Hledat:
20.5.2013 | Svátek má Zbyšek


DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


SVĚT: Sílí snaha o bojkot Izraele



Výpis zvoleného vlákna. Zobrazit celou diskusi podle vláken, času
počet příspěvků: 121 , poslední: 16.06.2012 14:42, přehled diskusí

Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: V. Novák Datum: 14.06.2012 09:37

a kdo obchoduje s tam vyrobeným zbožím, podporuje narušitele mezinárodního práva.

To, autorko, neokecáte. To je prostě fakt.

Až Izrael tyto osady vyklidí, ubyde důvod k bojkotu.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: R. Tesařík Datum: 14.06.2012 10:01

jasně Vitaliji Vitalijiči.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: V. Kain Datum: 14.06.2012 10:06

Ne autorka,ale vy kecáte.Ta palestinská  pakáž si prostě pokoj nedá i kdyby izraelci splnili všechny jejich nesmyslné požadavky.Pokud bych měl možnost nakupovat zboží z těchto osad tak bych tomu dával přednost před tím šmejdem kterým nás zasobuje EU.Nebude to dlouho trvat a ono se to srovná.Dneska už muslimáci dávají rodilým evropanům najevo ,že pokud se jim doma nelíbí,tak můžou táhnout.Vyvrcholení přijde až se to začne mydlit.Potom hodně lidí na tu zvěř změní názor.Kde by byli palestinci bez Izraele? V řiti.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 10:18

Kde by byli Palestinci bez Izraele? V Palestině. Nebyli by nuceni utíkat.  :-)

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 12:44

Víte oni palestinští Arabové v Palestině už žijí. Palestina je geografický pojem něco jako Pyrenejský poloostrov nebo střední Evropa, víme? Plesající srdíčko by si mělo místo pročítání etiket v obchodech, aby náhodou kupovaná mandarinka nebyla od zlopověstných sionistů, občas přečíst také nějakou knihu. Pro začátek třeba o geografii blízkého východu ...:-)

  

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 13:04

Jo jo, žijí. Nicméně to byla reakce na předchozí příspěvek, ve kterém si autor stěžoval na přítomnosti muslimů v Evropě a spekuloval o možnostech palestinského lidu při neexistenci okupace Izraelci.

Velmi děkuji za Vaši laskavou starost o mé vzdělání, ubezpečuji Vás, že se snažím a i sem tam nějakou tu knihu si přečtu, či se zajedu podívat na místa, která mne zajímají. A i přesto mi zbývá nějaký ten čas k tomu, abych si přečetl etikety na výrobcích a vyhnul se tak zbytečné podpoře státu, který Vy patrně obdivujete a já velmi nenávidím.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 13:22

Víte, jste jeden z mála lidí na zdejších diskuzích, který nenávist otevřeně přizná. Je zde řada diskutérů, kteří pravděpodobně chovají stejnou nenávist k Izraeli jako Vy, ale protože jsou zbabělí, nikdy se k ní nepřiznají a schovávají se za kde co.... Z Vás jde ovšem skoro hrůza. Když čtu Vaše příspěvky, říkám si že jste právě z toho typu lidí, jejichž nenávist donutila Židy usilovat o vlastní stát...  

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 13:37

Chybujete, pokud jste nabyl přesvědčení, že jsem antisemita. Mezi mými přáteli je více Židů, než viděla Kopretina za svůj život třeba jen na fotkách. :-)  Já zkrátka nesouhlasím se vznikem Izraele v oné době a na onom místě a se způsobem, jakým reprezentace onoho státu jedná se svým okolím. Prostě říkám, nemám Izrael rád a přál bych si, aby tak jak jej známe neexistoval. Toť vše. Neurážím, nezesměšňuji víru, nepřeji nic zlého. Na druhou stranu jsou zde v diskuzi názory, které toto vše obsahují, byť namířené proti druhé straně konfliktu, ale ty Vás evidentně nepohoršují, neboť je diskutující "na stejné straně barikády" anebo (věřím že ne) s nimi dokonce souhlasíte. Pak nechápu, proč zrovna z mých příspěvků "jde hrůza"?

