23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bohužel 5.1.2006 7:58

Re: A co Vy, Ladislave N., ?

stále bude
Ilik 3.1.2006 12:19

Re: Renato D.

Po přečtení článku pana Rumla, ve kterém m.j. uvádí, jak občané spontánně vyšli protestovat na obranu svobody slova před budovu ČT  ( vyvolení i dovnitř), jsem se upřímně zasmála.
Jací občané pane Rumle? Prostí, velmi prostí, jako Vy. Ta hrůza "revolucionářů", že by někdo mohl chtít dle vzoru BBC udělat pořádek a zlikvidovat pohodlný život odborářů typu pana Duba a Dekoje  a spol.( ti jsou obzvláště nezapomenutelní). Že byla tehdy Rada ČT zmanipulovaná? Podívejte se na ni dnes, nominovala ČSSD. Nikoho to dnes nezajímá. Ti nejaktivnější bojovníci, viz. p. Kraus, Rychlík, Eben  a.j.mají stále své více či méně ( spíše méně) sledované pořady, na amatérské  zpravodajství se nedá dívat. Takže zase zbývá jen ta nepohodlná varianta - inormovat se a dělat závěry sám.
Ladislav N. 2.1.2006 23:57

Re: např. statisíce mrtvých po Černobylu jsem slyšel na vlastní uši.

Ty vaše uši jsou jistota, zato ale ne směr, odkud přišla "zpráva". Nebylo to z TV Nova? :-D
mig 2.1.2006 23:31

Renato D.

Renato D., jako účastnici tehdejších demonstrací před budovou TV a autorku dnešního Vašeho níže umístěného příspěvku Vám musím sdělit s Novým rokem, že jste totálně mimo. Taková mimoňka v kulichu. Třeba budete fajn ženská. Ale s orientací v prostoru máte teda fakt problém.
adam B 2.1.2006 21:38

správně

Autor se správně vyjádřil nesprávným směrem k mediim. Mně se taky media nelibí. Teď jsou media studená, ale až bude léto budou media teplá. To se pak někomu uvolní trombon a bude zase dobře. Mně nedávno jeden zasvinil špinavým mediem a co proti tomu mohu dělat - nic. Jen koukám a nestačím se divit.
Andy 2.1.2006 21:11

Re: Re: Spíš příklad toho, kam vedou dobré úmysly

Honzo, Václav Klaus pro mne není Tatíček. Nevím, kde jste na to přišel.
Kromě toho jsem zrevidovala svůj příkrý názor a Rumlovi se omluvila, což ovšem neznamená, že bych se domnívala, že je to to slušný politik.  To, co předvedl ve vztahu k ODS ( zajímavé, jak dlouho trvalo čelnému představiteli vlády, než prohlédl) a hlavně v ČT,  pro mne věru důkazy politické kultury nejsou.
Jinak, já jsem chodící, sedící i ležící odpůrce všeobecného volebního práva, takže si musíte najít jiný špílec, tohle mne nerozhází:)
 
 
Kvetla 2.1.2006 21:07

5.000,000.000,-Kč /ročně věnovaných x rodinným klanům= ČT

Vy nám dejte povinně peníze a držte huby.Všem se jeden stejně nezavděčí,tak berte co jsme vytvořili a nepokoušejte se remcat,jinak Vás z obrazovky rozneseme na kopytech demokracie (ovšemže té " po našom").A když se Vám to nelíbí,pořiďte si kabelovku.
jonáš 2.1.2006 21:06

Re: Renato

Však nezůstali, Fafo -- on to Honza Ruml popsal v těch Lidovkách docela přesně. Teď mam ale spolu s nim dojem, že jsme poražený všichni. Kromě těch z Malý Strany s Velkejma Gulema.
Fafa 2.1.2006 21:03

Renato

Nechce se mi to ted hledat, ale v jedne z minulych diskusi jste napsala "Tehdy to vase strana v televizi prohrala, smirte se s tim."  To je celkem v poradku. Vy se ale budete muset smirit s tim, ze tehdy porazeni nechteji zustat porazenymi trvale. 
Honza z L. 2.1.2006 20:59

Re: Spíš příklad toho, kam vedou dobré úmysly

Hezky, moc hezky, dobre jste to pripomnel. Takze Ruml, ktery v r. 1997 verejne upozornoval na problemy ODS s financovanim a zadal reseni, v r.1998 dodrzel slovo, do koalice s CSSD podle sveho slibu nesel, a kdyz videl, kam se riti US, tak resignoval na funkci predsedy, je pro Andy bezcharakterni politicky zmetek, kdezto Vaclav Klaus, ktery, ......skoda slov, je Taticek. Andy je chodici argument proti volebnimu pravu zen.
jonáš 2.1.2006 19:52

Re: Re: Pak ho všichni posílali kamsi.

