28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

NÁZOR: Evropa v pasti

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
it 2.3.2006 11:40

Multikulti

ackoliv clanek pusobi na prvni pohled jako fantasmagorie musim s autorem souhlasit ze hrozba konfliktu zacina nabyvat realnych kontur. Situace ve Francii a Nemecku, prosazovani utopickeho multikuturalismu, bruselsti urednici ve svych palacich oddeleni tlustym sklem od reality a pozadavku obyvatel EU.
Clovek nemusi byt zrovna studovany politolog aby si uvedomil hrozbu vstupu Turecka do EU. Po afere s karikaturama si umim docela dobre predstavit reakci muslimskeho sveta na cokoliv proti-muslimskeho.
Autorovi doporucuji k emigraci Brazilii, je tam krasne ,ceny realit nizsi nez v "CSSR" idealni podnebi, pri znalosti AJ moznost pracovniho uplatneni u americkych firem.
Jirhan 28.2.2006 10:08

Demokracie je diskuse

Masarykovo  "Demokracie je diskuze!"  neznamená  mluvit co nám slina na jazyk přinese. Tlachá ten, kdo nemá nic chytrého ke sdělení, a přesto nedokáže moudře mlčet.  Nebezpečnější než pivní kecy (viz Novinky -  seznam.cz), jejichž stupidita je na prvý pohled patrná, jsou však intelektuální tlachy, kdy důkazní nouze je nahrazována útoky na oponenta ad hominem. Vzhledem k tomu, že  v diskuzi ke článku se objevilo množství příspěvků urážejících  nejen muslimy a jejich náboženství, jakož i  její účastníky účastníky navrhuji, aby byla diskuze ukončena. Slušným a tolerantním čtenářům se omlouvám
it 2.3.2006 11:51

Re: Demokracie je diskuse

myslim si ze humanismus by mel mit zpetnou vazbu . Pokud nekdo napada chovani URCITE casti muslimu v EVROPE a sva tvrzeni doklada fakty tak by nemel byt obvinovan z netolerance. Pokud se jakakoliv nabozenska nebo socialni skupina tlaci do Evropy tak by AUTOMATICKY mela prijmout mistni standarty a neprosazovat sve. Svoboda slova a pravo na evropske tradice nalezi obcanum EU . V Iranu etc. maji pravo na polygamii a zabiti blizniho. Nemyslim ze v blizke budoucnosti budou miliony evropanu v Lybii prosazovat demokracii a svobodu slova....
ondravan 25.2.2006 23:48

Kam až máme utíkat?

Neutečeme jim. Nebo jim neutečnou naše děti. Kup si bouchačku, nauč se bojové umění, odstěhuj se s rodinou na venkov a tam se modlete k Bohu, abys to všechno nepotřeboval. A když to přijde, modli se a chraň svou rodinu a přátele. Zatím to obyvatelům Evropy, nebo alespoň většině, vždycky pomohlo. Ale myslím, že tentokrát neodoláme. Já osobně zvažuju jít jako dobrovolník do Izraele, až přijde čas. Čím dřív se totiž začne s obranou, tím lépe. Izraelci o tom vědí své. Měli bychom se učit od našich bojovníků, pamětníci 2. světové ještě žijí.
Vilém 25.2.2006 0:03

Odstěhujte se do Iráku

Tam svůj boj za civilizaci můžete realizovat proti přibližně stejným protivníkům a osobně doufám, že se vzájemně eliminujete. Předně státy opravdu nevznikly pro ochranu daňových poplatníků a docela by mne zajímal myšlenkový pochod, kterým autor k tomuto přesvědčení došel. Lidské právo skutečně spočívá v ochraně života, a ne že ochranu života popírá, pokud autor hledá alternativní společnost bez těchto práv, kde podobné ideje nestraší, vřele doporučuji Orient. A multikulturalismus je realitou, spíš než idejí, protože bohatí daňoví NEPOPLATNÍCI sem tahají neustále levné pracovní síly ochotně vykonávající jimi nabízenou práci, kterou by nikdo vyrostlý v civilizaci nesnesl.
WWW 25.2.2006 0:16

