25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
josef 14.10.2006 17:59

Re: Re: No Alexi, já jen jednoduše vysvětluji ony rozdíly mezi civilními ztrátami

alexi mas trpelivost misionare.

Karel Smola 27.7.2006 0:43

Re: Re: Re: reakce Židů na akce Hizbollahu je neadekvátní

Hizbollah je v první řadě organizace známá svojí válkou proti Západu (USA a Izrael) a snahou ustanovit šiítskou teokracii v Libanonu po vzoru Íránu a za jeho velké podpory. Takže Hizbollah je v principu také proti Libanonský.

Ano, mimo svou hlavní činnost a tou je terorismus má Hizbollah i charitativní činnost a také má politické křídlo. To je celkem známý fakt. Skrývání objektů kritizovala i jinak velice neschopná OSN a to je co říct.

Ano, na frontové linii mají bojovníci Hizbollahu  "jakési uniformy" jak jste správně zmínil. Ale já psal o obětech bombardování ve městech, v budovách Hizbollahu.

Takže díky Vám za informace

IM 26.7.2006 22:56

Re: Re: A ty rakety na Haifu nepouštěl HItzballáh?

Juchelko jak víte že to byli všichni civilisté vy jste je znal osobně?

IM 26.7.2006 22:53

Re: Re: Re: Hezký článek

Opět další chytrák.

gN 26.7.2006 20:56

To je opravdu s podivem:

"Je to velká móda. Vlastně ne, spíš evergreen, který nikdy nezklame. Mám na mysli záplavu rozhořčeného ňafání salónních pacifistů ze všech koutů západního světa ..."

Další článek nepokrytě nacistoidního typu. Co to porobůh je? To jsem navštívil stránky nějakých "pravicových extrémistů". Nebo čtu web nějaké fantasmagoricky sionistické organizace?

Opravdu netuším, proč by se Evropan mel identifikovat se státem Izrael, obvzláště za okolnosti jeho chronicky agresivního chování ignorujícího všechna elementární pravidla, která máme za základní "normy" evropské identity.

"Zmekčilí pacifisté - fuj!"

vládík 26.7.2006 15:03

Co jiná teze:

Čin teroristy musíme rozmáznout. Můžeme pak rozbombardovat úplně vše v zemi, kde terorista (více-méně násilím) sídlí. Taky hezká propaganda, ne?

PS: Jaký pacifista jste vy? Nebo je pacifismus pro vás urážka? Pak vás dlouhý mír ve Střední Evropě musí bolet.

SUZUKI 26.7.2006 6:29

Co mají dělat

Chytráci, poraďte co mají dělat palestínci, když se ve vlastní zemi stali občany druhé kategorie?

T 26.7.2006 2:52

Re: Ještě navíc ti "civilisté" v naprosté většině zvolili teroristy do své vlády

Spravne a vsichni Cesi nesou zodpovednost za Jachymovsky uranovy doly, myslim teda ty pracovni lagry. A vsichni Americani samozrejmne nesou plnou zodpovednost za 200000 mrtvych a umucenych v Iraqu, atd. to je sice trochu pritazeny,protoze za bezpecnost okupovaneho teritoria je zodpovedny okupant, ale i pres to. BTW treba ti Palest.si zvolili za vladu ty kteri pro ne neco delaji stavi skoly, udrzuji a podporuji nemocnice a pod.stejne jako Hezbola v Lebanonu. Zidi zatim jenom palestinu okupuji, zabijeji a kradou i taxy placene Palestinci. ;-)

26.7.2006 2:08

Re: Kavárenští levicoví "intelektuálové" jsou morem

že? ale máš už 18? pochybuju, co jsem zjistil tvé názory ohledně balkánu... nalejou ti?

26.7.2006 1:52

Re: Re: Re: Kultura a islám

a západ zase požadoval odhození dogmat, na které měli, jako jedna větev křesťanství právo, a de facto odmítl pomoc (až na nepodstatnou). A čemu nikdo tehdy ještě nevěřil, ukázalo se brzy...Turci pod praporem islámu útočili v jihovýchodní, a pak i ve střední Evropě. Šlo o všechno. Ale tehdy se křesťané spojili, pacifisté byli v nedohlednu, Bosna, Kosovo, to bylo tehdy nemyslitelné...

