16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gossip 20.1.2006 20:16

Fifty-fifty!

To se to keca kolego!kdyz se dela h...o proto,aby to tak nebylo.Jo,...von by moh prijit vo flek?!Ja jsem v tom gulasi uz par desitek let.Ale najit nekoho ve spitale,kdo by sel ssebou,....skoda mluvit!Rikam 50% kolegu je s dRathem a 50% tape a boji se.No a z te druhe poloviny je vzdycky nekdo prodejnej.To je ta jeho demokacie.Dokonce uz mne i varoval,abych se brzdil.P.d........!
Šedovous 20.1.2006 15:10

"...fakultní nemocnice bude mít ten lék zaplacený ze státního rozpočtu víc ..."

CO se podle VÁS platí ve zdravotnictví ze státního rozpočtu dále ?
Ignorante.
Optimista 20.1.2006 13:01

Souhlas s autorem

Pracuji ve zdravotnictví ve Středoč.kraji - v pilotní akciovce. Denně jsem já i kolegové svědky i aktéry dopadů politických půtek představitelů rozdílních koncepcí ve zdravotnictví Výsledek je jediný - zasévání nedůvěry, ztráta motivace zaměstnanců pod dojmem ( a často oprávněným) o úniku financí mimo resort - tedy do kapes " dobře etablovaných firem - outsoursingu ".
Šedovous 20.1.2006 15:11

Eh,

"pilotní akciovka " ?????
jonáš 20.1.2006 20:46

Re: Eh,

Nejspíš někde v Ruzyni --
Petr 20.1.2006 16:05

Re: Souhlas s autorem

To máte pravdu, zejména když jeden arogantní pitomec si politisky vyřizuje účty tím, že s vašimi nemosnicemi nedovolí proběhnout výběrové řízení a potom bude celému národu do kamer lhát něco o provizorních smlouvách, které jak se posléze ukáže neexistují.
pinta 20.1.2006 12:09

K článku Původce zla a nucená správa

napsal jste to pěkně, jenom si uvědomte, že ten váš guru rat je již politikem hodně dlouho, z vaší stavovské organizace udělal nejdříve odborovou centrálu a potom politické seskupení. Jestli nadáváte na politiky tak toho vašeho tam zařaďte taky, co se týče délky ve funkci, pěkně jste slova nakladl a co jste pro to udělal vy, ve vaší stavovské organizaci, nic holé nic, jistě můžete namítnout, že ten váš tam více období nebyl, asi nebyl, zavčas stačil ten spolek přeorat na něco jinýho
kili 20.1.2006 17:18

Re: K článku Původce zla a nucená správa

MUDr D.Rath není ani stínem mého " guru " a patří nyní mezi politky, myslím, že jsem ho mezi ně zařadil docela srozumitelně. Já nejsem aktivista Komory ani straník, doufám že mi to neupírá právo sdělit svůj názor.:-))
VladaPing 20.1.2006 11:51

Vážený pane doktore, tuto větu jste myslel vážně?

"Kdybych já byl v politické straně, která dala národu ministra obrany, který sestřelil letadlo, ve kterém sám letěl, nota bene nad cizím územím, vyhlásil bych tabu kritice jiných na dvacet let."
 
Jediný případ, který je mi znám, je případ prostřelení podlahy letadla, ve kterém letěl ministr obrany Antonín Baudyš. Podlahy byla prostřelena střelou z pistole, kterou netřímal v ruce ministr, ale člen jeho ochranky. Ochranka ústavních činitelů je plně zajišťována ministerstvem vnitra a nikoli ministerstvem obrany.
To, že na palubu letadla nastoupí pár idiotů s nabitými střelnými zbraněmi a hrajou si s nimi za letu je nepochybně tragické (v tomto případě tragikomické), ovšem, za tohle skutečně Antonín Baudyš nemůže.
 
P.S.
Omluvíte se mu, pane doktore?
Optimista 20.1.2006 13:11

Re: Vážený pane doktore, tuto větu jste myslel vážně?