Re: Odstěhujte se do Iráku

"" NEPOPLATNÍCI sem tahají neustále levné pracovní síly ochotně vykonávající jimi nabízenou práci, kterou by nikdo vyrostlý v civilizaci nesnesl."" Ale ale !! To jsou zastarale kecy . Pristehovalci jsou ve fabrikach, obchodech atd. Uz neni moc si z ceho vytbirat Vileme, nezmestnanost je tvrda realita !!! Predstava, ze Francouz nepujde delat to, ci ono je mylna !! Pujde a jeste rad !!!
Atei 24.2.2006 21:43

Nepanikařit

řešení není složité: Stačí nekompromisně a důsledně vyžadovat dodržování platných zákonů a drasticky přitvrdit v imigrační a sociální politice. Tím oddálíme okamžik kdy nás muslimové přečíslí o nějakých 100 let. Mezi tím se svět může tak změnit, že tento problém nebude aktuální. Otázka: kteří politici to dokážou zařídit.
it 2.3.2006 11:55

Re: Nepanikařit

WWW 24.2.2006 16:09

prosim omluvte

nepritomnost imana Juchelky,
spravce mesity vodnika
a proroka Janecka !
Jsou na pravidelnem vikendovem skoleni o zvrhlosti zapadni civilizace.
Zitra dopoledne maji  predcitani z Koranu. Odpoledne je pak beseda o moznosti obrizky v pozdejsim veku.
 Vecer dokumentarni film  o kamenovani satana !
červený bedrník 24.2.2006 13:16

pane hruško, kdo ste?

kdo je ten hruška? nějakej českej nácek?
kdo jinej může myslet vážně tezi, že základní důvod pro ochranu lidských práv je toto ": aby chránily životy a majetky původního obyvatelstva, ty kteří pracují a odvádí daně." podle tohoto myslitele budeme tedy lidi členit na původní a přistěhovalce - od toho je jen krůček k rasové diskriminaci.
pouze ti kteří pracují a platí daně si zaslouží ochranu státu - to už mohl rovnou napsat : Kdo nepracuje, ať nejí! Právo a pořádek! Spravedlnost pro všechny slušné lidi!
pane neffe, měl byste si články Vašich přispivatelů přečíst dřív než vypustíte na net takovou propagandu
WWW 24.2.2006 14:06

Re: pane hruško, kdo ste?

Prestante do zblbnuti mavat strasakem rasismu.  Jestlize se konstatuji fakta, tak to nikdy nemyuze byt rasismus !
Vetrsinu sveho zivota delam s Arabama a to v hojnem zastoupeni. Pak take s cernochama asiatama . Vim velmi dobre, ze pokud se jedna o jednotlivce, neexistuje zadna prevaha jedne rasy nad druhou. Primitivne receno :  existuje vysoce inteligetni cernoch, ouplne blbej bilej.
Pak jsou tady ovsem jine veci. A to je chovani spolecenske, vyznavani hodnot a vubec pristup k zivotu !
Neni zadny problem delat s inteligentnim Arabem v praci ! Nastehovat se vsak do arabske ctvri, ANI NAHODOU !!
Ovsem "bedrniku cerveny",ty take zajiste nesnis o tom, ze si koupite do du,chodu byt v Chanove, v prizemi, vedle  kocarkarny, kde jsou vykopnute dvere a cikani tam skladuji srot !!
 
p.s.
Obyvatelstvo se skutecne rozdeluje na puvodni a pristehovale. A to jak v mysli lidi taki uredne !!
Lidi nepredelate a urady nemuzete nunit, aby misto narozeni v Turecku ignorovaly !!!
červený bedrník 24.2.2006 14:36

Re: Re: pane hruško, kdo ste?

asi jste nečetl co sem napsal nebo fakt nevim.  pan hruška napsal, že ochrana lidských práv se má týkat původního obyvatelstva! podle vás to není píčovina? podle mě kolosální. jak byste to chtěl dělat v praxi?
o tom, že většina např. arabů jsou pojašený pablbi není pochyb. ale máme někoho trestat, popř. na něj mít jiný metr proto, že patří do nějaké skupiny?
diskriminací rozumíme posuzování člověka nikoli na základě jeho individuálních kvalit, ale podle příslušnosti ke skupině s odlišnou charakteristikou.
stejná práva pro všechny pane, to je to, co odlišuje evropu a ameriku od zbytku zhovadilého světa.
WWW 24.2.2006 15:57

Re: Re: Re: pane hruško, kdo ste?

