25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jindřich 29.9.2006 14:20

Re: Je to fatální omyl.

Nesouhlasím.

Paroubek už dávno rezignoval na jakoukoli ideologii. Zajímá ho jen moc, levicové kecy jsou mu jen prostředkem. ČSSD se zredukovala na Paroubkův fanclub. Komunisté přec jen ten svůj rudý prapor tak docela nezahodili. Jejich současné spojenectví nespojenectví je obchodní kontrakt, v němž obě strany doufají, že tomu druhému včas stihnou prochcat prsa. Paroubek je připraven slíbit komunistům cokoliv. Oni asi chtějí nějaké trvalé záruky a pozice. V každém případě je to kšeft,  kde nakonec budeme platit my

sergo 28.9.2006 18:50

žijem si jak na zámku,at to trvá věčně.....

jelikož nikdo ze zučastněných nechce předčasné volby,a jelikož komunisti neopustili plánování a plánují dlouhodobě,vsadil bych se že topolánkova vláda důvěru získá.....!!!!!

za 8 let parob. + topol. budou druhořadými figurami a jejich strany společenskými organizacemi s vlivem asi jako zahrádkáři.....

Karel008 28.9.2006 17:58

Je to fatální omyl.

Komunisté a ČSSD jsou jen firemním logem rozdílné strany. Fakticky je to levice, která má za cíle vládnout,  podmanit a zotročit si národ. Dokonce se tím ani netají.  A kdo to doposud nepochopil, pochopí brzy.

Starý J. 28.9.2006 16:01

Komunisté nejsou žádným jazýčkem na váhách.

To se jen zdá, že mají na něco vliv. Jsou již vlastně členy KSČSSD a Paroubek si je prostě přisvojil. Ty dvě strany již dávno splynuly, Paroubek tím, že je přijal vytvořil zdání jejich rehabilitace. Zdání proto, že ČSSD pod Paroubkovým vedením se stala prakticky novou KSČ, jen s jiným názvem, ale se stejnou ideologií. Je to zvláštní paradox, že tyto dvě strany se opět fakticky spojily (jako po únoru 1948), jen spojená strana již není dle názvu stranou komunistickou i když myšlením a činy ano. Filipovi a dalším potentátům zřejmě ke štěstí stačí, že mají v tomto novém uskupení formálně posty předsedů a místopředsedů, že se na ně dostanou mocenská koryta, vlastní politiku však již nemají žádnou. O jejich krocích již dávno rozhoduje Paroubek. Nemají ani postavení koaličního partnera, který si ještě může klást nějaké podmínky.

Malý Aston 28.9.2006 14:48

Re: Re: Autor má pravdu!

Již pan Pehe nás přesvědčoval,že rozdělení na levici a pravici neplatí. Ale ono rozdělení platí.To že ODS má zájem o sociální program a to adresný a ne plošný jako ČSSD je všem jasné.Takže v poslanecké sněmovně máme 100 poslanců ČSSD+KSČM a nemůžeme říci,že je to pravice a 100 poslanců jiných u kterých nemůžeme tvrdit že jsou pravičáci,to ani náhodou. Jen některé strany,kromě ČSSD nechtějí jednat s KSČM. Pokusil se o to Kalousek a dopadl velmi špatně.Já se domnívám,že většina občanů voličů nemá zájem o to aby jakákoliv politická strana se opírala o KSČM na úrovni vládnutí. Jednání a spolupráce v rámci přijímání konkrétních zákonů je možná a legitimní,tato strana má své voliče a hájí jejich zájmy. Zásadně nemám zájem aby tady vládla ODS na věčné časy ale také nemám zájem o vládu ČSSD+KSČM na dalších 41 let.V tom je rozdíl mezi občany,kteří mají svoji ideologii a jinou nechtějí a občany,kteří se řídí jen svým rozumem bez ideologických marxisticko-leninských myšlenek.

Jindřich 28.9.2006 14:36

Re: Re: Nejsou komunisté jako komunisté.

Pořadatelům nocí dlouhých nožů nikdy nescházely dlouhé vidličky a dlouhé lžíce.