Vážený pane doktore, nikomu se neomlouvejte-není proč!!! Do příchodu do zdravotnictví v civilu, jsem pracoval v armádním zdravotnictví. Na vlastní žádost po splnění závazku jsem za ing.Baudyše jako MO ČR odcházel z AČR.
Ale jeho experimenty se střelnými zbraněmi jsou známé ( i když v letadle to asi nebyl on ). Suché tréninky v ministerské kanceláři se zbraní a pod. Asi má v sobě oblibu ve zbraních a nedivme se tomu. Vždyť působil nějakou dobu u Fidela Castra v úloze poradce na Kubě, kde každý oprávněný má kolt nízce zavěšen.
VladaPimg 20.1.2006 13:55

Re: Re: Vážený pane doktore, tuto větu jste myslel vážně?

Antonín Baudyš NIKDY nepůsobil na Kubě.
jonáš 20.1.2006 20:48

Vláďo je to marný

je to marný je to marný -- urbánní legendy žijou svym vlastnim životem, jako dříve rurální.
kili 20.1.2006 17:23

Re: Vážený pane doktore, tuto větu jste myslel vážně?

Nemám zatím jediný důdod k omluvě. Onu větu, na jejíž vážné z mé strany mínění se tážete, použil předseda Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, aby informoval občany o té věci ve svém vystoupení v publicistickém pořadu České televise.
Nemám důvod považovat toto sdělení za klamavé.
VladaPing 23.1.2006 8:57

Re: Re: Vážený pane doktore, tuto větu jste myslel vážně?

Předseda Poslanecké sněmovny parlamentu ČR za svého působení v této funkci pravil (vypustil z úst) pitomostí "neurekom".
Vraťte vysvědčení z osmé(deváté) třídy.
Ani absolventi ZŠ by mu totiž nevěřili......
Vašek 20.1.2006 10:08

Někde jsem četl...,

že za první republiky se navýšení ceny (dnes snad marže) prodejcem nad 25% říkalo lichva.
Co k tomu dodat?
Petr 20.1.2006 10:58

Re: Někde jsem četl...,

Pro další a podobné tupce, lékárenská marže je 17,8%, nezaměňovat s s marží distributora a lékárníka dohromady. A k vaší argumentaci o lichvě, tak to by jste musel nechat zavřít většinu obchodníků v této zemi. Např. marže v hospode min 100%, marže na oděvech až 300%. Vemte si policajty a jděte je sebrat.
Vašek 20.1.2006 12:14

Re: Re: Někde jsem četl...,

Až budou lékárníci ty léky vařit a pinglové je budou roznášet churavým hostům na tácu - budiž. Co se oděvů týče - je to otázka výrobních nákladů a koncové ceny, roli v tom hraje i značka. Jistě nakupujete modely od Versačiho. Jinak čím víc pruhů, tím víc Adidas....
Mám známého drogového (tedy lékového) dealera, vyprávějte mi o těch 17.8%. Hezky se to čte...
Petr 20.1.2006 13:04

Re: Re: Re: Někde jsem četl...,

Až ti vaši pinglové půjdou za špatně uvařený guláž do krymu tak potom to srovnávejte. A co se týče cenotvorby, zkuste si najít nějaké relevantní informace a ne bláboly nějakého dealera. Ono totiž záleží čeho je dealer, víme. Jestli léků, potravinových doplňků a nebo jestli je zástupce výrobce.
Vašek 20.1.2006 15:34

Re: Re: Re: Re: Někde jsem četl...,

Knoll a Zentiva vážený. Naštěstí moje spotřeba léků je prakticky nulová, ale protože mám ke zdravotnictví dost blízko, mohu porovnat ceny léků v jednotlivých lékárnách. Rozdíly jsou i ve 20%. Chyba je, že není v lékárnách volně k nahlédnutí katalog (dříve to byl tzv. "spofák") s cenami, hrazením a vazbou na předpis. Bylo by to v těchto souvislostech zábavné čtení. Co se týče vaření "guláže" neviditelnou farmaceutickou rukou trhu, zkuste se poptat ne lékárníků ale doktorů, kolik léků vyžadujících přípravu předepisují. A na rozdíl od Vás víme..
Petr 20.1.2006 15:58