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 14:33

neuražíte, nezesměšňujete a nepřejete nic zlého? Nenapsal jste zde na NP : "nebude to trvat dlouho a poklušou do moře. Uvidíme jestli se rozestoupí..." S. Landa v diskuzi k článku " nejasný osud palestinsko- izraelských rozhovorů". S. Landa - jste to Vy, nebo ne? Vskutku, jste učiněná matka Tereza :-)))  

Jinak Vás upozorňuji, že všichni moderní antisemité to "s Židy myslí dobře". A rovněž mají "mezi svými přáteli mnoho Židů" Jsou to tak často používaná klišé, že hraničí skoro se streotypem.       

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 15:26

Ano, zastávám názor, že v případě války Židé prohrají a proto toto "vyjádření útěku". Jinak, nechce se mi onu diskuzi hledat, ale dle citovaného výroku soudím, že jsem chtěl někoho vyprovokovat, nejspíš nějakého zarytého příznivce Izraele, tedy buď Vás anebo Kopretinu. :-)

Jsem ale přesvědčený, že byste druhý takový můj výrok nenašel. Nicméně, chcete-li mne považovat za antisemitu, považujte. Mně to žíly trhat nebude, pouze Vy budete v mých příspěvcích nacházet to, co tam ve skutečnosti není.  

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 15:43

"vyjádření útěku" :-))) hezky se kroutíte, jen co je pravda! Je to skoro tak hezké jako "odklonění" milionů taškáře Kocourka :-)))  

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 16:33

A něco ke zbytku? Našel jste ještě nějaký takový můj příspěvek? Potřebujete za každou cenu každého, kdo nemusí Izrael, mít ve škatulce "židobijec" či "mdlého rozumu", abyste mohl nepochybovat o správnosti svého názoru? Začínáte se chovat jako Lukešová, pravda, disponujete mnohonásobně vyšší inteligencí, ale nálepkujete jako ona...

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 17:01

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: H. Lukešová Datum: 14.06.2012 18:14

Zato Vy, Lando, jste geniální, ano, geniální v antisemitismu, to vyčníváte nad mnohé diskutéry, pohádka "já mám mezi Židy přátele" se vymlouvá každý antisemita, proč Vám vadí Izrael? Proč, protože jste zastánce palestinských Arabů. Co palArab činí dobře činí, co Izrael činí, špatně činí. Pro Vás je jediný dobrý Izraelec, mrtvý Izraelec. Měl byste se stydět, stydět se kvůli svému nenávistnému postoji, vždyť vy se od KKK příliš nelišíte...

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 19:30

Co se tak rozčilujete? Protože jsem napsal, že pan Tejkl je mnohonásobně chytřejší než Vy? Prostě to tak je, no... Nevím, jestli antisemité tvrdí, že mají mezi Židy přátele, já se s takovým ještě nesetkal. Proč mi vadí Izrael jsem tu psal, opakovat to nebudu. A že se zastávám Palestinců? Zastávám, stejně jako Kurdů, Tibeťanů, Ujgurů, atd. Že bych měl radost z mrtvého Izraelce je jen Vaše domněnka, nemám v sobě takovou nenávist jako Vy, která si ve fanatismu nezadáte s nejradikálnějšími islamisty. Možná mne soudíte dle sebe, nevím...

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: H. Lukešová Datum: 14.06.2012 20:08

Ne, nevadí mi, že jste napsal, že je pan Tejkl chytřejší než já, to je mi fuk, od Vás mi nevadí vůbec nic. Vy sám jste hlupák, k tomu nenávistný hlupák. Žádnou nenávist necítím, nechci zabíjení Palestinců, vražda kohokoliv je hnusná, ale to, že máte v sobě patologickou nenávist k Izraeli je fakt a jste stejný, fanatický a nenávistný antisemita, jak nejhorší hamasníci. Od hamasníků se nelišíte, jste s nimi na "jedné lodi"...

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 20:42

Když Vám nevadí co jsem napsal, tak co se čílíte? :-) Nakonec, za ta léta co tu publikujete a příspíváte, jste si už musela na posměch a narážky na Vaší inteligenci zvyknout, ne?

