23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
G. Pašek 1.2.2006 22:55

IS, Lenin se nezapsal do historie kolik toho věděl . . . .

nebo nevěděl o elektronu, ale jakej to byl grázl a vrah, který zničil generace za generací národů, k čemuž mo tak dychtivě pomáhali užiteční idioti . . . .  a zabere to generaci či dvě, než se z toho jařma ČR zmátoří.
Pokud tomu rozumím, nejvíce grázlovů, podvodníků, lhářů, švindlířů a tunelářů jsou dnešní továrníci a podnikatelé ahonorace,  bývalí a dnešní komunisti.
raptor 1.2.2006 22:33

Nedá mi to. Hromadnej mejl... výcuc.

Časopis ABC 1960.
"Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu u nás i v Sovětském svazu budou mít k disposici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru. To všechno se promítne do každodenního života: 250 miliónů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd. To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické výroby a techniky. Vždyť za deset let předstihne SSSR Spojené státy dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný. Je krásné žít v  takovém světě!"
 
...
doxa 1.2.2006 22:09

Re: Re: Primitivní Grebeníček a jeho nohsledové a přitakávači . . . .

Nejvýznamnější Grebeníčkovou publikací jsou Dějiny kolektivizace zemědělství na okrese Znojmo
IS 1.2.2006 21:43

Re: IS, z té kazaňské univerzity s Leninem vyrazili dveře . . . .

Pašku, znalosti o vlastnostech elektronu  nemohl Lenin získat na gymnáziu. Leninovi se připisuje ledacos, ale nevzdělanost nikdy. K potvrzení toho, že měl velký přehled stačí si přečíst v jeho dílech seznamy jím citovaných autorů. Zapomínáte, že Lenin byl šlechtického původu  a že šlechta v té době věnovala značnou pozornost vzdělání.
G. Pašek 1.2.2006 20:23

IS, z té kazaňské univerzity s Leninem vyrazili dveře . . . .

Kdo a co napsal z přírodních věd do autora Lenina knih už se asi nikdy nedovíme . . . . Lenin měl osobně ty vědomosti elementární co se učilo tehdy na gymnáziu. Když to považuješ za "přírodní vědy," tak to ano.
Cesilko 1.2.2006 20:15

..jeste k tomu, co by tomu dneska rikal TGM?:-)

Ten by rekl: Jezis, ne cezar!
... no a Klaus by s nim ihned vybehl.................................................................................
* 1.2.2006 19:59

Hulvatovi dela hulvatskeho ministra

absolvent 1. lekarske fakulty Univerzity Karlovy.  Tam asi bude ...
Mysch 1.2.2006 19:54

představa, že by Gagarinův let otřásl jeho světovým názorem, je komická

jenze ja nevim, jakej byl gagarinuv svetovej nazor pred letem, ani jakej byl po nem.
ale rika se, ze po nem se stal suknickarem. tot jest  svetovej nazor velmi sympatickej.
Cesilko 1.2.2006 19:50

Dodavam sve Rychlozpravy, jak povinnosti moji jest....!

