18.6.2019 | Svátek má Milan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ANALÝZA: Rubikon volební kampaně 2006



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 86, poslední: 15.6.2006 7:46, přehled diskusí

Autor je sociolog - manipulator:
Autor: I.L. Datum: 14.6.2006 20:17

Mnozstvi jeho PR "nezavisle expertnich"

komentaru by se dalo snadno zpochybnit. Snad nejhorsi je veta

"Elektorát zelených jsou ovšem vzdělaní, mladí z velkých měst, tedy ani levice ani pravice v dosavadním smyslu"

ktera se, po zamene slova zeleny za rudy, velmi

dobre hodi i na popis situace tesne po 2. svetove valce... Bohuzel, mladych humanitnich "vzdelancu"

(casto zcela negramotnych co se prirodnich a technickych ved tyce) z velkych mest je jiz tolik, ze diky jim -a podpore medii- budou zeleni jiz navzdy trvalkou nasi politicke sceny

Pan Gabal a jeho agentůra :
Autor: zrusksc Datum: 14.6.2006 17:35

přišla jako první s tím že zelený mají 8% preferencí a potom je tlačila celou volební kampaň.Teď je po bitvě tak je Gabal generál!!Rv

Můžete to dokázat?:
Autor: SCP Datum: 14.6.2006 17:54

lez!:
Autor: ok Datum: 14.6.2006 16:40

Pane Gabale, co blabolite? Zeleni meli mocnou medialni podporu - na rozdil od Zielence. Se stejnou medialni podporou by byli i Evropsti demokrate v parlamentu.

Proc lzete?

Re: lez!:
Autor: AeroKarel Datum: 14.6.2006 17:04

No nebyli. Ti melouni to holt dělají chytřeji. Představte si Zieleniece zmydleného policajtem v TV.

Re: Re: lez!:
Autor: Eva D. Datum: 14.6.2006 18:59

;-D Stalo se! ;-D;-D;-D

Kdyby policie byla řádně vedena, nemohlo by dojít ke Kubicově zprávě.:
Autor: V. Chaloupková Datum: 14.6.2006 16:38

Právě proto, že je v policii takový nepořádek, tak mohl Kubice snadno uspět. Mnozí snadno uvěřili, protože to zapadá do jejich předchozích zkušeností. Bublan je možná slušný člověk, ale bohužel zřejmě neschopný. Takový policii ani v policii důvěru a autoritu nezíská. Také policejní prezident působí spíše jako by byl z těsta a nikoliv z ocele. Takže jestli si Paroubek stěžuje, že ho tenhle případ poškodil, sklízí jen to, co ministři vnitra a prezidentové policie za vlády ČSSD zaseli.

Re: Kdyby policie byla řádně vedena, nemohlo by dojít ke Kubicově zprávě.:
Autor: AeroKarel Datum: 14.6.2006 17:05

I o té slušnosti by se dalo s úspěchem pochybovat. Ale působí tak, to ano.

Jo, po volbách:
Autor: AeroKarel Datum: 14.6.2006 16:03

je každý sociolog generálem .....

A ty americké rady jsou moc vypečené. Oni se mohou pomlouvat do alelujá (byť tak činí se svým podpisem a ne poťouchle, po socdemácku, s podpisem falšovaným), nemusí totiž po volbách ve většinovém systému patlat dohromady koalici.  Paroubek teď neví, jak od svých sviňáren zacouvat.

PAROUBEK - V ZÁVĚRU NEGATIVUM SOC. KAMPANĚ:
Autor: JANA V. Datum: 14.6.2006 12:33

Nikdo z politologů se zatím nezabýval tím , že Paroubek pravděpodobně v závěru kampaně svoji partaj svým hnusným vystupováním poškodil. Nejdříve k volbám nabudil všechny burany stejného ražení jako je sám. Na konci ale v konfrontaci se slušně vystupujícím Topolánkem  jeho buranství a programování pouze na jednu strunu hulvátského vystupování zmobilizovalo hodně slušných lidí k tomu, aby podpořili zatím nevýraznéhoTopolánka. Paradoxně určitě pomohl ODS získat pár procent hlasů dosud nerozhodnutých voličů, kteří by jinak pravděpodobně k volbám nešli. 