Malý Aston 28.9.2006 14:36

Re: Re: Re: Re: Re: pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

Máte pravdu.Ty léta,která jsem prožil v socialismu pod heslem doženem a předeženeme,nám 

nikdo nevrátí.V zájmu svých dětí a vnuků nemám zájem o vládu ČSSD+KSČM. Jedni jak druzí.

Jindřich 28.9.2006 14:28

Nevěřím

Nevěřím tomu, že komunisti jen trpně dělají Paroubkovi křoví.  Za kulisami ho jistě tvrdě šroubují a on jim toho musí hodně a hodně zaručovat (ne jenom slibovat).  Scénář podpory Topolánkovy vlády je přitom jednoduchý. Jediný komunistický poslanec může absentovat a důvěra je tady. Komunisté by to okomentovali, že ODS je sice hrůza, ale tahle nejistota je ještě horší, a proto se státotvorně rozhodli tuto vládu nesvrhnout. Okamžitě by se tím stali salonfähig a komunističtí voliči by vzrůst vlivu Strany jistě spíše ocenili.  Tenhle scénář má asi Paroubek  každý druhý den pod krkem a při své touze po moci musí na komunistické požadavky jen přikyvovat.

janoryna 28.9.2006 14:05

Re: Takže tomu mám rozumět tak

samozřjmě je to v případě ods něco ale opravdu jiného. tady je tototiž projev státnické moudrosti a připravenosti řešit problémy.

janoryna 28.9.2006 14:04

Re: Autor má pravdu!

a která strana je pravicová ?  možná nějaká, která se snad voleb nezúčastnila. ods rozhodně ne, to je jen něco jako etablovaní demokraté panaželezného nebo 21 paní bobošíkové. většina jejich lídrů shání imunitu! a paroubek pomáhá KSČ tím, že jí odebírá hlasy ?

Halama 28.9.2006 13:58

Re: Re: Re: Re: pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

Všechno se nevrátilo - mě ne !!!!!!

Malý Aston 28.9.2006 13:49

Re: Re: Re: pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

Jen pro upřesnění. Rudý ráj skončil v roce 1989. Rudoši tady vládli od roku 1948 a nic moc nepředvedli.Kdyby předvedli,tak jsme je v tom roce nechali klidně vládnout.Vše co ukradli po roce 1948 se muselo vrátit vlastníkům,dnes je již vše v privátním vlastnictví a začíná to fungovat. I soudruh Paroubek to říká. A jde to dobře i bez Jakeše. Takže když to funguje,je nutné to po bolševicku zase zlikvdovat,že soudruhu!

Evropan (normální) 28.9.2006 13:19

Re: Hele Cedr,

Nepsal jste ještě nedávno z UK? Pokud ano, tam taky svrab?

Evropan (normální) 28.9.2006 13:15

Re: Re: pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

Modrý ráj už snad byl? Skončil balíčky a Sarajevem.

Pert1 28.9.2006 13:05

Re: pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

Těším se na modrý ráj a vy klidně odejděte do rudého. Ještě jich pár zůstalo. Kuba.........

Halama 28.9.2006 12:50

Re: Re: Re: Re: Komunisté

Takže,když se nám to hodí - tak žádné zásady neplatí.A když se nám to nehodí,tak jsme zatraceně zásadový. Víte vůbec co to je být zásadový ?????;-D;-D;-D;-D;-D

Marta 28.9.2006 12:34

Re: Re: Vzpomeňme jak Topolánek chtěl podporu KSČM

 tatino, to samé si myslím také

PROROK ELIÁŠ 28.9.2006 12:33

AUTORE

 oPRAVDU NELOGICKÉ POJEDNÁNÍ....Proč by měla ČSSD zacházet s komunisty, jako s balastem...Je to jejich jediný vcelku spolehlivý spojenec a v dané situaci nepostradatelný...

