19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Daneš Burket 8.1.2006 11:17

Re: Re: Re: Re: "Odborné" posudky a nezpůsobilost

Diky, tohle jsem potreboval.
LJG 7.1.2006 19:41

Re: Re: Re: "Odborné" posudky a nezpůsobilost

tak pardon - na základní škole ne, ale aprobace rozhodně není technická:
Mgr. Dana Kuchtová - středoškolská učitelka českého a německého jazyka a členka hnutí "Jihočeské matky".  zdroj: www.gymck.cz~eeezdroje.html
Daneš Burket 7.1.2006 19:32

Re: Re: "Odborné" posudky a nezpůsobilost

Samozřejmě, jen jsem zkoušel, co mi odpoví. Je mi jasné, že pokud by měla odpov¨ídající technické vzdělání, určitě by mi to napsali.
Smutné je, že se učitelka (nic proti učitelům) vyjadřuje k bezpečnosti Temelína.
LJG 7.1.2006 13:41

Re: "Odborné" posudky a nezpůsobilost

není Kuchta učitelka na základce?
Daneš Burket 6.1.2006 23:04

Re: Sovetsti vedci spolu s americkymi soudruhy pod kontrolou ceske nezavisle organizace ...

Pokud nemáte nějaké relevantní protiargumenty, tak asi není o čem diskutovat.
Nejsem ze spolku přátel Sovětského svazu, ale na rozdíl od Vás znám velmi dobře projekty elektráren VVER a poměrně dobře znám i americký systém kontroly a řízení na ETE. Takže vím o čem mluvím.
Nechápu co s tím má společného dikce RP.
Daneš Burket 6.1.2006 20:11

Re: Re: Re: Re: Dotaz?

Ano, byl to průšvih, ale pouze pro provozovatele. Žádná radioaktivita se nedostala mimo elektrárnu. Takže pro okolí neměla tato nehoda žádné nésledky. Stejně jako tomu bylo u nehody v Three Mile Island.
Nechci obhajovat havárii v Černobylu, ale prokazatelný počet obětí byl srovnatelný s počtem obětí v chemičce v indickém Bhopálu. To byla teké tragédie, ale nikoho už dnes nevzrušuje.
Nebo jiný příklad - ekologisté se při transportech paliva přivazují ke kolejím, ale vůbec jim nevadí, že se po celém světě po železnicích vesele prohánějí cisterny s chlórem, které jsou mnohem nebezpečnější.
Daneš Burket 6.1.2006 19:16

Re: nech rakučáky napokoji

Já obhajuji rakušany, protože jim spousta lidí křivdí, že bojují proti Temelínu. Rakouští antijaderní aktivisté ale pouze za svůj žold sbírají body rakouským politikům.
Nikdo z těchto aktivistů nemá dostatečné technické znalosti k tomu, aby mohli posuzovat bezpečnost Temelína.
Stejně jako je nemá paní Kuchtová a další čeští bojovníci.
Daneš Burket 6.1.2006 7:39

"Odborné" posudky a nezpůsobilost

K té nezpůsobilosti - posílal jsem asi před měsícem dopis na Stranu zelených a paní Kuchtové osobně s dotazem, jaké je vzdělání první místopředsedkyně strany. Zajímalo mě to, protože se často vyjadřuje k technickým otázkám provozu ETE.
Bohužel ani po měsíci se mi nikdo neozval. Může to mít dva důvody:
1. Zelení nemají čas
2. Vzdělání paní Kuchtové ji diskvalifikuje v technických otázkách.
První variantu bych vyloučil, protože Strana zelených na svých stránkách vyzývá k zasílání dotazů a komentářů a před volbami by si žádná strana neměla dovolit pohrdat voliči (byť já jejich voličem nikdy nebudu). Navíc pro paní Kuchtovou by byla odpověď na můj dotaz otázkou necelé minuty.
Mysch 5.1.2006 20:18

nemáte tachyonizované vložky?

ne, my mame jen ty s kridelky, s kterymy muzete jezdit na koni, provozovat sport, plavat a lezt po horach.
normal noname 5.1.2006 19:53

Re: Vy ještě nemáte tachyonizované vložky?

To je neuvěřitelný co po světě chodí magorů. jeden je tady neuvěřitelně urputnej a zatvrzelej. jak říkal Švejk, ten je tak vytrvalej že se může stát poslancem.
noname 5.1.2006 19:46

Re: pantátové z Čezu fandí vsemu,

Jestli je to vtip, tak dost slabej, spíš ti hrabe v palici.
vita 5.1.2006 9:17

Re: Nukleárna energia ako spasiteľ.