lec jen bez komentare, moc prace, dnes:
 1) Krome pana Reinishe o RESOLUCI v EU pise take dnes Petricek Uhl, trockista.
A sice v PRAVU, prej "evropsti socialiste se (proti rezoluci) BILI JAKO LVI...."
Nam to pripomina juz Nerudu, "..jak LVOVE BIJEM o mrize..." :-) :-)
2) Uhl ve stejnem clanku tvrdi, ze Cechove trpeli aji "pred 25. unorem 1948," a ne, ze
teriva PO 25. unoru 1948. Inu, pro utrpeni pod KOMUNISTY tehdy nebylo misto,
tehdy jsme netrpeli jen my, ale CELY SVET! pod NACISTY... Uhl by mel jist vice
mrkve, to zlepsuje pamet....
3) Tendry n.p. "Lesy" prej se ted budou ridit "ZAKONEM"! :-) :-) :-)
  Jej, a cimpak se ridily!? DODNES?????:-)
4) Petr Cermak, pise pan Zak v Blistech dnes, udajne kdysi rekl dnesnimu senatorovi Bartovi" VOLE, TADY SE ROZDAVAJO MAJETKY NA TISIC LET!..." :-) :-) :-) 5) Jinak prej budou volby, panove Klaus i ParouBack se vzacne shodli, dnes, kvuliva cutalistickymu sampionatu za tejden pote....:-) 6) Za seste: Milionar Petr Kellner (PPF) (nejni to krasny bejt ceskym milionarem v nakym to FONDU????:-)) bude "investovat (do podniku u nas!) MILIARDU DOLARU." Takze dnes samy dobry zpravy, a ja jdu zase ciniti se pracovne na NARODU ROLI DEDICNE a vas vsechny zdravim, ve stredu, prvniho unora bileho, jenzto pole nase sili (zdroj: pranostika stara ceska.) Nakonec: POPRVE ZA EXISTENCI TOHOTO NOVEHO FORMATU zrim!!!! text svuj hnedky jak to sem sazim, a tedy DEKUJI, DEKUJI, DEKUJI, redachtorum, majitelum, provozovatelum, proste FSEM! :-) :-) Jsem nadsen! Vas Cesylko, zivocisek vodni, Hollywood, Californyje! Huraaa!
IS 1.2.2006 19:40

Re: Re: Probohaživýho, jak chcete primitivovi dokázat, že oheň pálí?

kapitáne, Havel se 1979 prohlásil za socialistu.
Karel 1.2.2006 19:40

Vaše náboženské představy

jsou poněkud jednoduché. Jednak zůstává pravdou, že Gagarinův výlet nikdy teologové nemohli interpretovat jako návštěvu u Pánaboha. A druhak Masaryk nebyl věřící oním způsobem, jak píšete. Jakkoli mohl cítit nechuť vůči promitivnímu materialismu, nevěřil, pokud mohu soudit, v Boha, ale v Ježíšovství coby výzvu člověku ke stávání se dobrým a dokonalým.
Nietscheho asi nemáte v oblibě, když píšete "velký Nietsche", zdůrazňuji ale, že zatímco se mluví o Marxismu, tak o nějakém Nietschismu není slyšet. A to bude ten rozdíl, který je mezi filozofem Nietschem a ideologem Marxem.
IS 1.2.2006 19:38

Re: IS, co tadzy kážeš za bludy? . . .

Ukončil univerzitu v kazani, alespoň není znám jiný životopis a pak byl advokátem, což znamená, že musel mít univerzitní vzdělání. Znalost přírodních věd prokázal v knize Materialismus a empiriokriticismus.
Karel 1.2.2006 19:13

Re: Pane, chápu, praporkový sstém u zkoušky asi nebude tím nejlepším způsobe pochopení filozofického směru. Sám jsem tuto zkoušku tak absolvoval (ve stylu náboženství) Re: sofistikovaný komunismus

Skutečně nemám z čeho srovnávat, protože Marx ani jiní vůdcové tu v originálu nesměli vycházet, takže je znám jen z doslechu od těch ztroskotanců, co učili marxák. Jenže, jak Vy sám zde píšete, Marx nemá svou filozofii, ale jakýsi -ismus, tudíž ideologii, a těmi já se nezabývám, považuji je totiž za patologické jevy. Má snad Heidegger nějaký Heideggerismus?
"To je totiž ten rozpor, který primitiv, neandrtálec, ignorant a hlupák nemůže objevit." Nazdar.
Taraszátaras 1.2.2006 18:11

Re: Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

Také si myslím, že Darwin nemohl mít úplnou pravdu, protože na sobě opravdu shledávám stopy božství, zejména po třetí dvojce červenýho.
jepice 1.2.2006 18:05

Podceňujete Masaryka i úroveň poznání světa v jeho době.