Jenze milej "bedrniku cervenej"!
 Problem je v tom, ze treba zrovna ve Francii uz ten stejnej metr na Araby nemaji.
Nebot jsou do chudacci!
Predstavte si jen tu hruzu, ze bydleji na predmesti !!
Ano, stejnej metr, souhlasim a ne znich delat jeste chudacky, kteri byli ke kazde lumparne vlastne  donuceni tezkym osudem ditete imigranta.
Do sve zeme puvodu uz ani nepachnou, a kdyz tak jen jednou a hned zase mydli zpâtky do te zle Evropy.
Jinak "bedrniku cervenej", diskriminace a rasismus neni jedno a totez. ja jsem mluvil o rasismu !!!
A. Hruška 25.2.2006 2:06

Re: pane hruško, kdo ste?

Vážený pane, oceňuji, že mi pomáháte hledat mou politickou orientaci. Zatím se k žádné nacistické straně nehlásím, ale vy mi určitě poradíte, kam se mám zařadit, protože s vámi uvedenými hesly určitě souhlasím. Možná, když se podíváte do evangelia zjistíte kdo první prohlásil „Kdo nepracuje ať nejí. „Právo a pořádek“-vy by jste nechtěl žít ve společnosti kde by to platilo? „Spravedlnost pro všechny slušné lidi.“ Souhlasím, že definovat, kdo je „slušný“ by nebylo zcela jednoduché, ale držel bych se v tomto směru jednoduchých maloměšťáckých kriterií.
Jinak je trochu komické nebo možná obvyklé pro některou sortu řečníků, že nejzarputileji diskutují s názorem, který druhá strana nevyslovila a to že ochrana lidských práv by se měla týkat jen původního obyvatelstva. Dovolil jsem si vyslovit názor určitě pro mnohé nestravitelný že:“Dnešní státy EU se svými tezemi multikulturalismu, humanity a ochrany lidských práv dospěly do stadia, kdy přestávají plnit základní důvody, pro něž vznikaly: aby chránily životy a majetky původního obyvatelstva, ty kteří pracují a odvádí daně.“ Pokud mé jistě nepříliš hluboké znalosti historie Evropy postačují, tak jednotlivé státy tu vznikaly pod vládou vojenských vůdců, kterým jejich poddaní za svou ochranu a udržování právního řádu platili různou formou daně. Tyto daně samozřejmě mohli odvádět jen ti, kteří nějaké hodnoty vytvářeli prací, obchodem nebo uvážlivou správou majetku. Ale jestli tu v Evropě nějaké státy opravdu vznikaly za účelem toho, aby chránily přistěhovalce, živily ty kteří nepracují a pracovat nechtějí, rád se nechám poučit. Na straně druhé se upřímně přiznám, že pokud by s
A. Hruška 25.2.2006 2:10

Re: Re: pane hruško, kdo ste?

  Na straně druhé se upřímně přiznám, že pokud by se tu mělo začít dít něco podobného jako na francouzských předměstích nebo tu začaly pochodovat davy s hesly vyhrožující zabíjením nepřátelům jejich přesvědčení, jsem ochoten část svých práv o jejich nemluvě oželet v zájmu přežití mém a mých blízkých. Přiznávám se k tak sobeckému a nízkému názoru, i k tomu, že se v takovém případě začnu starat o svou aktivní obranu. Proto, abych na to ve finále nebyl sám, jsem si dovolit napsat tenhle článeček.
Dušan Polanský 24.2.2006 7:21

Anonymní bojovníci: myslím většinu diskutujících

vidíte pane Hruška, jak jsou bojechtiví, ale mají strach se i podepsat. Dáte jim do rukou zbraň a poserou se. Budete je chtít poslat na vojenský výcvik a začnou shánět modrou knížku.  Vzpomeňte si jak tahle lůza tleskala západu, když NATO vyhánělo z Kosova křesťany. Je  otázkou, zda společnost, která produkuje takovou chátru má z pohledu historického nárok na přežití. Západní civilizace nemusí být ani první ani poslední, která zanikne. Znáte to: buďte šikovní, bystří, úspěšní, dynamičtí atd. Neboli jenom produktivní občané. Nic jiného.  Ale jenom ne křesťané!!!!  A tu je má rada:  staňte se především opravdovým křesťanem.
MaR 1.3.2006 19:25