Ruské vydírání?
Nebo ukrajinské vydírání ve stylu vy nám plaťte víc za tranzit a pěkně v dolarech, my budeme platit bratrskou cenu z dob sajůzu něrušímovo?
vita 5.1.2006 9:15

Re: Skepse je na místě, Cyrile.

Na tohle upozornil Aston už někdy v 80. letech v Téčku. Pokud se nějak dostaneme do doby kamenné, už tam zůstaneme. Nebude žádná 2. průmyslová revoluce.
jonáš 5.1.2006 0:37

Re: Vy ještě nemáte tachyonizované vložky?

Hlavně jestli maj taky drajvív --
zalozak 5.1.2006 0:25

Prave takzvany boj s jadernou energetikou ze strany zblblych ekologistu je prikladnou demonstraci jejich absolutni nezpusobilosti k tomu do neceho zasahovat

Je to ve skutecnosti tragedie. Ekologiste ve svem "svatem" boji proti jadernym elektrarnam se sice neustale zakryvaji ruznymi odbornymi posudky a zmanipulovanymi pruzkumy ale ve skutecnosti projevuji jedine - a to je neschopnost a nezpusobilost byt stranou ktera by se mela brat vazne.  Jejich "experti" nevahaji popsat desitky stranek s jednostranymi, polo ci zcela nepravdivymi zavery na zaklade selektivne vybranych a ucelove manipulovanych faktu - jejich jedinym cilem je "dokazat" svoji pravdu stuj co stuj.
 
Jak jiz zde zaznelo mnohokrat... vetrniky ci solarni panely jsou jiste vhodnym doplnkem vyroby elektriny a take alternativou v mistech kde by se rozvod nevyplatil ale nemaji prakticky zadny realny vyznam z hlediska pokryti spotreby. Voda je lepsi ale opet zavisi pouze na dispozicich prislusne zeme nehlede na to ze prekvapive mnoha ekologistum nejak nevadi rozsahle zmeny (a rekneme na rovinu - devastace) velkych ploch krajiny ci zasadni zmeny do ekosystemu ktere vodni elektrarna (s prehradou) vzdy predstavuje.
Jeden z nejhruznejsich faktoru "mrhani" surovinami je v tom ze je spalujeme. Kdyby se uhli a ropa vyuzivaly pouze jako primarni zdroje chemickych latek k dalsimu zpracovani zivotnost jejich zasob by se prodlouzila pravdepodobne o staleti.
JE z tohoto hlediska predstavuje jedinou alternativu a jakkoliv je jeji dnesni podoba vyuziti velmi nedokonala neni jineho reseni. Navic, i to takzvane "vyhorele" palivo je ve skutenosti pouze vyhorele docasne nebot s rozvojem technologii bude mozno jej vyuzit opakovana.
 
 
Vladimír z Bratislavy 4.1.2006 23:58

Nukleárna energia ako spasiteľ.

Elektrárne typu "veverek" sú najdokonalejšie a najbezpečnejšie z fyzikálneho hľadiska tvorby tepelného a energetického efektu. Ochranné bezpečnostné elektronické zariadenia Západnej provinencie  ktoré po roku 1989 začali české a slovenské energetiky používať vo fungujúcich atomcraftoch, dokázali rádovo zvýšiť aj tak výborný bezpečnostný faktor. Hovorím o type VVER /veverky/ a nie o exotických experimentoch typu A1, alebo grafitových muzeálnych typoch Černobylu. Rakúske protesty sú reliktom mindráku zo konzervovania Zwenterdorfu a  z hysterického budovania tzv. alternatívnych zdrojov energie. Kto sa pozrie na západný obzor pohľadovej panorámy z Bratislavy, zaplače nad kreténizmom bývalého srdca monarchie. Stovky a stovky veterných elektrární rozochvievajú rotáciou horizont s ekonomickým efektom  desaťnásobku nákladov za kwh elektriny. Aby Rakúšania nebreptali nad cenou energií. Viedenská vláda dotuje túto pološialenú hlúposť miliardami. Myslím, že na týchto zamindrákovaných hlupákov by obe naše krajiny mali byť tvrdšie a nekompromisné. Možností je veľa, no zrejme naši politickí zbabelci nerozoznajú pojem statočnosti od pojmu pokryteckej "diplomacie". To však záleží len na našich postojoch pri voľbách. Ruský spôso vydierania s energiami je symptomatickou  výhražnou pripomienkou európskemu pseudohumanizmu.
                                                                   
jura-p 4.1.2006 23:22

Blbý elektroni.