Vaše představa, že by Gagarinův let otřásl jeho světovým názorem, je komická. Stejně komické by bylo i vaše přesvědčování, že Marx nemůže za Lenina, kdyby to nebyla tragédie. Světová i vaše osobní.
Rydlo 1.2.2006 17:57

Re: sofistikovaný komunismus

no, docela se připojuji. z tohoto učení mi připadali smyslplní snad jen marx a engels ... i když jsme tehdy nevěděl o marxově vřelém vztahu ke slovanům.
Rydlo 1.2.2006 17:48

Re: Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

no, pokud nedával pozor, tak to jistě dokáže. není nad správnou kvalifikaci.
bp 1.2.2006 17:16

Re: Ano pane, jen ten kdo se bojí otevřít oči a začít myslet. Vy vědče se zavřenýma očima. Re: Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

V kněžském semináři? To jste se, pane, jako obvykle netrefil... :-)
G. Pašek 1.2.2006 16:56

IS, co tadzy kážeš za bludy? . . .

Lenin univerzitu nedokončil, vykopli ho, a on studoval doma a za pár let složil zkoušky na advokáta, což můžeš i ty.
Obtížné studium přírodních věd nikdy nestudoval a věděl kulový, protoře kul revoluci a převrat.  Přečti si toho vraha Lenina tenkou knížku "Stát a Revoluce" a budeš zvracet . . . .
G. Pašek 1.2.2006 16:36

Re: Re: Primitivní Grebeníček a jeho nohsledové a přitakávači . . . .

Ano, toho docenta!
Historie se hemží  "vzdělanejma" doktorama a docentama, kteří kradli, oblbovali a oslňovali ignorantské ovce jejich akademickejma titulama a posílali nevinné do mučíren, žalářů, gulagů a na smrt . . . . .
IS, nedělej stejnou chybu pást se s Grebneníčka ovcema . . . .
IS 1.2.2006 16:30

Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

gero... Lenin se vyznačoval na rozdíl od Hitlera unniverzitním vzděláním, znalostí společenských i  přírodních věd  a jeho dílo mnohonásobně převyšuje rozsahem i obsahem jednu Hitlerovu knihu.  
IS 1.2.2006 16:26

Re: Primitivní Grebeníček a jeho nohsledové a přitakávači . . . .

Pašku, to myslíte toho primitivního docenta na vysoké škole, znalého cizích jazyků, autora vícero publikacé. Kéž by všichni současné podnikatelé byli tak "prinitivní"
IS 1.2.2006 16:24

Re: Re: Lacino bylo, dělat se moc nemuselo

J.T. Lžete, že za socialismu byla připřepadení zakázána sebeobrana, dokonce vycházely učebnice sebeobrany, což si můžete ověřit v knihovně. Jenže nebylo nutné využívat tolik sebeobrany jako teď, kdy je kriminalita mnohokrát vyšší než za komunistů díky lidem vašich nzorů. Jednoduše řečeno v nadsázce, máte na rukou krev, aniž ji vidíte.  
A co se týče fabrik, tak jste tam asi nebyl, prtože nevíte, že podle antikomunsitů se tam zaměstnanci za prvé flákali, za druhé dřeli do úmoru. Za komunistů bylo pro některé lidi všechno špatné, ať to  bylo tak či naopak.
gerontusinza 1.2.2006 15:27

Naprostý souhlas s jkaždým slovem. O tom to je .DíkyRe: Re: Re: Lacino bylo, dělat se moc nemuselo

gerontusinza 1.2.2006 15:16

Ano pane, jen ten kdo se bojí otevřít oči a začít myslet. Vy vědče se zavřenýma očima. Re: Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

Pokud mě chcete přesvědčovat, že toto myšlení je základem sředoškolskéhon učení přírodních věd, u vás v kněžském semináři, pak chápu.. A chápu i vaše výlevy.
gerontusinza 1.2.2006 15:10

Souhlasím a měl by to pochopit i oponent. Re: Re: Re: Re: Re: Pojďme hovořit o primitivním kapitalismu devatenáctého století,

