19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
moebius 9.2.2006 21:06

podpora Dánsku

http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
DJing cheb pako 7.2.2006 21:43

Hastros JE Pepicek Goebbelsu jako vysitej

z komentare:
“…nikde ani slovo o vanocich, protoze nechcou urazit cernochy, zidy a buhvikoho jeste kdo neslavi vanoce jako krestani.”
 
pravoslavny lhar vytvoril nasledujici perlu:
“podle mých informací v USA na zrušení Vánoc a názvu "Christmas tree" tlačí spíš židé”
 
Taky myslim, ze blahe pameti 2001 Hastros podporoval Tomase Pecinu a jeho "Souhlasim s 9/11 atentatem na World Trade Center". Nakonec ja taky (s malymi vyhradami). Na rozdil od pokryteckeho (i kdyz posledni dobou si zacinam myslet, ze to neni pokrytectvi, jenom proste blbstvi) Hastrose ovsem ted neronim slzy nad urazenymi musulmanskymi salafisty.
Milda 7.2.2006 21:36

Re: Vazena pani Hybaskova

svině jsou obě strany konfliktu
Milda 7.2.2006 21:34

Re: probubuzeni

Vážený "expat". Z čeho usuzujete své názory? Hybášková to tam zná! Takže jí věřím - i přes její idealismus. Vám ale nevěřím.
Mozek 7.2.2006 15:23

Re: naivni,

Jo a to je skandální názor být vděčný Hamásu za 20 leté příměří. Nemáme ještě náhodou přijmout příměří od Bin Ladina???
Mozek 7.2.2006 15:21

Re: slovenska vlada se rozpadla - islam dava ultimatum (nebo katolici) - vysveltete

Čím to asi bude, že? Dělají snad křesťančí bigoti něco takového jako islámští fašisté?
Mozek 7.2.2006 15:20

Re: Re: Re: Paní Hybášková má úplnou pravdu.

Souhlasím. Ve světlo toho co se teď děje ve světě bycho m měli požadovat přerušení fiančních dotací pro Palestínu. Evropa jim posílá peníze, ale jim je to jedno, vypalují a rabují naše zařízení, kvůli pitomé karikatůry. Doufal sem, že někdo v Neviditelném psovi o tom něco napíše, když jindy je plný antimultikulturních názorů. Ale asi je to tím, že přispěvatelé psa sídlí v Americe a nemají páru co teď hýbe Evropou.
Mozek 7.2.2006 15:16

Co to má být?

Tenhleten pro teroristický příspěvěk má jenom jeden klad. Že se podařilo vyčíslit kolik každý člověk v ČR přiispívá islámskému fašismu. 35 kč, není to moc, ale já je nechci platit! Mělo by se s tím něco dělat
kklafunda 7.2.2006 15:07

Pní Hybášková je trošku mimo mísu :o(((

Kolt 7.2.2006 8:01

Re: Re: Paní Hybášková má úplnou pravdu.

Ja myslim ze docela jsme. Kdyz S. Nemci v Nemecku prohlasi, ze Benes byl zlocinec, tak i kdyz tady mame Lex Benes, tak nepozadujeme omluvu po spolkove vlade, nezaceneme bojkotovat nemecke zbozi a dokonce ani nevypalime Nemeckou ambasadu.
Katoha 7.2.2006 7:40

Re: V demokracii se s nositeli různých názorů mluví (diskutuje) a nebojuje se proti nim ani zesměšňováním, ani represí. Je to samotné jádro každé demokracie.

Pane Janečku, nediskutuje se s někým, kdo mluví o "anti-arabském antisemitismu". To samo stačí osvětlit Vaší duševní úroveň. Jestli Vás dějiny nepoučily, kam vede politika apiecementu praktikovaná Evropou v míře mnohem rozsáhlejšáí, než svého času vůči Hitlerovi a skutečně žijete ve Spojených státech, pak tedy Bůh ochraňuj U.S.A. Kolik dvojčat ještě potřebujete, než se v hlavince rozbřeskne?
Andy 7.2.2006 7:11

:))

pošleš mne do plynový komory, až je konečně někdo vymyslí, Vodníčku ? Zařídíš to u kámy Stwory ?
JInak- lžeš ty. Nikdy jsem tě neřadila mezi nacisty. Ty nejsi nacista, ty jsi popletený patolízal nacistických demagogů, na to být nacistou nemáš dost odvahy. Ty jen tak přikyvuješ a VÍŠ, že určitě ti židi lžou, aby měli alibi a mohli ničit vzkvétající olivové háje mírumilovných palesticů, těch chudáků, kteří prostě musí vyhazovat do povětří školní autobusy a tržiště plná lidí, jinak to nejde.
Vodník 7.2.2006 1:14

