20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
David 3.4.2006 14:42

Trošičku offtopic

Když jsem to dočetl až ke slovu "šutr", má mysl volně asociovala ... a ten by měl poslancům spadnout na kebuli....
host 3.4.2006 15:27

Re: Trošičku offtopic

:io)) Vzhledem k tomu, že by to dělala zcela určitě nějaká korupčně spřátelená firma .. tak to s tím šutrem na kebuli by už tak nějak nastalo ... vlivem přitažlivosti ... a vyšší spravedlnosti.
jirka 3.4.2006 14:49

Re: Jojo,

Nebylo by lepší aby si opakovali venku a vůbec dovnitř nemohli , když totiž nebudou vykonávat práci, všem se uleví a bude to levnější
Jura Jurax 3.4.2006 15:18

Re: Re: Jojo,

Myslíte-li teze na co poslanec nesáhne, to nemůže pokazit a co poslanec neudělá, to nemůže být špatně, pak souhlas.
jirka 3.4.2006 15:40

Re: Re: Re: Jojo,

samozřejmě, s několika jsem se setkal a staále se nemohu zbavit dojmu, že byli odsunuti nahoru aby ještě více neškodili:-))))))
Jaroslav 3.4.2006 13:32

Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

jeho ekonomické výsledky byly jednoznačně horší než za vlád demokratických presidentů...Roosevelta, Kennedyho, Johnsona...a později Clintona. Dokonce si myslím, že USA vinou Reagana propásly šanci dostihnout civilzované státy západní Evropy , jaká si neskytla po vládnutí demokratických presidentů.
"Osvobození" východní Evropy nebylo zásluhou Reagana, navíc toto údajné "osvobození" vinou špatných reforem diktovaných "konzarvativci" vyústilo v pokles životní úrovně předstihující i ty nejhorší experimenty reálného socialismu. Víme, že jako člověk byl Ronald Reagan jeden z nepromitivnějších a nejméně vzdělaných amerických presidentů. Pouze nastrčená figurka bez schopnosti cokoliv vymyslet, přesto nebo právě proto "mediálně působivý".    
Dan_1 3.4.2006 13:40

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Typický názor člověka, postiženého chorobou zvanou levicovost.
Jura Jurax 3.4.2006 14:30

Re: Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Ne levicovost, ale prostě hloupost.
Milanius 4.4.2006 15:01

Re: Re: Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Levicovost je to samý co hloupost....
Stredocech 3.4.2006 13:43

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Skutečné "perly."
USA předstihují úroveň západní Evropy, u nás se za vlády ODS zdvojnásobil počet osobních aut a průměrná délka dožití stoupla o 5 let.
Jinak jste zapomněl na J. Cartera, Reaganova předchůdce v Bílém domě.
 
 
BH 3.4.2006 13:45

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

A tohle jste precetl v ktere prirucce ?
David 3.4.2006 13:50

Asi by jsi měl jít řídit EU. Ta si totiž na rozdíl od tebe nevšimla, že USA musí dohánět nás, ne Evropa USA

Viz. známý tzv. Lisabonský program postavený na nám známé myšlence "dohnat a předehnat". Při pohledu na statistiky HDP, nezaměstnanosti, vzdělání, ..... dnes už i kriminality ... se Evropě žel nedaří tak, jako těm na západ od nás.
 
A pokdu to to dostanou do ruky ještě víc zaslepenci jako Jaroslav, tak se nám nebude dařit ani tak, jako těm na východ od nás.
 
No a nevidět rozdíl životní úrovně v zemích s pokračování socialismu (Kuba, ...) a s ukončením socialismu ... těžko Jaroslave najít zaslepenějšího fanatika.
Bedřich 3.4.2006 14:01

Re: Asi by jsi měl jít řídit EU. Ta si totiž na rozdíl od tebe nevšimla, že USA musí dohánět nás, ne Evropa USA

Jé, pamatujete ještě tzv. "Jamborovu větu" (pro neznalé - Jambor byl za dob Reagana komentátor Československé televize): "Reagan si myslí...".
Jestli on ten Jaroslav nepochytil tyto názory od něj.
jirka 3.4.2006 14:03

Re: Re: Asi by jsi měl jít řídit EU. Ta si totiž na rozdíl od tebe nevšimla, že USA musí dohánět nás, ne Evropa USA

že by syn?
šimon klein 3.4.2006 14:03

Re: Asi by jsi měl jít řídit EU. Ta si totiž na rozdíl od tebe nevšimla, že USA musí dohánět nás, ne Evropa USA

davide - myslíte, že on to jára myslí vážně ???   že takového obrblba dělá ze sebe zadarmo ????
richard 3.4.2006 14:07