Nemůže operovat pojmem kapitalismus (viz Marx) a zatracovat pojem (socialismus (viz Marx). A přitom tvrdit že Marxe ani náhodou. Pokud zatracuje Marxe, neměl by mluvit o kapitalismu ale o způsobu života popisně. Pokus mu vyhovuje způsob života v 19.století  systému každý sám za sebe, daně jen na mocenskou strukturu státu, jeho věc. Pak ale musí pochopit že bída která tím vznikne, jej smete z výsluní, pokud se na to výsluní vůbec dostane Je zajímavé, že největší sociální vzestup národů Evropy ve 20.století byl zaviněn nejbarbarštějším režimem, nacistickým. režimem. No a od té doby zde nemáme kapitalismus, ale pouze tržní hospodářství s vysokým sociálním zázemím, aby se ty hrůzy nemohly opakovat. Pozn.:otrok jakéhokoli režimu nemá co ztratit.
bp 1.2.2006 15:03

Re: Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

Gagarinův výlet do vesmíru nijak s ideou božství nezatřásl, to je jen bolševická propaganda. Popírat Darwinovy fantazie dnes dokáže každý, kdo absolvoval alespoň středoškolské penzum přírodních věd.
gerontusinza 1.2.2006 14:55

Pane primitivové nejsou schopni pochopit nic. Možná nejste primitiv, ale jste ignorant, který mele o něčem s čím se není seznámit, natož pochopit souvislosti. Pa. přeRe: Probohaživýho, jak chcete primitivovi dokázat, že oheň pálí?

gerontusinza 1.2.2006 14:50

Pane, chápu, praporkový sstém u zkoušky asi nebude tím nejlepším způsobe pochopení filozofického směru. Sám jsem tuto zkoušku tak absolvoval (ve stylu náboženství) Re: sofistikovaný komunismus

Pak jsem ale dostal chuť toho Marxe (alespoň částečně) přečíst. Některé části byly velmy zajímavé a samozřejmě je nešlo uplatnit  u zkoušek. Lektoři M-L při otázkách na tělo používali jednoducho fintu. "Pane, na toto ucho skutečně neslyším" .Pozn. Studoval jsem postgraduál na ČVUT ve vyšším věku. 
Marxismus ve vztahu k leninismu a stalinismu se má asi jako vztah  právního aktu k pohlavnímu. To je totiž ten rozpor, který primitiv, neandrtálec, ignorant a hlupák nemůže objevit. Nemá totiž z čeho srovnávat. Hezký den.
gerontusinza 1.2.2006 14:35

Pane autore, co myslíte, jak by reagoval Masaryk při současném poznání světa?

Masaryk byl věřící člověk v boha, tudíž materialistické pojetí filozofie byla proti jeho přesvědčení. (Mimochodem, když Gagarin obletěl svět, zatřáslo to pěkně s "ideí" božství. Zajímalo by mě jak by asi se vyjádřoval Masaryk den poté a hlavně dnes, kdy se hledají různé obezličky pro podporu boha, když popírat Darwina dokáže právě jen primitiv. .).
Vždy když jsem se učil filozofii "marx-leninismus" na škole, marně jsem pátral po tom, za co byli Lenin a  Stalin nazývány filozofy. Z mého pohledu byli takovými filozofy, jako pan Hitler a jeho tzv "filozofický" traktát "Můj boj". Proč není zvažován Marx-hitlerismus, když se jednalo také o "socialismus"? Asi proto že Hitlerovou modlou byl ovšem velký Nietsche, který se též řadí mezi velikány filozofie. Nikde jsem ovšem neslyšel, že by na něj někdo kydal tolik špíny za hitlerismus, jako na Marxe za leninismus a stalinismus. A ten za to mohl asi jako já nebo vy  za existenci všech těchto  pánů.
Pane Marxi, přestaňte rotovat v hrobě, vstaňte a braňte se. Každý blb si vás bere do huby, aniž by cokoli znal z vašich děl, ale maximálně vás tahal na fangli na 1. máje a jiných příležitostech.