Dobrý postřeh, závěr kampaně Paroubek vyloženě podělal,:
Autor: Xaver X.X. Datum: 14.6.2006 13:20

neustál Kubiceho Sarajevo, asi mu hodně tekly nervy, viz jeho neskutečný povolební projev.

Xavere, to nám chcete namluvit, že to byla jen výjimka? :
Autor: Jaka Datum: 14.6.2006 16:08

Naopak, tohle byl skutečný Paroubek !!!

Re: Xavere, to nám chcete namluvit, že to byla jen výjimka? :
Autor: AeroKarel Datum: 14.6.2006 17:06

Ano, a dobře, že už to těžko zapře!

Re: PAROUBEK - V ZÁVĚRU NEGATIVUM SOC. KAMPANĚ:
Autor: Z Datum: 14.6.2006 22:11

Jakým právem mne nazýváš buranem? V jádru jsi kovaný komunista, ti také nepřipustili jiný názor. Tak že: jdo do ....

zajimave cteni:
Autor: Drakobijce Datum: 14.6.2006 12:16

Jenom me napada, proc pan Gabal = jsa takto odborne zdatny neco podobneho nenapsal pred volbami? Ale jinak to asi sedi, holt amici to maji lepe zvladnute, i kdyz me to pripada trochu nefer.

nevim co je na tom nefer, cssd si najala emerickou agenturu a ta doufa, ze dostane zaplaceno:
Autor: mak Datum: 14.6.2006 14:20

zadarmo to urcite nebylo. Jen by se mela poucit od pravnika, ktery vyhral cssd lidovy dum, ten zaplaceno nedostal ikdyz mel smlouvu. Koneckoncu to stranam platime vsichni, tak proc ne :-/

Pěkná analýza - souhlas:
Autor: ODSák Datum: 14.6.2006 11:40

Chybí jen konstatování  smutného závěru o stádovitosti nejen voličů, ale i novinářů...  (Y)

Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: Elia Datum: 14.6.2006 11:32

Dnes jsou totiž plíživí socialisté mnohem nebezpečnější nežli komunisté. Komunisté jsou už definitivně profláknutí a bez socialistů bezmocní. Problémem je když už tak jejich vzájemná spolupráce.

Dnes je tím pravým nebezpečím pro svobodu sociální stát v pojetí socialistů. Socialisté systematicky likvidují střední třídu a polarizují společnost na několik málo nepostižitelných super-bohatých, nejlépe zahraničních a velkou masu lidí u kterých vyvolávají představu, že je někde uvnitř pro ně budované klece z kočičího zlata k dispozici dostatek bohatých k okradení, kteří jsou povinni jim přispívat.

Opravdu sociálně potřebných je maximálně tak desetina z voličů socialistů, zbytek jsou jednak lemplové a vykukové, parazitující na systému, dále hlupáci, kteří si neuvědomují, že na tu trochu, kterou dostávají připadá mnohem víc toho o kolik přicházejí a pak naivkové, kteří netuší, že existují daleko efektivnější cesty, jak těm skutečně potřebným pomoci a nakonec šibalové sedící u zdroje a plnící své kapsy, kteří to všechno řídí.

Vzhledem k tomu, že tato plíživá ničivá síla roste geometrickou řadou, chce to dívat se trochu pozorněji, aby člověk prohlédl, že je to ještě rafinovanější podvod, nežli ten komunistický.  

Přesto, že tyto likvidační trendy, obzvlášť v socialistické západní Evropě, lze dnes již bez velkých problémů vypozorovat, je osvěta v tomto směru zatím marginální. Přitom ty hrůzy, které lze očekávat během několika let, pokud tomu nebude učiněna přítrž včas, mohou být strašlivé a na velmi dlouhou dobu. Zastavme je včas!

