25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 20.6.2006 4:52

Bursik ~ Lukasenko

Ivan Brezina ~ Brouk Pytlik

dvd 20.6.2006 6:46

Re: Bursik ~ Lukasenko

Jarda - ???

Miroslav Zikmund 20.6.2006 3:47

Pecina si to dovolit neměl

Podle mne je pravda, že politika větrných elektráren, tak jak je zelenými prosazována, je ekonomickým i technickým nesmyslem. To samé platí o přístupu k jaderné energii. Jestli pí. Kuchtová je placena zahraniční firmou to nevím, ale podle její demagogie bych se tomu ani nedivil. Ale stejně tak je pravda, že pan Pecina si ve svém postavení svou kritiku politiky politické strany prostě nemůže dovolit. Jakkoliv má k předmětu sporu svůj osobní vztah, prostě platí, že z titulu funkce, kterou přijal převzal také určité povinnosti a nutná pravidla chování šéfa nezávislé instituce. To nedodržel a o tom to je. Nemusím souhlasit s Bursíkovou ekologickou politikou ale musím souhlasit s jeho požadavkem vůči panu Pecinovi.

loizik 20.6.2006 5:11

o jaderne energii to prave neplati

jaderna energie je pro nas nejvyhodnejsim a nejperspektivnejsim zdrojem. Viz ProAtom web, konkretne napriklad http://proatom.luksoft.cz/view.php?cisloclanku=2006060402

Miroslav Zikmund 20.6.2006 6:35

Loiziku,

jestli reagujete na můj příspěvek, pak ale nejsme ve sporu. Taky považuji jadernou energii (ve smyslu základního zdroje energetické soustavy) za nejvýhodnější. To ale nic nemění na tom, že pan Pecina si svou kritiku ve sve funkci, kterou právě zastává, nemůže dovolit. To je předmětem sporu.

Kiper 20.6.2006 7:14

Re: Pecina si to dovolit neměl

Souhlasím!!

Fero Mraviec 20.6.2006 7:29

Re: Pecina si to dovolit neměl

Čistá pravda.

hloubal 20.6.2006 8:09

Re: Pecina si to dovolit neměl

prohlášení pana Peciny s činností jeho instituce nesouvisí, podle této úvahy pana ex-mluvky Zikmunda by řada zdejších komentátorů nesměla pípnout

Stredocech 20.6.2006 8:48

Re: Pecina si to dovolit neměl

Takže když zítra založím NSDAP, běda úředníkovi, který to bude kritizovat?

cb 20.6.2006 9:59

Re: Re: Pecina si to dovolit neměl

Urednik to nema co kritizovat. Urednik muze stranu nezaregistrovat, pokud odporuje zakonu, ale sve nazory do toho nema co tahat.

Psí vrah Čumil 20.6.2006 9:03

Re: Pecina si to dovolit neměl

Hm, pane Zikmunde - problém je v tom, že pan Pecina navázal na tradice, které do tohoto státu vnesl pan prezident Klaus. Nevyjadřuje se k problému jako šéf ÚHOS, ale jako občan...;-D

míša mýval 20.6.2006 11:17

Pecina je oranžový Macek

Rath si facku zasloužil, s tím souhlasí všichni, ale neměl ji dostat na sále, ale radši na hajzlíku. Pecina má pravdu, ale je to vyžranej socan, kterej se z posledních sil drží koryta. Takže buďte nad věcí a pořiďte si svou větrnou elektrárnu. Více o <a href="

http://proatom.luksoft.cz/view.php?cisloclanku=2006040601

" target="_blank">výhodách.</a>

?? 20.6.2006 2:46

Tak si myslím, že ta jihočeská mutr bude pěkná slepice,

když ji Bursík nepustil do nedělní diskuze místopředsedů stran a šel tam sám. (Snad ze strachu, aby  nevykvokala nějaké její "moudro"?):-D  !!

orel 20.6.2006 6:09

Re: Tak si myslím, že ta jihočeská mutr bude pěkná slepice,

To není slepice. A uz vubec ne pekna. Poradna krava to je. Proto se take nedostala na jihu Cech do parlamentu a nepomohlo ji ani prvni misto na kandidatce. Tady ty nebezpecne demagogy totiz dobre zname :-(

cipísek 20.6.2006 8:42

Re: Re: Tak si myslím, že ta jihočeská mutr bude pěkná slepice,

Naprostý souhlas !!!!!!

