19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Z posledních dnů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
rýpadlo 26.5.2006 11:23

Re: Děláte si z lidí blázny?

Že jsou média tendenční to je skoro bych řekl v pořádku - jinak nastane "vyvážená" jalovost. Co by nám ale mělo vadit  - a to RP myslím dělá - že si některé zprávy (informace) "vymyslí" a nehodící se zamlčí - viz ta nynější Klausova zchůzka (vymyšleno) a např. tuším vůbec neinformovali o výroku soudu ve prospěch Hučína. Měli napsat aspoň: "Soud dal Hučinovi za pravdu kurva fix" - no nebyl by to hezký titulek?

Jura Jurax 26.5.2006 14:10

Re: Děláte si z lidí blázny?

Jojo, když někdo laje socanům, najmě pak Paroubkově tlupě, je hnedle tendenční. Holt ta správná tendence, aby jeden nebyl tendenční, je velebit socany, případně komundíry. Jenže když jeden není tendenční, jak může napsat něco dobrého o socanech, neřkuli komundírech?

Kylchap 26.5.2006 10:56

Doležal

odhodil všechny zábrany a funguje jako tiskový mluvčí SdL.

Jiří K. 26.5.2006 10:35

Pan Doležal zase za komika a humoristu.

I kdyby měl pravdu s těmi odvrženými zábranami Práva (nemá), tak je to pouze jeden osamocený a nepříliš významný (rozuměj čtený, sledovaný) ostrůvek v moři propravicových médií všeho druhu, která ty zábrany ve štvaní proti vládě a ČSSD odvrhla (pokud je některá kdy vůbec měla) dávno a nepokrytě (no některá skrytě, sofistikovaně) pracují ve prospěch ODS.

Z těch LN a MFD pan Doležal čte asi jenom černou kroniku a sportovní stránky, jinak by o nich nemohl tvrdit to, co napsal. Na Novu se jako správný intelektuál (na rozdíl od mas voličů) asi nedívá.

A ta veřejnoprávní? Například Radiožurnál je tento týden asi mediálním partnerem krizového (sic!) štábu zdravotníků podle toho, jak  dokonalé (po kolikáté už) poskytuje jim i jejich "týdnu neklidu" mediální pokrytí. Bohužel také z mých koncesionářských poplatků (platím je rád, ale ne jako jednostranou a zaujatou propagandu).

zoch 26.5.2006 10:16

Mně je jedno,jaké zábrany má Právo,ale jaké jste odvrhl Vy osobně touto agitací ?

Saša 26.5.2006 8:55

Neopakovatelnost a vzácnost jedince

je opravdu nádherný obrat, který vystihuje podstatu pravicového myšlení.

ABC 26.5.2006 10:51

Re: Neopakovatelnost a vzácnost jedince

která se vyskytuje v míře více než velké právě na Psu... Sašo, přečtěte si diskusi pořádně a možná ztratíte iluze o českém pravicovém myšlení.

oldman 26.5.2006 8:43

Nestranné noviny

Kde pan Doležal přišel na to, že Mladá fronta dnes a Lidové noviny jsou objektivní, nebo se o to snaží, nevím. Asi toto tvrzení vychází z toho, že minimálně MFD je jeho občasným chlebodárcem. Pokud se nepletu Právo si dalo do titulku "levicový deník", tudíž jeho zaměření je zřejmé.

junior 26.5.2006 8:04

ach Bože

Pan Doležal zas radí všem a ve všem, pokud měl svá moudra uplatnit v praxi nějak mu to vázlo. Výstižně to o něm napsal jeden bývalý politik, že poskytuje rady, jak by něco dělal, kdyby to ovšem uměl.  Co píše Rudé právo nevím, protože je nečtu. MFD a LN objektivní nejsou.

gerontusinza 26.5.2006 8:36

Juniore chyba, člověk má sám srovnávat.Re: ach Bože

Dlouho jsem četl všechny tyto listy. O největší objektivitě Práva jsem se přesvědčil sám. Ostatní jsou jen hlásné trouby toho co vyhovuje majitelům těchto listů. No a k nim má pan Doležal velice blízko, proto jej rádí platí (teda tisknou). Hezký den.

junior 26.5.2006 9:15

Re: Juniore chyba, člověk má sám srovnávat.Re: ach Bože

Dík za diskuzi, nemínil jsem tím, že Právo je neobjektivní, souhlasím s tím, že jako levicový deník bude asi psát levicově. Nečtu je prostě proto, že se mi dostávají do rukou deníky jiné, sám si kupuji HN. Jsem sice smýšlení hluboce konzervativního, ale vzbudil jste ve mně zájem se o objektivitě Práva přesvědčit. Svou ohraničenost proti některým názorů stavím na nesouhlasu, ne na útokům proti jejich nositeli, to sktuečně nemám v úmyslu. 