Re: Anonymní bojovníci: myslím většinu diskutujících

Vojna tak jak ji známe byla opravdu naprosto k ničemu(rok nudy, v horším případě šikana aj), krátký vojenský výcvik(třeba tři měsíce) by ale možná nebyl od věci. Zásah v Kosovu byl nutný, nicméně obrovská chyba nastala při naivní důvěře, že se něco podobného nebude opakovat na druhou stranu... a tady NATO už jasně selhalo.
WWW 24.2.2006 1:09

cemu kdo veri

""Autor: www racek IP: 194.213.208.xxx Datum: 23.02.2006 17:51 člověče, ty tomu fakt věříš? před pár roky taky stáli revanšisté na hranicích ... "" Milej racku. Kdyz jsem bral kramle ze znormalizovaneho Ceskoslovenska tak, aby to mohlo byt s celou rodinou, byla to ta klasicka trasa pres Jugoslavii. Po nekonecnem behani jsme tedy vyjeli, v kapse jsme meli takove ty sedive pasy ( jeste ho mam schovanej )platne jen pro Jugoslavii. Ale k veci. Pamatuji se jak na mne mocne zapusobil vjezd do Jugoslavie. Zadna kontrola, usmevavy celnik, maznul do pasu razitka, ani se na ne nepodival. Jugoslavie, to byl tenkrat pro nas polovicni zapad. Vladnul tam autoritarsky Tito. " Nemluv mi do politiky a pak si jed kam chces" ! Prozili jsme tam peknou dovolenou a pak hladce pres Italii do Francie. Cela leta jsem zil v presvedceni, ze Jugoslavie bude prvni, ktera se pripoji k zapadu ! Jednou nohou uz tam byla. A podivej, co se tam stalo ??!! Obcanska valka !! Muslimove, kterych byla puvodne v Kosovu hrstka, najednou pozaduji samostatnost a odtrzeni od Jugoslavie !! Presneji : od Srbska ! Vis jak se povzbuzovali Arabove pres internet pri nepokojich ve Francii ?? ""Jdete do toho !! Zapalujte vsude, Francie je nase" !! Tak si ver cemu chces,ale aby jsi nebyl jednou zbytecne vyjukanej !!!
j.lonely 23.2.2006 22:32

Stejný názor

Nejhorší na vašem přízpěvku je to,že je 100 procentně pravdivý,kdyby existovala nějaká malá naděje,ale to si Židé před válkou říkali také.Pak naši předchůdci si  zase říkali,když půjdou Židé
na nás zapomenou.Nezapomněli.Dějiny se prostě opakují,ale poučení v době hojnosti tato generace bere na lehkou váhu.
milda 23.2.2006 19:00

Zásadním problémem

je atomizace západní společnosti.   Obyvatelé evropských států vsázejí na individualitu. Politický, ekonomický a sociální systém evropských států nepodporuje žádnou formu lidské pospolitosti. Ať už se jedná o rodinu, obce, spolky. Občané stojí osamoceně před státním systémem, který zpravidla nemůžou nijak výrazně ovlivnit a naopak ti, kteří tento systém řídí přestali cítit odpovědnost za své občany. Každý jede na sebe - to je hlavní motor prosperity Západu. Bohužel tváří v tvář jinému systému, který je založen na kole ktivních hodnotách – jako jsou dnešní muslimské státy – to může být výraznou nevýhodou. Jedná se o to, že oni jsou schopni za své ideály bojovat, zatímco my ne. A co už si vůbec nedovedu představit, že by současní političtí vůdci Západu dokázali vést své národy do války. Vy ano?
J.Kraus 23.2.2006 16:17