To nejde zastavit!:
Autor: Malý Aston Datum: 14.6.2006 11:58

Ve všem máte pravdu ale to nejde zastavit. My budujeme sociální stát,který na západě od nás pomaloučku a těžko oklešťují a to z důvodů,že to není možné financovat.Takže až my to dokonáme,u nich již to bude zrušené.To je totiž ta naše Česká cesta. My pořád někoho doháníme a až ho doženeme,tak on je zase o kus dále.Naše zadluženost ještě není tak hrozivá,aby jsme ji nemohli dále prohlubovat.Ty miliardy,které si půjčíme,těmi zvedneme HDP a politické strany se mají čím chlubit,jak to pěkně řídí.Občané nechápu,že například Špidla,nemůže přinést Evropě prosperitu,když ji nezajistil doma. Poznání je otázka vzdělanosti občanů,vlastního poznání a vlastního rozumu. To nám ještě chybí,takže průlom může být až se vymění minimálně dvě generace voličů,nebo vnější problémy,které otevřou voličům očička.Já předpokládám,že první na řadě je Francie a pak Německo. Vše co financují budou muset zastavit,což povede k nárůstu nacionalismu. Le Pen,nebo jeho dcera,pokud usednou ve vládě,začnou dělat pořádek. Ono to jejich heslo Francie,francouzům na to slyší hodně voličů,hýčkaných sociálními dávkami. Oni se domnívají,že stát má bezednou pokladnu ale zapomínají,že ji musí také někdo plnit. A co bude Evropa vyrábět,když je možné vše koupit laciněji jinde? Začne se vše a pro všechny dotovat a kruh se uzavře.Řešení této situace zřejmě nebude politické.

Re: To nejde zastavit!:
Autor: Hawk Datum: 14.6.2006 14:16

Existují i trochu jiné pohledy. Globalizace má své meze

http://lidovky.zpravy.cz/globalizaci-zvoni-hrana-0wc-/ln_noviny.asp?c=A060603_000170_ln_noviny_sko&klic=213531&mes=060603_0

 

Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: Pamětník Datum: 14.6.2006 12:21

Nechodil jsem k volbám za socialismu, což se rovnalo hrdinskému činu a po prvních volbách po revoluci jsem přestal chodit k volbám zase, protože mi připadalo směšné ztrácet tímto čas. Přesto k těmto volbám jsem šel nejen já, ale vzal jsem s sebou ještě 11 dalších. Volili jsme ODS, ne pro její program, ten je dobrý sám o sobě, ale proti ČSSD. Nechceme tu žádného tzv. vůdce, ale skupinu chytrých lidí, kteří to někam dotáhnou. Vždyť základem bohatého státu je bohatý jedinec. Sociální stát nefunguje nikde na světě a ani u nás za tzv. socialismu. Pokud budou předčasné volby, předpokládám, že se probudí víc lidí a že volební účast bude nad 8O%. A jak je vidět z výsledků voleb, žím větší účast, tím jsou výsledky víc doprava.

Jestli chce KSČSSD vyhrát volby, musí vyměnit národ. (nebo alespoň její část), ale potom nevím, kdo tu bude vytvářet ten zázračný růst HDP. Že by ti co jsou na úřadu práce?

Čím větší účast, tím jsou výsledky víc doprava.:
Autor: franta Datum: 14.6.2006 13:01

Z toho by jaksi vyplývalo, že k volbám nejvíc nechodí "pravičáci", že ? Asi jim na vítězství pravice až tak nezáleží. A s tou výměnou národa to nebude tak zlé. Pokud čtete zdejší komentáře, tak nejvíc stížností na "blbost" tohoto národa je právě z pravé strany. Nepřeji Vám nic zlého, ale možná by Vám velmi prospělo, kdybyste musel tak aspoň rok po těch úřadech práce chodit sám.

Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: doktor Datum: 14.6.2006 12:38

Autor (Elia) by měl vysvětlit, jaké jiné pojetí sociálního státu, než pojetí socialistů zná, a co míní termínem střední třída. Pokud to neví, patří do ní nejen podnikatelé, ale v nekomunistických zemích hlavně státní zaměstnanci: dobře placení učitelé, lékaři soukromí i lékaři - zaměstnanci, vojáci a policisté z povolání, státní úředníci. Socialisté že likvidují tuto střední třídu? Jinak rozbor Ivana Gabala je perfektní: ASTONE, ZVEŘEJŇUJTE PŘÍSPĚVKY IVANA GABALA!!