Marta 28.9.2006 12:31

Re: Re: Re: Komunisté

 tatino, přesně tak !

kamil 28.9.2006 12:27

pane bartoni-nechte ksčm na pokoji-vaše rady jsou poplatné cílům modrých ptáků-topolánka nezachrání nic a vy jste lidem k smícuhu-pa v modrém ráji

občan z kraje města 28.9.2006 12:22

rmůže to být pro ně výhodnější

před námi jsou jisté problémy a jejich řešení nikdo nezvládne bez chyb. Výsledkem vlády ODS bude nutně poškození volebního výsledku ODS, nevyřeší totiž nic ani kdyby byli supergeniální.

občan z kraje města 28.9.2006 12:17

dnes už to není politický problém

ale čistě matematický. Sudý počet poslanců umožnil tento pat a dokud nebude počet lichý nebo jiný výsledek voleb nelze to řešit. Paroubkových 100 dnes už nikdo nemůže podořit, pro takového člověka by to nebyla pouze politická smrt, ale stal by se národním padouchem. A nic na tom nemění, že by to levicově uvažujícím vyhovovalo, takového poslance by si stejně nevážili. Obráceně to v podstatě platí také. Topolánkovu vládu může nepřímo podořit celek (třeba odejít z hlasování), ale pro jakéhokoliv jednotlivce je to sebevražda.

Malý Aston 28.9.2006 12:16

Autor má pravdu!

Je pravda,že Filip a Grebeníček rozhodne.ČSSD bez KSČM není nic.Žádná politická strana nebude již s panem Paroubkem jednat,všechny již podvedl. Podvedl ODS,když se spojil s Kalouskem a Filipem a podvede každého.Já jsem přesvědčen,že levicový volič nikdy žádnou pravicovou stranu volit nebude.Takže při dalších volbách díky panu Paroubkovi,posílí KSČM,která se chová klidně,nikdo neřve jako Paroubek proti každému a proti všemu. Nové volby budou,KSČM plánuje svoji strategii na několik let dopředu a já mám dojem,že trapné vystupování pana Paroubka jim vyhovuje.Paroubek skutečně likviduje ČSSD a Filipovi se otevírá cesta zaujmout na levici rozhodující úlohu. Takže poděkujeme panu Paroubkovi,že pomáhá KSČM.

Jara London 28.9.2006 11:49

Hele Cedr,

byli tam 41 let. A kam to dovedli. Máme pětinový plat proti Němcům, a to po těch zmíněných 41 letech vlády "jedné strany" a 8-mi letech vlády ČSSD, která této zemi, míněna ČR, vládla po 2/3 doby její existence. A ten svrab, do kterého ji přivedla, je v kontextu evropského vývoje ještě horší než ten po komunistech.

Jara London 28.9.2006 11:43

Možná by bylo lépe

se na to podívat z pohledu komunistů; autor se o to pokusil, a myslím, že tahle analýza se mu povedla. Rozhodně je řádově lepším analytikem než "politolog" Pehe.

pařez 28.9.2006 11:26

Re: Re: Re: Komunisté

a kde budou mít záruku, že budou přečasné volby? Čestné topolánkovské??? :-D

pařez 28.9.2006 11:24

Re: Re: Být komunista a mít potřebnou pravomoc, tak vládu ODS podpořím.

Zastánci ODS by měli navrh,protože by mohli tvrdit,že o hlasy komunistů nestáli a komunistické ano by znamenalo,že se jim jejich program líbil

tak tomuhle by mohl věřit jen - s odpuštěním - idiot

pařez 28.9.2006 11:21

Takže tomu mám rozumět tak

že když komunisté umožní vládu ČSSD, jedná se o "ohožení demokracie a návrat před listopad 89", když ale umožní vládu ODS, tak je to OK a div ne jejich státotvorný čin????

Cedr 28.9.2006 11:15

To jsou zase ...

s odpuštěním kecy. Více jak polovině lidí by nevadilo, kdyby komunisti byli i ve vládě, pokud tato bude dále zabezpečovat rovnorměrný růst země.

Evropan (normální) 28.9.2006 10:49

Re: komunisti

Synku nech se řyct, nejen ten blog je cypaty i tys je cyp a cypi to čtu.