24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tms 18.4.2006 14:15

Re: A jak si tu konkurenci na drahách představujete?

Dopravce u nás neudržuje koleje. O koleje se stará jedna firma (Správa Dopravní Cesty, alespoň myslím), o dopravu firma druhá (jak se jmenuje netuším). Obě ale vlastní stát, to jen tak pro pořádek. Otázka podle mě je, jak by měli dopravci (pokud vůbec) financovat stav kplejí.

Šerlok Homeless 18.4.2006 12:57

K té Francii

"Protesty" pokračují, takže kraválistům zřejmě nešlo o zákon, ale jen o to, jen si tak trochu zařádit.

Šerlok Homeless 18.4.2006 12:54

Co je zadarmo, to nefunguje.

Zkuste v Přerově u benzinky dofouknout kolo. Vzduch je zadarmo, kompresory tam nadělají spoustu rachotu, mají i měřák, ale ten ukazuje čím dál míň.

Jaka 18.4.2006 11:57

... zreálnila bych poslední větu:

.."Pouze podotýkám, že výše zmíněné dluhy a jejich úroky budou spláceny penězi, které stát vybere prostřednictvím daní od všech poplatníků."

Což znamená - od pracovitějších,schopnějších...

..jaké je to procento z celku?

Je to fér? Nebudu se divit, jestli emigrují..

zdeněk 18.4.2006 11:31

Re: Socialisté v kapitalismu

Tato krize demokracie se neustále opakuje. V historii už od dob starého Řecka se střídá diktatura s demokracií.  Je bláhové myslet si že demokracie bude navždycky- nastanou historické podmínky kterým demokracie nebude schopna čelit. Respektive je zrovna tak oslabena že se tyranie dostane k moci. Je otázka jak to bude v souvislosti s EU, protože ta by mohla v členském státě demokracii  znova nastolit.

Vilém 18.4.2006 11:31

Zdanění

To vás nenapadlo, že na to VEZMEME VÁM? ;-)

Vilém 18.4.2006 11:29

Dovysvětlení

Protože většina oponentů bohužel zřejmě patří k osobám chabě myslícím, doplňuji.

Článek je slabomyslnost. Lidé po narození potřebují PODPORU, stejně jako ve stáří - skoro všichni. Pak máme takovou společnost, kde neustále vznikají situace, kdy někdo potřebuje podporu, protože zrovna nemá možnost si vydělat.

Proto je nesmylsné dělit lidi na potřebné a pracující, protože i tak suverénní idioti, kteří melou o samostatnosti, potřebují podporu, jen co potkají dva cikány v odlehlé uličce. Navštívil jsem ovšem autorův web a konstatuji, že ON JISTĚ NEPATŘÍ K TĚM PŘEMÝŠLIVÝM, a dokonce ani jako placený agent bohatých neplodí nic víc než žalostné texty hodné okresního časopisu pro konzervativce v důchodu.

To postarejte se o sebe funguje v Iráku a vytváří Iráky.

J. Mach 18.4.2006 10:28

Re: Re: Vlastní úsilí

Na Viléma opravdu nemá cenu reagovat, nechápe kvůli svému nedostatečnému vzdělání a zkušenostem, jak to v životě chodí a proto píše nesmysly, ze kterých ta nezkušenost a špatné vzdělání přímo čiší.

ASton 18.4.2006 9:08

Socialisté v kapitalismu

Vážený pane autore.Zřejmě Vás napadnou ze všech stran. Nevědí co činí. V televizi je oblíbené ukazovat nějakou demonstraci,jen se podívejte jak pracující v kapitalistickém státě pěkně bojují za svá práva. U nás se to nemůže stát,naše vláda naše "pravitělstvo" ta o Vás pečuje,jak se máte dobře a oni chudáci trpí. Vážím si pana Velíška,který komentuje tyto události ale neříká plnou pravdu. Mám příbuzné v Paříži,podrobně jsem si nechal vysvětlit celý problém,systém zdravotní,sociální,důchodový. Nátlakem odborových předáků byly přijaty takové zákony,že komunisté svými sliby jsou amatéři. Na dosažené výhody si Však nedají sáhnout a tak jako naši občané,kteří ruinují státní rozpočet jsou proti všemu,co již dostávají bez znalosti,kde stát na to vezme. Ve Francii většina obyvatel podporuje nacionalistu Le Pena,

tato podpora neustále roste. Ten našel ty,kteří za to mohou- přistěhovalci. Obdobná situace je v Německu, u nás jsme v první etapě-za všechno může Klaus, na další etapy si počkám.

Pavla B. 18.4.2006 8:25

Na každého vychází

90.000. Na naši rodinu tedy 360.000.

Je to dost, ale upřímně řečeno, raději bych rok žrala suché housky a alespoň něco z toho zaplatila, než aby dluh dále rostl do nezkrotitelné výšky. Nějaké státní dluhopisy si koupili Japonci, že by naše vláda počítala se zemětřesením a zvlášť vydatným tsunami v Tichém oceánu?