Achjo 26.5.2006 13:26

Re: Juniore chyba, člověk má sám srovnávat.Re: ach Bože

To víš že jo, soudruhui, Rudé právo vždycky psalo objektivně. Za stranu za lidi - zasraný náledí - to asi neznáš, viď?

Fakt nechápu, kdo to ještě dneska může číst, takový komunistický cancy, vlastně chápu - jen koministický chudáci. A těch tady je bohužel dost.

nup 26.5.2006 14:39

Re: Re: Juniore chyba, člověk má sám srovnávat.Re: ach Bože

Jo jo, soudruhu, a ta Mladá frotna, orgán předvoje strany, ta teprve psala vždycky objektivně. A zůstalo jim to, panečku, jen tu stranu už neuváděj, aby ji mohli operativněji měnit...

Tomáš Haas 26.5.2006 7:46

Promiňte, ještě jednou: Loulo,

máte v tom, nezlobte se, trochu guláš. Pletete se. President Clinton, který jak píšete měl nějaké sexuální hrátky s Lewinskou, a který veřejně lhal, nikdy neodstoupil. Byl souzen Senátem, a soud (impeachment trial) vyhrál. President Clinton dokončil svůj presidentský madát, a podle mnoha amerických voličů věc nebyla nikdy uspokojivě uzavřena. V našem případě se Právo zachovalo jako Radio Jerevan... "Je to pravda, ale." Právo píše, že se president v pondělí sešel na Hradě sešel s vedením ODS. V pondělí se ale president s nikým z ODS (kromě předsedy Senátu, na pohřbu generála Peřiny) nesešel, ani na Hradě, ani nikde jinde. S Mirkem Topolánkem se sešel předtím. Nebylo to na Hradě, ale v hospodě. Účelem nebylo jednání s vedením ODS, ale sledování finále hokejového šampionátu. Ani tato věc, ovšem podle vás a jistě mnohých dalších pozotrovatelů české politické scény, nebude uspokojivě vyřešena. Ale bude o čem spekulovat, a bude o čem psát. Což by vás na druhou stranu mělo uspokojit, o nic jiného zde Právu stejně nešlo.

loula 26.5.2006 8:13

Re: Promiňte, ještě jednou: Loulo,

děkuji za váš názor, ale jde mě úplně o něco jiného. Pokud máte pravdu - a nemám důvod o tom pochybovat - tak bych rád, aby aby se Právo veřejně zřeklo takovýchto praktik. Když něco takového napíše Blesk, tak tomu nevěnuji pozornost, ale u tisku, který jsem dosud považoval za seriozní bych, takovéto praktiky opravdu nechtěl.  A to se týká i jiných tiskovin.Mě  vůbec neuspokojuje, že je o čem diskutovat a dohadovat se. Chtěl bych, aby politická scéna byla  maximálně očištěna od dezinformací až vyslovených lží. Všimněte si prosím diskuzí, i tady na Psu. Mackova facka se tu diskutovala asi týden, lítaly tu emoce, nadávky, obviňování. Ale je týden před volbami, a spíše bych čekal diskuze nad tím či oním volebním programem. Mám dojem, že partajím vůbec nejde o to, získat příznivce silou svého programu, ale rozhádat národ na nesmiřitelné modré a růžové. A to je to, co mě neuspokojuje, a ta informace o "tajné" schůzce do toho přesně zapadá.

J.R.Pick 26.5.2006 8:26

Re: Re: Promiňte, ještě jednou: Loulo,

Promiňte Loulo, ale věřit Právu může jenom...Moula.

loula 26.5.2006 8:30

Re: Re: Re: Promiňte, ještě jednou: Loulo,

Pěkně prosím, jaké tiskovině lze tedy alespoň částečně věřit. Existuje vůbec taková?

hans hase 26.5.2006 10:04

verit tiskovinam?

Castecne se da verit HN, ale v podstate jen datum a kursy na  burzach. Ostatni je treba prijimat kriticky.

Pravo, Mlada Fronta a Lidovky jsou tendencni, kazde trochu jinak, verit nelze vubec.

Toz tak.

loula 26.5.2006 10:12

Re: verit tiskovinam?

tak to jste mě potěšil, jdu si číst pohádky.

rýpadlo 26.5.2006 11:21

Re: verit tiskovinam?