Srandu můžeš tak mít leda ze sebe

ale já bych být Tebou nad sebou spíš zaplakal!
I v tomhle příspěvku mě tak nějak nenápadně zařazuješ mezi popírače. Ty si zkrátka nemůžeš pomoct, viď? Je to moc velkej rajc, že jo?? "Áách, áách, Vodník, ta kurva antisemitská, ten kokot popíračská, ááách, já mu to nandám, uhuhuh, to je slast!"
Pro YAMATO a ostatní: Andy je manipulativní lhářka, ví moc dobře, že nepopírám ani holokaust ani (zatím) plynové komory, pouze těch šest milionů se stává neudržitelnými. Fakt, že mi vadí zavírání za názor (týkející se např. existence plynových komor), je pro ni dobrá záminka zařadit mě mezi popírače, ba rovnou židobijce a nacisty.
Její poslední věta je rovněž lež jako věž: pochvaloval jsem si diskuse na Zvědavci, nikoli médium samotné. Ale přece si nenechá ujít příležitost vykreslit Vodníka zas trochu jako nacistu ("Áááách..."), židobijce("Óóóóůůů") a nácka ("Ehe, ehe! Jsem mrtvá! To se nedá!")
 
Andy 7.2.2006 0:35

ale jdi, dědku:))

kdykoliv sem vlezeš, tak  tu rozumuješ, jak je třeba pochopit teroristy, protože jim vlastně nic jiného než vraždit nezbývá.
 
No, a protože já se o tobě vyjadřuji velmi zřídka, zejména tady ( v Mossadu tě probíráme pořád, to víš, jsi významná osoba), a přesto tě tu napadají jiní za antisemitismus, tak by ses možná měl zamyslet nad tím, jestli náááhodou fakt nejsi zanícený židobijec, počínaje počítáním mrtvol v holocaustu (  to víš, plynový komory nebyly, však to je dokázaný) a konče obhajováním teroristů ( co jim, chudinkám, zbývá?).
No, Zvědavce vychvaluješ ty, je to podle tebe jedno z nejlepších a  nejobjektivnějších médií široko daleko, tak se nediv, že z toho mám srandu.
iko 7.2.2006 0:10

Re: Re: Re: Hodně provokativní otázka k zamyšlení.

A ty si myslis, ze ked sa skryjes niekam do mysacej dierky, ze Ta to zachrani?
iko 6.2.2006 23:52

Re: Re: Re: Re: No to to trvalo,

PRE MNA je vlastny narod minimalne ako PRE NICH Prorok. Ale nevidim, ze by brali ohlady voci AKEMUKOLVEK narodu.
iko 6.2.2006 23:25

Re: Mám dojem, že míra rozhořčení a intenzita protestů kohokoli proti čemukoli je nepřímo úměrná

:-)))))))))))))))
jura-p 6.2.2006 23:20

Hamáz je zkrátka dobré hnutí,

protože zabíjí jen nevěřící psy, jak alespoň tvrdí jeho čelný představitel. Dokladem tohoto vstřícného a konstruktivního postupu je to, co jí řekl představitel. viz: "Hamás se distancuje od těch teroristických skupin (tzv. salafistických), které hlásají právo zabíjet muslimy odpadlé od víry. To Hamás popírá. Považuje se za hnutí odporu - a muqáwama ("odpor") může být konstruktivní; proti okupaci můžeme bojovat posílením vlastního státu."
jonáš 6.2.2006 23:02

Re: Paní Hybášková má úplnou pravdu.

Ale teď jsme vůči nim za to děsně tolerantní, když si trošku utahujou z Beneše nebo Masaryka, eventuálně nám vysvětlej jakej nám tady zavedli ordnung. Žejo.
Vodník 6.2.2006 22:55

Ty seš ale baba prolhaná, Andy, fujtajbl!!!

Za prvé: nepodporuji ani Hamas a už vůbec ne palestinské teroristy! Za druhé, nick „David“ zde napsal: „... události v Palestine (nejen) ukazují, že fanatičtí (tj. všichni) arabové-musulmani...“ Jestli tohle není rasismus, tak už nevím co pak rasismem je. A ne všechny palestinské organisace z peněz Unie platí vrahy a teroristy.
Nedivím se, že když tu o mně takhle lžeš Ty (o Pakovi a jeho klonech ani nemluvě), tak mě tu napadají za antisemitismus lidé, kteří „prostě mají ten dojem“. Lži, manipulace, pomluvy, "Zvědavec", to je to, co vám zbývá, když dojdou argumenty. Jděte se fakt vycpat, chudáci...
Jiri Janecek USA 6.2.2006 22:49

V demokracii se s nositeli různých názorů mluví (diskutuje) a nebojuje se proti nim ani zesměšňováním, ani represí. Je to samotné jádro každé demokracie

Pane Kychler - mozna ze jste povolanim opravdu doktor - nevim - ale diskusi se prosim zucastnujte - jinak clovek jako ja v USA se divi kam zmizely ty tradice prvni republiky - Masarykuv socialni stat - kdy Ceskoslovensko v 1938 - bylo poslednim ostrovem demokracije ve stredu Europy.
Jestli mate zajem poslu Vam knihu (v anglictine) - NON ZERO - Robert Wright - based on Game Theory -
 
Honza 6.2.2006 22:39

Paní Hybášková má úplnou pravdu.