Re: Re: Re: Re: Re: Někde jsem četl...,

Na rozdíl od vašeho kamaráda mám doma lékárnici. Ten vámi nepochopitelný rozdíl, vážený, vzniká dobrovolným snižováním maximální obchodní marže. Říká se tomu neviditelná ruka trhu. Ovšem pokud idiotsky snížím marži plošně, tak aby lékárník přežil, tak to snížování asi nebude moc reálné, co myslíte. A všechny krabičky léků jsou ze zákona označeny cenou a protože se jedná o pultový prodej tak holt budete muset použít ústa a na cenu se zeptat. K vámi zmiňovaném katalogu, jenom ukazujete jak jste "informován" v cenotvorbě. Ono do lékárny dorazí zboží stejného druku klidně za různou cenu i 2x denně. A potom dělejte katalogy víme ...
Patahaki 20.1.2006 8:05

Doktore, nechte toho kalení vody.....

....Letadlo málem sestřelil jeden z ochranky a ne ministr. Ta rána vyšla z jeho nezajišzěné pistole. Zeptejte se příště Baudiše = račte se příště informovat jak to bylo doopravdy a nepapouškujte něco, co jste někde zaslechl...........
ludva 20.1.2006 8:13

Re: Doktore, nechte toho kalení vody.....

Vy jste ale komik. Snad si nemyslíte, že by se ministr Baudiš přiznal k tomu, jaké je hovado.
Kikina 20.1.2006 9:47

Re: Re: Doktore, nechte toho kalení vody.....

Ministr Baudyš není hovado, ale dlouholetý astrolog a "hvězdopravec". Škoda, že si sám sobě neudělal horoskop před tou zahraniční návštěvou. Buď by neletěl a nebo by "letěla" jeho chranka. Takže opravdu teď nevím co je; jestli mluvka anebo ......
 
 
doktor 20.1.2006 9:54

Re: Doktore, nechte toho kalení vody.....

Radši se vyjadřujte k obsahu článku a jeho smyslu.S dr.Kilianem lze jen souhlasit,jenom bych připojil,že poslanec dr.Janeček sedí v parlamentu více než 10 let,pobral nemalé peníze a další požitky a za tu dobu nejen,že nic nevytvořil,ale spíše škodil-viz jeho naprosto nekompetentní zásahy do  zákona o transplantacích.
kili 20.1.2006 17:26

Re: Doktore, nechte toho kalení vody.....

Informaci předsedy PS PČR nepovažuji za něco někde zaslechnutého. Pana Baudyše se ptát nepůjdu, nevým, mezi kterými  hvězdami bych ho hledal.
J Kunes 20.1.2006 7:58

proc?

Chtel bych navrhnout redakci Psa, aby se zamyslela nad zverejnovanim clanku, ktere plne zapadaji do formatu komentare pod clankem. Nejde ani o reakci osoby, ktere by se puvodni clanek primo dotykal, v kteremzto pripade bych uverejneni odpovedi povazoval za spravne. Pan doktor totiz nesdeluje nic jineho, nez popularni hospodske moudro, ze politika je spina a politici lzou a to je, podle meho nazoru, trochu malo na zverejneni.
kili 20.1.2006 17:29

Re: proc?

Veřejně najevo to ovšem dávají především samotní politici.
MF 20.1.2006 7:38

Souhlas

Vřele souhlasím s posledním odstavcem, jinak ne.
Přibyl 20.1.2006 7:05

Doktůrku, taky máte špínu za nechty?

Cituji autora: .."hrubá rasance MUDr Davida Ratha je mi protivná"
Mám otázku na autora: Rozkrádání prostředků na zdravotnictví vám není protivné?
Dáša 20.1.2006 12:46

Re: Doktůrku, taky máte špínu za nechty?

Přibylku, rozkrádání je vždy protivné! Ale lékaři nemají možnost rozkrádat prostředky, jste na špatné adrese. Třeba by jste se mohl zeptat Paroubka, z čí peněz zaplatili poradenské firmě USA!! Že by to bylo z našich daní?