Na druhou stranu je to ovšem ujištění, že svět je v pořádku a běh věcí trvá dál. Co jiného by to mělo potvrzovat, než házení Rumla do stejný kádě s Kojzarem?
Andy 2.1.2006 19:14

Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

nu, když to tak čtu s chladnou hlavou, po přečtení Rumlových projevů v roce 2000, tak musím svá slova vzít zpět. Omlouvám se mu tímto.  V té kotelně tenkrát si nezasloužil být a asi to tenkrát bylo jednodušší než dnes, nepřítel byl jasný a nebylo třeba lavírovat.
Počiny pana Rumla po roce 1989 mne nadšením nenaplnily, svou úlohu nezvládl. Připravil půdu těm, s kterými roky bojoval, ale jistě to neudělal naschvál.
 
Tak promiňte, pane Rumle.
AeroKarel 2.1.2006 17:27

To já vím,

že dobré úmysly do pekla vedou. Ale rozlišuji ty, kteří se na stejné místo určení dostanou z různých důvodů.
Třeba právničinou se dnes živí nebo přiživuje třeba Ruml, Gross i Langer. Ale řekl bych, že každý jinak a každý z jiného důvodu.
Prostě Ruml mi nepřipadá jako programový podrazák ala Grossík. Ale za dobrého politika ho také nepokládám. Jen tak z dálky, osobně ho neznám.
Vašek 2.1.2006 16:38

Re: Dobře to tehdy dopadlo.

Musím říct, že své tehdejší účasti na demosnstracích na podporu "rebelů" z ČT už delší dobu opravdu lituji. To jste si nevšimla, že z ČT se za zdražení televizních poplatků stala hlásná trouba KSČSSD a autor článku má v podstatě ve všem pravdu?
Jiří Novák 2.1.2006 16:30

Víc konkrétna

Škoda, že autor nevyhodnotil události konkrétněji. Na příklad, který rebel má nyní vlastní pořad, jak se objevují účastníci obou stran konflůiktu ve zpravodajství a pod. Byl by to velmi zajímavý materiál.
Zebra 2.1.2006 16:21

Re: Re: výstředníci) ergo lidé poněkud mimo současnou realitu pochopitelně mají přiměřeně výstřední názory nenacházejí příliš opory v realitě

Sysifos měl brnkačku.
ll 2.1.2006 15:35

V rámci OVM bude Novoroční projev prezidenta

Po vyslechnutí této zprávy na ČT1 jsem očekával jediné: V. Klaus v ČT1 nevystoupí. Škoda, že to neudělal a připustil tak neuvěřitelnou manipulaci.
Vlasta(on) 2.1.2006 15:29

Re: výstředníci) ergo lidé poněkud mimo současnou realitu pochopitelně mají přiměřeně výstřední názory nenacházejí příliš opory v realitě

Mně připadá. jako by s vámi "diskutoval" Havel. Mnoho prázdných slov o ničem. Že by se tady "rozepisoval" na to proklamované drama?
Ruml je hlupák a prospěchář. Do disentu se, ten rozmazlenej fracek, dostal kvůli tatíkovi, ne z vlastního rozhodnutí. Ostatně stejně se díky tatíkovi,STBáckému práskači , dostal na gympl. A jeho přijmutí na práva? To snad netřeba komentovat!
Ostatně, co je dneska?
Zebra 2.1.2006 15:12

Re: Re: Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

Spát v televizi bylo racionální, Ruml tím v součinnosti s rebely dosáhl svého tj. zabránil tehdejším oposmluvním stranám v ovládnutí televize. Možná to i trochu bolelo, ono to ve spacáku na podlaze dost tlačí. Pást skot a topit v kotelně bylo důsledkem statečného boje proti normalizátorům. Perzekuce je vždy zamýšlená tak, aby bolela. Jist si nejsem ani svým charakterem, natožpak někoho jiného. Soudím jen podle mně známých skutků, které v mých očích, na rozdíl od vašich, o pevnosti jeho charakteru svědčí.
A 2.1.2006 15:04

výstředníci) ergo lidé poněkud mimo současnou realitu pochopitelně mají přiměřeně výstřední názory nenacházejí příliš opory v realitě

zaplaťpánbu za to. dokud se my výstředníci mimo realitu dokážeme uživit bez sociálních dávek, zlodějen, lhaní  a přespávání v televizi, tak jsem spokojená.
Ladislav N. 2.1.2006 14:23

Re: Pak ho všichni posílali kamsi.