Podobná situace už tady byla - ve třicátých letech v Německu taky zvítězila strana, ktrá měla ve svém programu násilí, ale většina Němců ji volila proto, že od ní očekávala, že zavede pořádek, který povede k prosperitě. Že to byl krutý omyl, poznaly na vlastní kůži desítky milionů lidí, včetně těch naivních Němců, kteří si mysleli, že z vrahů mohou být budovatelé normálního státu. 
expat 6.2.2006 22:38

probubuzeni

Vazena pani,
je na case abyste se probudila a vysla ze sveho palace do normalniho sveta.
To ze vyhraje Hamas volby, vedeli vsichni kdo maji styky s arabskym svetem.
Jeslize, si nekdo mysli , ze Hamas neco zmeni, tak zije v risi snu.
Nasadte si "BURKU"a navstivte dalsi arabske zeme , ktere nejsou okupovany,
 jako Pakistan , Muslimska Indie, Indonesie a zjistite , ze je to tam uplne stejne ja ko v Palestine.
Jinak Palestinci ztratily svetove sympatie v Mnichove v roce 72.
Jiri Janecek USA 6.2.2006 22:36

slovenska vlada se rozpadla - islam dava ultimatum (nebo katolici) - vysveltete

Slovenské Křesťanskodemokratické hnutí oznámilo, že jeho ministři odejdou z vlády.
Premiér totiž nevyhověl ultimatu, aby vláda ve středu schválila návrh smlouvy s Vatikánem o výhradě svědomí.
Tak je videt ze nejen islamska ideologije se hrabe o moc - a ti krestansti bigoti jsou jiz skoro u moci (v USA) a vy na islam!
DJing cheb pako 6.2.2006 22:31

pozor !

sice se furt vytahuje jak malo pracuje a ma cas na karizmatkove badani a postovani kravin po vsech webech a zaroven beduje, ze na auto nema a vlaky jsou prilis drahe (pro line lemply bez vydelku je drahe vsechno), ale uplna socka asi neni. Je clenem kralovske spolecnosti uznavane i v Jizni Africe. Mozna, ze jenom vyuziva vsech dostupnych socialnich vyhod za soucasneho nadavani na spolecnost a minimalnich prispevku ze sve strany. S jeho pokrytectvim by to asi ladilo.
Lukáš.R 6.2.2006 22:26

Re: Vazena pani Hybaskova

Izrael místo čekání na omluvy několikrát nasypal slušnou porci střel do vesnic, kde věřil, že odtud pochází teroristi. Určitě se někdy zmýlil a propaganda funguje i z izraelské strany. Neříkejte někomu, že něco musí, protože on udělá dřive nebo později protitah. Izrael má svoje hranice, které většina světa uznává. Toto, podle mého názoru, musí dát jednotlivé státy vědět nové vládě Palestiny.
cumilek 6.2.2006 22:26

Re: Tak co talibani JuJavo?

oni na to serou, honi si jen vlastni ego, jakapak vyzvazenost, vahy jsou z jejich strany vyvazeny hnojem, nejaky Buddha a nejake jeho posrane sochy, nasrat, jsou tady mochametani, kteri zakrouti vasim nenavidenym krkem, o to jim jde, o nic jineho.
 
ja taky nemam rad zdegenerovanou konzumni kulturu, kterou mnohem vice nez Zapad produkuje postbolsevicky Vychod, ale abych touzil po vasich hlavach urezanych curamedany, na to nemam nejen zaludek, nejen svedomi, ale predevsim rozum.
 
je to na vas. bud se zmatorite, najdete svoje civilizacni koreny, nebo prijmete boj s curamedany na zivot a predevsim na smrt. v tom jsou mistri.
 
tak good luck
jonáš 6.2.2006 22:18

Re: Re: Re: Naprostý souhlas

To ani nemusíte tak daleko, zajeďte si na starý město do staronový synagogy a máte to taky --
doktor 6.2.2006 22:17

Re: V demokracii se s nositeli různých názorů mluví (diskutuje) a nebojuje se proti nim ani zesměšňováním, ani represí. Je to samotné jádro každé demokracie

Pane Janečku, diskusí se zúčastňuji jen vzácně, když se mi zdá, že diskutující diskutují o něčem zcela jiném, než o článku, který jim dal podnět. Tentokrát jsem cosi řekl, protože jsem si dal na počátku irácké války tu práci, a našel jsem si a napsal naší vyslankyni Hybáškové v Kuvajtu, co si myslím o řádění britské armády v okolí Basry, kterou tehdy navštívila. Kupodivu mi odepsala, a snažila se svoje chování vysvětlit. To je dnes u nás veliká vzácnost. Proto moje dnešní reakce. Vážím si Vašeho přitakání. Zdraví ludvik.kychler@quick.cz
pf 6.2.2006 22:11

zkratka trh

ti zamoznejsi si na demonstrovani najimaji stejne jako na strihani travniku.