"Pouze podotýkám, že výše zmíněné dluhy a jejich úroky budou spláceny penězi, které stát vybere prostřednictvím daní od všech poplatníků" píše autor. Jenom aby. Další dluhy chce dělat ODS i ČSSD s tím rozdílem, že ODS se chystá daně snížit.

Po tučných letech následují léta hubená, to věděli už při psaní bible. Jenom u nás to nikdo neví.

Prétextat 18.4.2006 6:51

Re: Vlastní úsilí

Ne, v Iráku ne, ale v KLDR

R 18.4.2006 6:34

Odboráři jsou skupina lidí, kteří

prostřednictvím svých placených zástupců zajišťují výhody sami sobě, to je těm, kdo platí příspěvky a to na úkor všech ostatních.  Logicky z toho vyplývá, že odborářům se vede nejlépe tehdy, když je jich ve státě nejmíň, protože potom  existuje nejvíc lidí, kteří na jejich výhody přispívají.  Když jsou všichni zaměstnaní odboráři, jako ve Francii, platí všichni sami sobě. Problém je pak v tom, že ačkoliv to směřuje k tomu, že nakonec všichni nebudou mít nic, je velice těžké pro ty, kteří jsou mimo, jako nezaměstnaní a absolventi,  do tohoto kolotoče vstoupit, protože musí umět svou prací vydělat nejen na sebe, ale v první řadě hlavně umět vydělat na ty poplatky ostatním, jinak se zaměstnání prostě nekoná.  Ten zákon prvního zaměstnání ve Francii to měl absolventům usnadnit.

zdeněk 18.4.2006 3:41

A jak si tu konkurenci na drahách představujete?

Na rozdíl od silnic že železniční doprava specifická tím že dopravce udržuje i koleje a svršek ,musí existovat jizdní řád ,spoje by měli navazovat atakdále. Na rozdíl od různých populistů si nemyslím že konkurence by snížila ceny - pro stálého zákazníka ČD je doprava stejně,nebo méně drahá než autobus. Lze namítnout že ČD jsou dotované, ale autobusouví dopravci také! Takže tam kde vznikly soukromý dopravci kvůli malému vytížení tratě spoji(a následnému zrušení) dotují zase pro změnu obce. Údržba trati - i na tom se dá šetřit.... Všechny nově vzniklé soukromé společnosti bude nutno dotovat i s novým vedením a administrativou. Protože osobní doprava není zisková. Kdyby byla, nebyli by potřeba dotace.

Byla by to maximálně nějaká konkurence napůl, spíše prostředí pro větší korupci při zadávání zakázek.

A co takové zpoždění vlaku? Bude jiný dopravce čekat? A budou spoje z jižních Čech navazovat na severní Čechy? mnoho otázek které nahrávají spíše jediné společnosti v ČR,než mnoha regionálním.

Slava 18.4.2006 2:41

Re: Re: Vlastní úsilí

Jo, to měli Němci v Terezíně na vratech.

Slava 18.4.2006 2:40

Re: Re: Re: Vlastní úsilí

Tu blbost jste našla kde? Nebo to máte z vlastní hlavy?

sasun 18.4.2006 2:08

Re: Vlastní úsilí

Hafe,

odstěhujte se na stránky Haló novin a nenas/rejte lidi svými ultalevicovými (=komunistickými) kecy.

janabok 18.4.2006 2:00

Re: Re: Vlastní úsilí

Vilém je potrhlý komunista - ten vám maximálně poradí, abyste vzal klacek na kapitalisty a šel dělat revoluci...

janabok 18.4.2006 1:58

Re: Vlastní úsilí

až přestanete být marxistou, tak zjistíte, že práce činí člověka nejen bohatým, ale hlavně svobodným...

Strider 18.4.2006 1:57

Re: Vlastní úsilí

Mohl byste mi tedy mily Vileme vysvetlit co mam delat? Snazim se byt zodpovedny za sebe a svou rodinu a vlastnim usilim ji uzivit.Ale asi je to spatne, tak jsem to alespon pochopil z Vasi reakce.Co bych tedy mel delat aby mne hnusny kapitalista neodiral? sedet na zadku jako vy a cekat az mi nekdo da nejakou podporu? Pokud byste mel alespon trosku zdraveho rozumu tak byste mozna zjistil, ze na ty podpory musi nekdo vydelat.A to jsou prave ti lide, kteri berou zodpovednost za svuj zivot do vlastnich rukou a necekaji az jim neco spadne zhury

Vilém 18.4.2006 0:14

Vlastní úsilí

Autor bohužel podléhá jednoduchým schématům a pokusům schematizovat svět kapitalistickou dialektikou. Není divu, že pak vidí nepřítele všude kolem sebe, lidé nejsou na jednoduchá dogmata zvědaví a vlastní život jim určitě neobětují. Osobní odpovědnost, vlastní úsilí, budování trhu bez přívlastků - a proč? Že to funguje? Pro někoho, kdo se kvůli tomu má stát nádeníkem? A kde to vůbec funguje? V Iráku?