Alex Juchelka 26.7.2006 0:59

Re: No Alexi, já jen jednoduše vysvětluji ony rozdíly mezi civilními ztrátami

Neblázněte, srovnejte použitou vojenskou techniku... Až bude mít Hezbulah kazetové bomby a bude schopna shodit 23 tun výbušnin na synagogu, tak můžeme srovnávat... :-/

doxa 26.7.2006 0:54

No Alexi, já jen jednoduše vysvětluji ony rozdíly mezi civilními ztrátami

(Ale na dnešním Psu je už nové diskusní pole.)

Alex Juchelka 26.7.2006 0:42

Re: Israelští civilisté mají 1 minutu, aby doběhli do krytu

Doxo, pokud chcete, abychom tuto diskusi vedli na civilisované úrovni, neuchylujte se prosím k takovéto primitivní demagogii... :-/

doxa 26.7.2006 0:28

Israelští civilisté mají 1 minutu, aby doběhli do krytu

O libanonské civilisty se jejich vláda nestará.

Alex Juchelka 26.7.2006 0:17

Re: A ty rakety na Haifu nepouštěl HItzballáh?

Samozřejmě, ale až poté, co Israel začal neúměrně bombardovat Libanon. V Haifě jsou strategické objekty a rakety Hezbulah nejsou tak přesné, jako israelské/americké... Na to, jak jsou nepřesné, tak zahynulo israelských civilistů poměrně málo... Precizně naváděné Israelské bomby zabily již přes 300 zcela nevinných Libanonců... :-/ To jste nevěděl?

doxa 26.7.2006 0:00

A ty rakety na Haifu nepouštěl HItzballáh?

Alex Juchelka 25.7.2006 23:50

Re: Re: Re: Re: Hezký článek

Hezbulah zajal (a zabil) pár israelských vojáků (Israel dělá totéž téměř denně na okupovaných územích zcela bez postihu...). Počátek celého konfliktu, podle některých, je v israelském únosu dvou Palestinců z Gazy, který předcházel zajetí vojáčka Šalita Hamasem... Výměnou za zajatce chtěli jak Hamas, tak Hezbulah své vězně v Israeli. Jsem přesvědčen, že tento požadavek je do značné míry oprávněný a každopádně přijatelnější, než současné zabíjení zcela nevinných civilistů na obou stranách, ale hlavně Israelem. Po naprosto neúměrném brutálním útoku Israele precisními zbraněmi na civilisty a infrastrukturu Libanonu je reakce Hezbulah zcela pochopitelná a hlavně nesrovnatelná... Od samého vzniku státu Israel umírali hlavně Arabi a zároveň se území Israele soustavně rozšiřovalo. Kdo ohrožuje koho? Nelze si nakrást a pak volat po míru... :-/

doxa 25.7.2006 23:31

Re: Re: Re: Hezký článek

A za to, co  Hitzballáh předvádí v Israeli, by měl od všech normálních lidí sklidit nadšený potlesk...

Jiri 25.7.2006 23:28

Re: Re: Re: reakce Židů na akce Hizbollahu je neadekvátní

HEzbollah je organizace znama tim, ze pod rouskou socialnich programu vyrazela ze zapadu (a to vcetne USA a Kanady) znacne prachy, ktere samozrejme pouzivala k uplne jinym cilum.  To malo "ucebnic" co ta vytecna "socialni" organizace vydala byla plna nenavisti ke vsemu ne-muslimskemu. Vzhledem k tomu, ze zijete, tusim v Seattle (jak jste se nekde zminil), tak bych rekl, ze byste mel mit pristup k vsem temto informacim, takze zbyva pouze otazka. To jen tak provokujete - nebo tyhle kraviny myslite vazne?

Alex Juchelka 25.7.2006 23:19

Re: Re: Re: Re: Hezký článek

Děkuji, oceňuji, že jste jeden z mála, kteří to aspoň dokáží uznat bez urážek. Neznamená to samozřejmě, že když Vám v diskusi se mnou dojdou argumenty, budu se na Vás hned dívat jako nějaký sionista na Araba. Máte mé slovo!

Jiri 25.7.2006 23:10

Re: V Libanonu se bojuje o to,

Jenom abych to upresnil - nechci znit jako puntickar - nicmene: 1,4 miliardy Arabu a 7 Nobelovek (jedna Arafat), 12 milionu Zidu = 169 Nobelovek.

Franta 25.7.2006 23:06

Re: Re: Re: Hezký článek

S nmekterymi lidmi nema smysl diskutovat. A pan Juchelka je jeden z nich.