Zase to mělo pomalé, asi tachyonované vedení. Poslal jsem jednou, nic. Poslal jsem podruhé a jsou tam dva příspěvky.
jura-p 4.1.2006 23:20

Vy ještě nemáte tachyonizované vložky?

Tak si je rychle kupte. Jen tak se můžete izovat od zde zmíněné difuze, která díky rozvodu jaderného proudu je prostě všude. Zvláště v Jižních Čechách a kolem Třebíče.
No nekupte to za tu cenu. A nedělejte si srandu z Rakušanů, tady se takové věci taky prodávají.
jura-p 4.1.2006 23:16

Vy ještě nemáte tachyonizované vložky?

Tak si je rychle kupte. Zvláště jestli chcete jet na jih poblíž Třebíče nebo Českých Budějovic. Ale rozumní si je koupi kvůli již zmíněné postupující difuzi, ať žijí kdekoli. I u vás je přetachyonizováno tím, že vám v drátech teče jaderný proud.
No koupíte a máte po starostech. Cena mírná na to před čím vás vložky "mohou" případně ochránit.
Kolt 4.1.2006 23:14

Re: hm,

Byl tam smajlik. Snazil jsem se byt vtipny za kazdou cenu. Je jasne, ze to srovnani silne kulha. Nicmene tam nalezam jisty prunik mladych levicovych aktivistu bojujicich za lepsi svet. A u Temelina mam na mysli spis nase aktivisty, nez ty rakouske sedlaky.
jura-p 4.1.2006 23:08

Re: Re: Šmarjá, Schumi,

Normálně si podávají tu elektřinu jak jsme si podávali cihly na brigádách v akci Zet. No a tím střídáním se mysli to otáčení při podávání cihly. Takže potvory elektrony stojí na místě a podávají si tu elektřinu a protože si ji musí podávat naráz stejným tempem, aby se někde nehromadila, a to se nesmí, tak to zvenku vypadá jako sinusovka. Znázornit se to dá taky tak, že ta cihla se pohybuje houpavě, i když trpaslíci stojí vlastně na místě. Něco tak názornýho musí pochopit každý, kdo si někdy podával něco v živém řetězu. Mimo cihly se tak vyndávají i bágly ze zadku vodáckého autobusu.
tygr007 4.1.2006 22:24

Re: Re: Re: Re: Jste poněkud naivní

S vyuzitim mnozivych reaktoru x6, s vyzitim thoria x3. Cili soucasne technologie vyzivajici stepeni jader vydrzi - velmi zhruba a s Vasim cislem 40 let - 40x6x3 = 720 let!
Mysch 4.1.2006 22:16

víc mrtvejch, že?

urcite. jsen s tema degenerovanejma si nejsem jistej.
jura-p 4.1.2006 22:16

Re: Doplnění

Nikoli sušenými, ale kvašenými.
Šumavák 4.1.2006 22:14

víc mrtvejch, že?

tygr007 4.1.2006 22:12

Re: Nežij v omylu, není není O.K.

USA, co pali jak o zivot sve, stale snadno tezitelne, zasoby uhli (85% elektricke energie z uhli), nejsou proste v tomto ohledu srovnatelne s Evropou...
jura-p 4.1.2006 22:11

Re: Re: Jen několik poznámek

Klobouku, klidně si mohou udělat tu díru na uložení vypáleného paliva u mě na dvorku. Já jim to budu rád pronajímat. A celé okolí z toho bude mít prospěch, protože ty peníze za pronájem bude moje rodina celou dobu utrácet.
Mysch 4.1.2006 22:03

hm,

tak to jste asi ty antipershingove nevidel.
jura-p 4.1.2006 21:59

Re: Re: Ona úroveň informovanosti je v Rakousku velmi vysoká

Ale zase je ten gerét docela levný. Za pouhých 949 Euro. No nekupte to za necelou tísícovku.
tygr007 4.1.2006 21:27

Re: Re: Re: Re: Dotaz?

Plne zabezpeceni samozrejme neexistuje nikdy, nicmene vyroba energie z jadra je zdaleka nejbezpecnejsi a nejmene rizikova ze vsech technologii vyroby energie, co se tyce ztrat majetku, zdravi nebo zivotu na jednotku vyrobene energie. Dokonalost neni z tohoto sveta, jadro je s velkym odstupem to nejlepsi co mame.