Re: Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: Elia Datum: 14.6.2006 14:50

Střední třída je stav mysli. Příslušníkem střední třídy je občan, který považuje svůj majetek a příjmy za dostatečné natolik, aby nepožadoval v běžném životě finanční podporu od jiných řekněme s výjimkou nějaké opravdu vážné katastrofy.

Sociální stát  v původním pojetí mělo být dočasné opatření pro mimořádnou situaci válkou zbídačené země na ochranu před nebezpečím ryzího komunismu. Jako mnoho jiných věcí se podařilo dobrou myšlenku zneužít.

Rádoby socialisté potřebují v co nejvíce lidech tento stav mysli změnit tak, aby se považovali za příjemce pomoci a byla jim co nejvíce ztížena možnost spočítat si, že jsou za prvé ve skutečnosti přispěvateli a za druhé, že svým příspěvky podporují hlavně šibaly po cestě.

 

Re: Re: Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: H.K. Datum: 14.6.2006 20:30

Stát, který budují socialisté již dvě volební období, není státem sociálním ale, spíše se jedná o stát asociální. Finanční prostředky vybrané od občanů ve formě daní a ty, které si stát vypůjčí, přerozdělují strátní úředníci. Státní peníze jsou přerozdělovány ve formě různých dotací, nelépe přídělových, svým kamarádíčkům a lidem, kteří mají dlouhé prsty a informace.

       Pro lidi, kteří se ocitnou v nouzi nedělá stát téměř nic. Jsou budovány penziony pro staré lidi, ale většinou pro ty, kteří se dokážou sami o sebe postarat. Pro lidi, kteří potřebují cizí pomoc toho bylo uděláno velmi málo. Rodina velmi těžko může zvládnout péči o bezmocného člověka. I když jsou ochotni hradit péči, těžko hledají zařízení, které by bylo ochotno takového člověka příjmout. Přitom by v takových "domovech" našel práci velký počet procovníků se středním zdravotnickým vzděláním, pomocných pracovníků a lidí pracujících ve službách.

      Rozdávají se peníze ze státního rozpočtu na projekty cizích firem, které sem přesunují zastaralé technologie a vyrábějí neprodejné výrobky.

Re: Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější:
Autor: ok Datum: 14.6.2006 16:53

Stredni trida jsou ti, kteri maji takovy prijem, ze ho mohou investovat, neziji jen z ruky do huby. jsou to tedy vice mene svobodni lide, kteri aktivne vytvareji svet, ve kterem ziji - treba investicemi, dobrymi napady za kterymi stoji ekonomicka sila, ktera umoznuje ty napady realizovat.

Z toho vyplyva, ze v Cechach stredni trida prakticky neexistuje.

Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější-vážený "elio"-jakým právem špiníš spoluobčany,kteří nechtějí modrý ráj-vždytˇje to polovina národa-to jsou podle vás lemplové????to má být dobrý život jen pro vyvolené-to je opravdový hnus-opravdu velký demokrat:
Autor: kamil Datum: 14.6.2006 12:45

Re: Re: Je to mnohem horší a nebezpečnější-vážený "elio"-jakým právem špiníš spoluobčany,kteří nechtějí modrý ráj-vždytˇje to polovina národa-to jsou podle vás lemplové????to má být dobrý život jen pro vyvolené-to je opravdový hnus-opravdu velký demo:
Autor: B Datum: 14.6.2006 13:11

Bohužel je to tak milý Kamile, téměř polovina národa jsou závistiví lemplové se závislostí na státu a socilalisté si je zdatně pěstují.

Plíživí socialisté :
Autor: franta Datum: 14.6.2006 12:53

nejsou to ti příbuzní plíživé kontrarevoluce ? 

Jiste...:
Autor: Bimbas Datum: 14.6.2006 11:12

...zatracenej Bush. ;-O