Museli, jak by tehdy vypadal Václav Klaus s jeho "mobilisací", kdyby dostatečně nemlžil s "opoziční smlouvou"? ;-)
Zebra 2.1.2006 14:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

Náplň pojmu bezcharakterní hlupák je jistě obecně definována a chápána a skoro bych se vsadil, že mezi bezcharakterní jednání nepatří boj jako takový a naopak tam zcela jistě patří co největší přizpůsobivost a značná dávka pokrytectví a prospěchářství. Nemyslím, že náš náčelník „Ten co sedí doma a nebojuje proti komunistům“ je běžný nebo zvláštní b.h., souhlasím, že my z šedé zóny jsme jiná kategorie ovšem zklamu pana prezidenta v tom, že si nejsem vědom že bych se o pád komunismu nějak vědomě zasloužil. Díky za revizi, to už je jiná káva. Chápu, že oškliví (jsem si jist, že se ve vlastním případě mýlíte) monarchističtí prevíti (spíše bych řekl výstředníci) ergo lidé poněkud mimo současnou realitu pochopitelně mají přiměřeně výstřední názory nenacházejí příliš opory v realitě.
jepice 2.1.2006 14:14

Re: Spíš příklad toho, kam vedou dobré úmysly

Hlavně je tam všichni dobráci posílají. Pamatuju, jak všichni čekali, že Ruml půjde po volbách do koalice s ČSSD, i když předtím řekl, že v žádném případě. Já jsem se tenkrát vsadila a vyhrála jsem /díky tomu, že držel slovo - to je ta jeho bezcharakternost/.  Pak ho všichni  posílali kamsi.
J. Mach 2.1.2006 14:10

Re: Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

Zebro, to myslíte, že spát v televizi bylo statečné a že to jako Rumla bolelo? Nebo myslíte, bolelo pást skot a topit v kotelně? A jste si opravdu s tím Rumlovým charakterem tak jist? Jeho dosavadní kutky moc o pevnosti charakteru nevypovídají.
Argonantus 2.1.2006 13:29

Re: Re: výjimečně procházím Psem

No, víte, já vám názor na to psal, takže se mi to už nechce opakovat.
To je hlavní důvod, proč nechci psát na Psa - už jsem všechno řekl; všechno tu někde visí, a já chci jít dopředu, a ne točit furt ty samé smyčky.
Pokud vás tahle odpověď neuspokojuje, musíte halt za mnou jinam.  
Úspěšný Nový rok vám i ostatním.
Stredocech 2.1.2006 13:19

Re: výjimečně procházím Psem

Argonaute, protože si pamatruji, jak jste si virtuálně coby soudce "lehal pod vlak," za bezpodmínečné dodržení zákona, zajímal by mě Váš názor na nekonání policie během TV krize. Vedení ČTV o zásah žádalo...
 
 
A 2.1.2006 13:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

jistě. Každý, kdo neomdlévá úctou a láskou k nadosmrti instalovaným modlám, je zloduch. A žluč.
 
Celkem to vysvětluje, proč tu může být tak strašnej bordel. Světci vivat.
Připomíná mi to kauzu cyklisty Šimůnka, kterého pan prezident omilostnil, protože přeci tak významná osoba nemohla nikoho poškodit.
 
Nebo když se tu probírá, jak syn slušného otce jistě nemohl nikomu ublížit. Samá křivda, kam se člověk podívá:)))
Pazdravlaju s novym godom. Bavte se dobře.
 
 
Stredocech 2.1.2006 13:15

Souhlas s článkem, jen bych dodal, že ČTV mísí zelené lži

i do zpravodajství, např. statisíce mrtvých po Černobylu jsem slyšel na vlastní uši.
Argonantus 2.1.2006 13:10

Re: Re: výjimečně procházím Psem

jen pro ty, co to minulo - ze Psa odešlo plno lidí, někteří částečně, někteří zcela; hodně je jich na okoun.cz, jiní jsou na www.bloguje.cz/blogy/pavouciveflasce
 
jogurt 2.1.2006 13:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jan Ruml: Proč nevybaluji spacák kvůli České televizi

Andy? Tohle se Vám povedlo. Žluč.