Že jsou média tendenční to je skoro bych řekl v pořádku - jinak nastane "vyvážená" jalovost. Co by nám ale mělo vadit  - a to RP myslím dělá - že si některé zprávy (informace) "vymyslí" a nehodící se zamlčí - viz ta nynější Klausova zchůzka (vymyšleno) a např. tuším vůbec neinformovali o výroku soudu ve prospěch Hučína. Měli napsat aspoň: "Soud dal Hučinovi za pravdu kurva fix" - no nebyl by to hezký titulek?

Viktor 26.5.2006 8:30

Re: Re: Promiňte, ještě jednou: Loulo,

Proboha - hlásnou troubu komunistů z Hybernské pokládáte za seriozní tisk? To už snad není ani naivita!

J. Mach 26.5.2006 13:50

Re: Re: Promiňte, ještě jednou: Loulo,

Loulo, to ale nemůžete od rudého práva chtít, to by bylo popření samotných principů, ze kterých to vzešlo. Ta vaše jistá naivita je ale možná důsledkem špatné četby.

Tomáš Haas 26.5.2006 7:45

Loulo,

Petronius 26.5.2006 7:33

Inu, pan Doležal opět nezklamal

I zde jsou sudetští Němci a jejich "vyhnání". Mr. Doležale, musíte ty zas... sudeťáky cpát opravdu všude :-/?

ilna 26.5.2006 7:21

:-))

Líbí. Všechny vaše glosy se mi líbí. Hned se mi půjde líp vydělávat, aby mi to mohlo být vzápětí sebráno formou daní na sociální podporu pro práce se štítící jedince, nechutné poslance a nefungující soudy.

Petr Burma Dvořák 26.5.2006 8:03

Re: :-))

Jenom se přidám s jednou malou výhradou : ne se všemi názory pana Doležala souhlasím, ale styl jeho kritického myšlení je studánkou čisté vody na úhoru české žurnalistiky přeměněné v čistou propagandu...

ilna 26.5.2006 20:50

Re: Re: :-))

Ano, to je ono. Kritické myšlení. Pojem, který v Čechách zcela vymizel, nebereme-li v úvahu skupinku "podivných existencí" umanutě si vedoucích svou v hlubinách kabinetů některých vědeckých pracovišť. :-)

Ivan 26.5.2006 21:19

Re: Re: :-))

Za takovou představu o kritickém myšlení pěkně děkuji. Když chcete vědět, co je to objektivní zpravodajství nebo  kritické myšlení, tak si přečtěte zprávy BBC (bohužel jsou teď jen anglicky), nebo Britské listy (ty jsou  naštěstí česky), i když Britské listy se zpravodajsky snaží pokrýt především jen ta témata, která jsou místním německým tiskem v české řeči soustavně zamlčována. Přesto je  to obdivuhodný výkon.

Doležal je jen trapný, placen z Bavor za štvaní,  s nadějí zmocnit se majetku oprávněně zabaveného jako nepatrná náhrada za nesmírné škody napáchané v Českoslovenku nacistickým Německem.  Vydávat MF a Lidové noviny za nějaký vzor objektivity je drzost, která by opravdu zasloužila trest. Škoda, že takové lhaní není trestným činem.

loula 26.5.2006 6:57

schůzka

K odstavci ve věci schůzky Klause a ODS mám pouze toto: naprosto se nedivím, že Klaus se s ODS schází, že ji straní, že jako "nadstranický" president dělá vše pro to, aby ODS ve volbách uspěla. Souhlas, tak to je, a bylo to zřejmé při jeho nástupu do funkce. Vadí mi ale něco jiného stran té schůzky-neschůzky. Právo o ní informovalo, Klaus ji popřel. Tedy někdo tady lže. Nevím kdo, ale tady už nejde o  nějakou schůzku, ale o lež jako metodu práce. Pokud se nepletu, presidet USA neodstoupil pro nějaé sexuální hrátky s Lewinskou, ale proto, že veřejně lhal. myslím, že je nutné, aby bylo jednoznačně uzavřeno: Buď lhalo Pávo nebo lhal Klaus. Nejhorší je nechat to tak nějak neurčitě, jako že každý trochu lhal a trochu ne.

Říman 26.5.2006 6:50

Žádné překvapení

Myslím, že nejde o žádné velké překvapení. Inteligentní a slušný člověk plátek, kdysi též přezdívaný Rudé Krávo, nástupce krvavého Rudého Práva (jako je KSČM nástupce zločinné KSČ) stejně nečte. Jinak by se tam asi zase dočetl něco o krvavém psovi a o tom, že psovi patří psí smrt. Kojzarové mají zkrátka dorost. Nečíst, nehodí se ani na hajzl.