stachanov 20.6.2006 2:27

člověk si nevybere

a navíc prostý občan ví prd - jendoho platí ČEZ, druhého Energie AG, a zblblý občan-statista jen jednou za 4 roky hodí lístek do urny

Kvetla 20.6.2006 1:20

Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

R^Já jsem také pro to,aby byl odstavn Temelín a i Dukovany.Nejlépe v zimě,od začátku prosince v rámci celopodnikové dovolené.Lidé by si měli zase vyzkoušet,jaké to je,když podpětím odcházejí žárovky,obrazovky....;-D

Finrod Felagund 20.6.2006 1:55

Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Myslíte abychom si začali zvykat na to, že elektřiny je tolik, kolik báťuška car Vladimir Vladimirovič I. Veliký, slunce naše jasné, dá? K tomu totiž energetická politika SZ směřuje... Je mi velice líto, že ODS s KDU dostala tak málo hlasů a že SNK-ED byla neustálou ignorancí médií na úkor SZ vyloučena z voleb, protože takhle pokud se chce bojovat proti KSČSSD, musíme použít SZ jako spojence a musím říct, že oni jsou velmi, ale velmi nespolehlivý spojenec...

Jiří S. 20.6.2006 5:01

Re: Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Bohužel nejen SZ nás vede do náruče slovanských bratří. "Pecinův" ČEZ uzavřel smlouvu na dodávky uranu z Ruska.

loizik 20.6.2006 5:12

Re: Re: Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

jenze v pripade jaderneho paliva to neni strategicke riziko.

Delfín 20.6.2006 6:48

Re: Re: Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

A v cem by mel byt problem? Alespon je videt, ze neni problem zmenit dodavatele.

hloubal 20.6.2006 8:08

Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

kdežto přepětím se prodlužuje jejich životnost? Pane kvetoucí ....

tony 20.6.2006 9:07

Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Jsme na tom s energií tak špatně, že ji ČEZ vyváží cca 30%.

Čenda Krchov 20.6.2006 9:33

Re: Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Jo, jo, do Německa, když tam přestane foukat...

df 20.6.2006 13:41

Re: Re: Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Němec byl vždy chtřejší. Radioaktivní šrot a odpad zůstane v ČR ;-O;-O;-O

Lájoš B. 20.6.2006 15:52

Re: Na rozdíl od p. Peciny,p.Bursík a spol jsou zvolenými zákonodárci a budou ministry(ministryněmi)

Při tak masivním vývozu el. energie zidstávku asi nepoznáme.

nevolic Zelenych 20.6.2006 0:25

zeleni neo-bolsevnici

Skutecen i mne, prosteho nevolice Zelenych, zaskocilo, jak razantne chteji vyhodit Pecinu za racionalni argumentaci pouceneho technika.

Finrod Felagund 20.6.2006 1:56

Re: zeleni neo-bolsevnici

Vy jste to nečekal? Že mají ekologisté, humanrightisté a multikulturalisté zastřešení Stranou Zelených totalitní myšlení, to se ví už dlouho, ale není jich tolik, jako těch v KSČSSD a tak se dají použít jako štít proti Paroubkovi. Ideově jsou na úrovni Paroubka...

ok 20.6.2006 8:49

Re: zeleni neo-bolsevnici

Pecina ma natolik vyznamnou funkci, ze by se do politiky opravdu nemel michat. Jeho ukolem je byt neutralnim soudcem. Jak muzu verit tomu, ze nepujde na ruku nejake energeticke firme, kdyz je v teto veci zaangazovany? On ma hlidat monopoly ber kde ber, to je jeho jedina a zatracene vyznamna uloha.

Jouda ze Lhoty 20.6.2006 14:43

Re: zeleni neo-bolsevnici

Pecina nema narok se takto vyjadrovat z pozice statniho urednika. To mohl drive pod CEZem, asi se chlapec zapomnel komu slouzi. V obecne rovine faktu vsak ma pravdu.