali zločiny? Pritom ja tazeni chapu jako tazeni proti diktáorovi, nelíbila se mi pohádka o ZHN.Nebo v principu správné tažení do Vietnamu za záchranu demokratického jižního Vitnamu a občas se UV-vojáci zvrhli a povraždili lidi v Milaj.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 1.11.2006 12:27

A Libanonci (Hizballahovci) nezabili stovky nevinnych Izraelců vcetne židovských dětí?

Ne, nezabili - civilistů byla naprostá menšina a ani ti podle mě nebyli zcela nevinní - údajně až 95% Israelců způsob vedení války v Libanonu schvalovalo...

Zbytek Vašich poznámek vykazuje stejné nešvary, které obhájci nelegálních akcí zionistů uplatňují po celém světě - osobní napadání, překrucování a lži. Pro Vaši informaci - já si nepřeji, aby na středním východě umíral kdokoliv, včetně občanů Israele, bohužel jsou to právě oni, kteří zabíjejí nejvíce. Slušným židům v USA je z toho právem nevolno a jednoho dne spadne klec...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 1.11.2006 15:43

Ale zabili. Není to pravda. Samozřejmě, že se Izraelci musí bránit proti vyhlazení a to, že nezemřelo tisíce civilistů je zásluhou IDF (dokáže bránit své občany), varovným zařízení (zavčas varovali Izraelce, aby se schovali do krytu), já Alexi nikoho nenapadám. To pouze vy antisemité máte zapotřebí lhát a odmítat jakákoliv pravdivá fakta. Židé v USA i křesťané za Izraelem stojí. Podle průzkumu si většina Palestinců (66% nepřeje mír s Izraelem), to potvrzuje, co říkala velká dáma paní Condy Rice/ová: je těžké chtít po Izraeli, aby jednal s někým, kdo ho chce zničit. Izrael je schopný ubránit své území a své lidi, nechápu, proč Vám to vadí.Stát Izrael je garancí přežití ohrožených Židů kdekoliv na světě.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 1.11.2006 15:59

Ne, lžete Vy (jako ostatně všichni zionisté), najděte si na webu čísla zabitých a poměr civilistů vs. bojovníků/vojáků...

Rovněž - zamyslete se nad tím, co je to za 'kulturu', která odmítá jakoukoliv kritiku a má potřebu okamžitě osobně útočit na kritiky pomocí absurdních nálepek... Nebo si snad myslíte, že je Israel nekritisovatelný? ;-D;-D;-D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 1.11.2006 17:47

Ne nemyslím, Izrael je kritizovatelný, stejně jako USA, arabské země, Evropa atd. Jenže vy napadáte Stát Izrael jako takový, kdybyste kritizoval určité aspekty izraelské politiky (jak to řada Izraelců činí, včetně Jehudy tak je to legitimní) Omyl, lžete vy, jako všichni tzv. antisionisté. To, že zemře míň Izraelců, ukazuje na schopnosti IDF bránit své občany.Izraelci si na rozdíl od radikálních Arabů cení života, neposílají se odpalovat do restaurací, aby zabili co nejvíce civilistů, takovou kulturu hájíte?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 1.11.2006 18:04

napadám pouze určité aspekty Israelské politiky a antisemitou jsem zde za tuto kritiku byl nazýván i před Libanonem.

Po Libanonu je jasné, že Israel ve své současné podobě na SV nepatří. Jestli se zreformuje, nebo bude odstraněn násilím není podstatné. Já jsem nabízel ke zvážení třetí, mírovou a dobrovolnou cestu, neboť, přiznám se, v nějaké reformy ze strany této arogantní entity dnes již nedoufám a na SV již bylo i tak dost mrtvých...

K zásadní kritice Israele mě ale přimělo hlavně jeho chování a ovlivňování politického dění v USA. To prostě trpět nelze a i kdyby se v budoucnosti narodilo v Israeli dostatečné množství slušných lidí a současná nepřípustná politika vůči sousedům Israele by přestala, negativní vliv Israele na USA musí být jednoznačně zcela potlačen. To je pro další vývoj USA nezbytné...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: kopretina Datum: 1.11.2006 19:06

To je to nejhorší, když tvrdíte, že Izrael nepatří na BV-to už je antisemitské. Izrael jednoznačně patří na Blízký východ, území Eretz Jisrael patří Židům a Židé si jej mají právo bránit.

Arabové mají 22 států již a pro Židy je Svatá země mnohem více než pro Araby, Jásir Arafat jasně prohlásil, že není žádný palestinský národ, ale pouze arabský, rozprostírající se od Atlantiku po Rudé moře, " Z arabského pohledu člověk nemluví o hranicích, Palestina je jen malý bod ve velkém arabském oceánu a náš národ je arabský, rozprostírá se od Atlantiku až k Rudému moři... Zajímavé však je, že nekritizujete ani v nejmenším muslimské vlády, to mě také velmi překvapuje. Vaše běsnění proti Izraeli už zní jako odrhovačka. Izrael má jednoznačně morální právo žít a zabíjet nepřátelé (kteří jej chtějí zničit) v obraně, to je právo každého národa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: Alex Juchelka Datum: 1.11.2006 20:17

Já proti semitům nic nemám, ovšem značná část současných israelských 'semitů' chodila ještě před pár roky po Rudém náměstí. Nyní žijí v Israeli za americké peníze na palestinském území.

Muslimské vlády budu klidně kritisovat, až budou bombardovat Israel kazetovýma bombama a nebo každý týden porušovat mezinárodní israelskou hranici, apd. A do té doby, dokud Israel nevrátí 'muslimským vládám' území, která okupuje, raději počkám i s takovou kritikou. Rovněž nevím o žádných špiónech muslimských vlád, kteří sedí v amerických vězeních nebo jejichž případy se v USA momentálně řeší, neslyšel jsem o muslimských pedofilních diplomatech, apd. Pokud jsem něco přehlédl, prosím upozorněte mě na to. V případě, že jsem se mýlil, vztáhněte prosím mou kritiku automaticky i na tyto muslimské výtečníky. Já bych ale spíše kritisoval naší podporu oněm nedemokratickým muslimským vládám, které nám jdou na ruku, bůhví, jak by to s Israelem dopadlo, kdyby všude kolem nich byla demokracie... Libanon je nejdemokratičtější z okolních států a podívejte, jak dopadl, atd., atd. ZIonismus patří na smetiště dějin - vlastní vinou. :-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: docela sympaticky hoch:
Autor: pbla4024 Datum: 1.11.2006 20:35

Nebylo by přesnější říct, že žijí v Izraeli za Izraelské peníze na Izraelském území?