A pokud jde o Vaši údajnou mírumilovnost, asi si najdu někdy čas a vypíši Vaše nenávistné a vyhubení žádající výroky ze starých diskuzí....

A že se neliším od "Hamasníků"? No, mám docela rád zelenou barvu, nemusím Izrael a vepřové.. Jo, na tom něco bude.,..   :-)

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: H. Lukešová Datum: 14.06.2012 23:15

Ano, máte pravdu. Zvykla jsem si na vše, považujete-li mě za hloupou, tak ať, jak se říká, psi štěkají, karavana jde dál. Dobrou noc.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 23:38

Psi mají tendenci štěkat na škodnou....  :-)

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: O. Mayer Datum: 14.06.2012 13:51

o možnostech palenstinského lidu netřeba zase tolik spekulovat, stačí se rozhlédnou po nejbližších izraelských sousedech - žádná sláva, žeáno. Také doufám, když tak rád studujete ty etikety na výrobcích , že stejně rázně bojkotujete např. čínské zboží. 

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 13:54

Přesně tak, bojkotuji.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 14:38

a co Turecké? Turecko přece okupuje Kypr formou banánové "Kyperské republiky" , dokonce  teď uvažuje o plné anexi  tzv. turecké části Kypru - takto členského státu EU. To Vám nevadí?  nebo snad bojkotujete i České výrobky? Osud sudetských Němců, kteří byli vyhnáni po prohrané válce Vás nechává klidným?

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 16:25

Můžeme začít hledat stát po státu :-) Zrovna Turky za hlavní vyníky současného stavu nepovažuji. A pokud jde o sudetské Němce? To by bylo do jiné diskuze....

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: M. Krátký Datum: 14.06.2012 11:13

Vážený pane Nováku, myslíte si, že by půlka Evropy vyklidila svá území, až je o to požádáme, abychom se mohli vrátit do hranic českého státu za Přemysla Otakara II. Já si myslím, že ne, prostě jsme o ta území přišli z různých důvodů - převážně však v bojích. Izrael se v roce 1948 ( i za našeho vydatného přispění ) chopil legální příležitosti a vyhlásil svůj stát ( t.zv. Palestinci se na to jednoduše vykašlali ), který pak následně v několika dalších bojích rozšířil do současné podoby. Zde více než kde jinde platí : vítěz bere vše - viz CCCP a ožebračené Polsko i my - Podkarpatská Rus. Hezký den

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 11:24

Vítěz bere vše? Pak se nedivme, že válka nekončí a hlavně se do ní nenechme zatahovat.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 12:32

mravní ponaučení od  příslušníka národa, který na stejném základě - vítěz bere vše -   přišel ke gigantinckému majetku po sudetských Němcích je  skutečně pikantní!!!  

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 13:06

Děkuji za zaškatulkování, ale myslím, že již mé křestní jméno Sigmund vypovídá o tom, že to s tou příslušností k národu nebude tak horké.

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Tejkl Datum: 14.06.2012 14:06

o pardon, tak tedy: mravní ponaučení od občana státu, který na stejném základě - vítěz bere vše -   přišel ke gigantinckému majetku po sudetských Němcích je  skutečně pikantní!!! Lepší? Občanem ČR snad jste, ne?

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: S. Landa Datum: 14.06.2012 14:12

Jsem. Sice si nemyslím, že se jednalo o mravní poučení, ale trváte-li na tom...  :-)

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální:
Autor: J. Poláček Datum: 14.06.2012 14:26

Pánové, zdravím vás oba dva,

je zajímavé jak se muze vyhranit lidská mysl. Pane Lando naznacil jste ze nesouhlasite s existenci statu Izrael v jeho dosavadni forme. Stojim o to aby jste naznacil alternativu k soucasnemu Izraeli i s oduvodnenim jak by jste vyresil jinak ty duvody co zidy vyhnali zpet do zeme svych predku. Prosim , budte klidne subjektivni, jen zadam, nepouzivejte retroaktivitu - to je nesvar co do seriozni filozoficko-historicke debaty nepatri.










iweb36