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Ano, pamatuji zoufalý komunistický řev, když byl zvolen Reagan a v tandemu s paní Thatherovou začali dávat našemu slavnému revolučnímu Varšavskému Paktu kouřmo:))), od té doby vím, že když bolševik hystericky zabučí, je dotyčný americký president positivním přínosem nejen pro svoji zemi, ale i pro celý demokratický svět:)))
jirka 3.4.2006 14:10

Re: Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Jsme na tom stejně, jen si myslím , že Jaroslav si z nás troch utahuje, protože když umí psát, umí i číst. Tudíž snad obsolvoval minimálně několik tříd základní školy. Tak je mu snad pozná rozdíl mezi tím kdo je vepředu a kdo ho se ho snaží dohonit.
Bedřich 3.4.2006 14:15

Re: Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Máte pravdu. Samozřejmě, nadávali obecně na americké imperialisty,  imperialistické štváče, apod.  Ale to byla nenávist takříkajíc všeobecná.
Co se týče osob, nenávěli v podstatě pouze tyto dva. U nich to bylo ryze osobní.
jirka 3.4.2006 14:17

Re: Re: Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

A to přetrvalo Kdo by totiž měl rád někoho kdo ho porazil a potupil
host 3.4.2006 15:29

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

... již vzhůru psanci této země ... předpokládám, že tu píseň znáte soudruhu.
Auiam 3.4.2006 15:36

Re: Ronald Reagan byl neštěstím pro občany USA

Clinton, Clinton....to je ten manik, co mu zavreli pulku mancaftu a co po skonceni mandatu jezdi na Jelcinovy narozeniny spolu s diktatory z Kavkazu...
Ronald Reagan byl clovek, ktery chapal, co je dobre, a nenechal se zmast kecy. Pochopil principy, na nichz stoji komunismus tak dobre, jako v Americe malokdo. Ne nadarmo si KGB ty svindl revoluce naplanovala az na dobu, kdy nebyl ve funkci. Reagan by jim tu dohodu o beztrestnosti na Malte nesezral. Bush starsi jiz tolik odvahy a proziravosti nemel (mimo jine vykopnul z tymu svych poradcu Richarda Pipese), coz se projevilo mj. v nedokoncenem tazeni na Irak, kdy se americke jednotky musely stahnout, nebot nebyl rozsiren mandat OSN. Plody sklizime dnes.   
 
zvědavec 3.4.2006 12:54

Měli bychom mu postavit pomník,

protože nebýt jeho, USA by stále hráli se SSSR mocenskou plichtu a naši disidenti se po návratu z kotelen  kulturně  vyžívali  v bytových divadlech. Regan  neváhal sypat do zbrojení tak obrovské částky, na které sovětské hospodářství zkrátka už nebylo schopno adekvátně reagovat. Celá Gorbačovova perestrojka nebylo žádné osvícené hnutí mysli generálního tajemníka, proč by to dělal, nýbrž prachobyčejný pokus dostat z ekonomiky  více peněz na zbrojení, aniž by mu obyvatelstvo pochcípalo hlady. To jsou známé pravdy a skutečně nechápu, že to někdo ještě nyní - viz níže, pochopit nedokáže. 
MrLotus 3.4.2006 13:49

Re: Měli bychom mu postavit pomník,

Pomníky raději nestavět ani těm, co by si je možná zasloužili. Nikdy nevíte, kdy je zase budete muset bourat. :-)
gloglo 3.4.2006 12:44

A co příspěvek Ronalda McDonalda?

A jeho snaha nasytit hladovějící tohoto světa kusem sekané v housce? Kdo jiný má takový vliv na masy prosťáčků?
Bedřich 3.4.2006 12:50

Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

Co to je za výblitek?
gloglo 3.4.2006 13:11

Re: Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

To nic, mě se ty slinty o strejdovi z Ameriky taky nelíbí. Určitě je mi bližší i takový Donald McKvák, případně strýček Skrblík.
Jura Jurax 3.4.2006 14:35

Re: Re: Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

Jojo - ovšem tato svěží dílka mají jako cílovou skupinu mládež předpubertálního věku. A což takhle Rychlá rota, ta se Vám taky líbí?
gloglo 3.4.2006 14:56

Re: Re: Re: Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

Taky nosím kovbojskej klobouk a houpavá chůze je mojí přirozeností.
jirka 3.4.2006 13:11

Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

Možná nevíte , že Mc Donald ( kam nechodím) je soukromá společnost a divil bych se kdyby jakýkoli prezident v jakékoli demokratické zemi mohl určovat kam, kdo a co  bude exportovat. Pokud si to opravdu ale myslíte. pak je mi Vás trochu líto.  
Bedřich 3.4.2006 13:24

Re: Re: A co příspěvek Ronalda McDonalda?

I kdybyste chodil, tak co? Je to Vaše věc. Přestaňme se  těmto pseudointelektuálům, kteří jsou zrovna "IN" v podstatě omlouvat.