Autor má pravdu,

 ještě není čas. Dnešním protivníkem by nebyli muslimové, ale humanisté, demokraté, přátelé pravdy a lásky včetně páté kolony v jejich pozadí a vůbec většina těch hodných lidí kolem nás. Je třeba získat většinu a to není možné, dokud oni mají v rukou televizi a rádio - a i kdyby neměli, je těžko ztučnělé a přestárlé nedospělce přimět k činu. Pokusíme-li se odhadnout vývoj, součástí každé alternativy je hospodářský úpadek až zhroucení. Teprve pak se začnou vzpamatovávat a někteří se budou chtít bránit. Každého vede jeho rozum a cit a je možno se připravit. Základ je loayalita vlastních žen a dětí a ta není možná bez nějakého ideálu nebo vůdčí myšlenky, trvale přítomné na pozadí mysli. To je naše nejslabší místo. Narodili jsme se tady a bude třeba každé síly. Předčasné vystoupení by vedlo k prodloužení agonie a vlastnímu oslabení. Čím kratší agonie, tím větší naděje na vítězství a čím více námi pohrdají, tím snazší bude boj.
go west 23.2.2006 17:01

Re: Autor má pravdu,

Strašidelné je ovšem to, že onen boj se bude odehrávat v našich - evropských - městech. Pochybuji, že je něco strašnějšího, než občanská válka s etnickonáboženskou motivací, což dokladuji třeba krutostí balkánských válek.
www racek 23.2.2006 17:51

Re: Re: Autor má pravdu,

člověče, ty tomu fakt věříš? před pár roky taky stáli revanšisté na hranicích ...
MK 23.2.2006 19:46

Re: Re: Re: Autor má pravdu,

hergot, "revanšité" byli, ehm., napůl vymyšlení a napůl blahobytem zlenivělí důchodci. To kluci musulmanští už s prskavkama v metrech a vlacích plus vraždama novinářů začali. A hlavně: nijak se se svými záměry netají. Když vám někdo opakovaně říká, že vás nemá rád a chce vás vidět obřezané nebo mrtvé, je dobré mu věřit.
Vodník 23.2.2006 17:54

Re: Re: Autor má pravdu,

S tou občanskou válkou máte stoprocentní pravdu. Proto jsou snahy islamofobů o její vyvolání naprosto zvráceným zločinem a mělo by se s tím antimuslimským štvaním už něco udělat.
MK 23.2.2006 19:43

Re: Re: Re: Autor má pravdu,

a co, Vodníku? Pobít všechny "islamofoby"? Jako Pima F. a Theo V.G. u vás v Holandii? Ale s tím už vaši muzzies začali, není-liž pravda?
Vodník 23.2.2006 23:35

Re: Re: Re: Re: Autor má pravdu,

Pima Fortuyna nezabil muslim, ale levicový extremista. Vraždu Van Gogha odsoudila celá místní muslimská komunita, kromě kamarádů jeho vraha. Tudy cesta nevede. Ale islamofobii vede jednoznačně ke konfrontaci.
MK 24.2.2006 0:21

vodníku, jste nechutnej lhář!!!

Z Wikipedie: 'Van der Graaf claimed that he shot Pim Fortuyn "to defend Dutch Muslims from persecution."' Čili, ten "levicový environmentalista" nebyl nic jiného, než vylízané kolaborantské hovado.
Vodník 24.2.2006 0:59

Tak pomalu s tím lhářem, aktivistko!!

Dejte mi odkaz, odkud to máte a já jim napíšu. Tohleto totiž čtu teď poprvé v životě! Schválně jsme se podíval na holandskou Wikipedii (tam o tom bude asi podrobně) a tam o nějakých muslimech není ani slovo. Van der Graaf byl veganista a aktivista v životním prostředí. Fortuyna zabil proto, že ho považoval za nebezpečí pro sociálně slabé skupiny. To ovšem naprosto neznamená jen muslimy! P.F. byl "nebezpečím" pro staré, pro studenty, nemocné, nakonec pro každého, i pro mě.
MK 24.2.2006 1:19

Re: Tak pomalu s tím lhářem, aktivistko!!

Nevážený/prolhaný kolaborantský hnuse: 1. najdětě si Fortuyn-a na anglicky psané Wikipedii. 2. nebo zkuste google, nabídne třeba tohle: http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2003/03/28/wpim28.xml nebo tohle: http://www.buzzle.com/editorials/3-27-2003-38120.asp nebo leccos jiného. Z toho, co píšete o Fortuynovi, nebo Van Goghovi, vidím, že jejich vraždy implicitně schvalujete. Kreatura vašeho typu si nezaslouží, aby se jeden rozčiloval, ale stejně bych se dozeptal: proč a před kým se skrývá slečna Hirsi Ali? Nebo i ona je "nebezpečím"?