Jiri 25.7.2006 22:57

Re: Na rozdíl od Evropy

R^R^R^

Alex Juchelka 25.7.2006 22:56

Re: "jsem zcela jistě politický analytik - gigant... "

Já když čtu tvůj projev Sowfiwe, charakterisovaný v drtivé většině případů naprostým nedostatkem argumentů a neustálým vedením diskuse ad hominem způsobem, tak prostě nejsem schopen uvěřit, že jsem nedoučený. Musíš mě o tom přesvědčit jinak. Sorry... :-/

Jiri 25.7.2006 22:56

Re: Jedna podivná zvláštnost

Mate v tom bordel - kdyz "ne-zid", abych vas citoval vytrhuje veci ze Stareho zakona (ktery mimochodem neni pouze zidovskou zalezitosti - i krestane si v tom radi louskaji) a umyslne je cituje spatne nebo vytrzene z kontextu, tak je to vetsinou, protoze je antisemita. ALe presto, ze vam to bude znit zvlastne najde se i dost ZIdu - antisemitu (zni to zvlastne, ale je to tak), takze maji ti, kteri to komentuji uplnou pravdu. Nevim, proc vas to tak prekvapuje, ale tusim proc to pisete. Ze jste si vybral zrovna Putina jako svetly vzor demokracie je roztomile a musim rict, ze je to o to roztomilejsi, ze jsem si nejak nevsimnul, ze by Putin z te Cecni zrovna spechal. Na druhe strane mate pravdu - urcite se soudruh Putin nechysta, ze by tam v pripade vitezstvi zavedl demokracii.

Peterka 25.7.2006 22:51

Re: Re: V Libanonu se bojuje o to,

Matematické spisy byly překládány z indického jazyka (odtamtud pochází nejdůležitější číslo_ nula) filosofické spisy z řečtiny  překládali křesťané, Avicena nebyl Arab, pocházel z Kazachstánu - syn uředníka sloužícího okupantům - mohamedánům..!!!

Alex Juchelka 25.7.2006 22:48

Re: Re: Hezký článek

To, co předvádí Israel v Libanonu by mělo být odmítnuto všemi normálními lidmi, bez ohledu na přesvědčení nebo ideové zaměření. To, že to jednoznačně odmítáno není, a že odpůrci způsobu, jakým se Israel mstí na širší libanonské populaci nebo lidé, kteří sympatisují s utrpením libanonců jsou označováni za antisemity, je spíše ilustrace selhání ideologií a přesvědčení, než nějaká prozíravost - prostě chybí vnitřní kompas.

To se zde na Psu projevilo již několikrát. Lidé, kteří s nadšením hovořili o ZHN pokaždé, když se v irácké poušti našla beznadějně vyschlá, Američany dodaná bomba z roku 1991 a nebo o 'úspěších' Amerických 'hrdinů' v Iráku, setrvávají vesele dál ve svých bludech, aniž by tím jejich světonázor jakkoliv utrpěl. Dláždíme Falluju, děláme z Beirutu Varšavské gheto a přesto jsme oběti světového terorsimu. Co děláme špatně? :-/

Sowfiw 25.7.2006 22:41

"jsem zcela jistě politický analytik - gigant... "

Panejo tak on uz je nedoucenec, gigantem. No pokracuje to rychleji, nez jsem predpokladal.;-D

Jiri 25.7.2006 22:40

Re: postoj eurosionisty

A zase dalsi pokus o "objektivitu". Izrael prozatim vzdy byl pro vznik palestinskeho statu a ucinil pro to mnoho. Pocinaje rezoluci OSN cislo 181, ktera vytvorila staty dva - jeden pro palestinske Araby a jeden pro palestinske ZIdy. Zide nadsene prijali, Arabove se rozhodli, ze jedina prijatelna alternativa je zahnani ZIdu do more. Pak nasledoval jeden navrh za druhym, ktery Izrael prijimal, Arafat odmital. Posledni takovy pokus neni ani dva roky stary. Tak ja vam nevim, jestli nahodou nejste tak tak nepatrne ovlivnen tou uzasnou propagandou, kterou se zapad tak vdecne necha oblbovat.

Franta 25.7.2006 22:31

Re: Hezký článek

Moc hezky receno, souhlasim s Vami. Protoze anti-semitismus je ale predevsim evropska specialita - Francouzi jsou v tom skutecni "machri" - pripravte se na utoky ze strany anti-semitu a na  hodne nadavek. Jak jste si mohl dovolit se zastavat Izraele?