19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

Vůně peněz

Jenom abychom vytušili, o co jde, město Praha má příjmy 60 miliard korun a výdaje 78 miliard. Deficit je to, jak čteme na webu praha.eu, pouze zdánlivý. No comment.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Nekolný 12.8.2019 16:49

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Částečně pravdu máte, ovšem s tím,že v tom jedou všichni zemědělci.

Trh je mocná čarodějka a jsou jím nuceni se řídit nejen velkostatkáři (bývalá JZD), ale i soukromí zemědělci. V rámci EU je nekonkurenční prostředí.

M. Prokop 12.8.2019 16:56

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Trh ovšem předpokládá konkurenční prostředí, aneb, jednou prdelí na dvou židlích seděti nelze.

F. Nekolný 12.8.2019 17:10

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Naši zemědělci dostávají v přepočtu 224 ojro. Zemědělci Belgie 400, Nizozemí 393 ojro ! Další dotace prší na výrobu masa. Proto se také u nás vyprodukuje pouze 36% vepřového oproti minulosti.

M. Němec 12.8.2019 17:41

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Francku, až tady budeš zase šířit tyhle bolševický cinty, tak si ověř, kolik dává do rozpočtu EU Belgie a Holandsko - na rozdíl od ČR. A pak mel něco o vepřovym.

Kdybych byl eurokomisařem, tak bych Čechům vzkázal - dokud víc berete, než dáváte, tak na dotace zapomeňte, vořežpruti z Čech.

F. Nekolný 12.8.2019 17:57

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Trh je trh. Tam musí být rovné podmínky. Dotace ve srovnání pro Česko bída. Zajímalo by mě, kolik miliard na nás ti tví spravedliví vydělávají. Dotace na cyklostezky a další chujoviny ať si strčí do zadku. Tu EU byl čert dlužen. Ještěže se již rozpadá.

M. Němec 12.8.2019 18:07

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Ty mi připadáš jak dederoni, kteří se 40 let plácali v socialismu a pak samozřejmě velerádi přijali marku 1:1 a nechali si od západní BRD zaplatit zrenovování celý sovětskou okupací zdevastovaný země. A jakmile se trochu votřepali, tak hned začali brumlat, že jsou ve východních zemích nižší mzdy. |Žil jsem tehdy v Bavorsku a když sem takovýho vocasa v hospodě potkal, poslal sem ho po pár minutách do řiti.

Čeští jezedáci furt bojovali o zrno, nebyli soběstační, kradli od posledního skladníčka a báby uklízečky až po předsedu ,rozkradli co se dalo a chtěli by mít ajncvaj rovný podmínky.

A že se EU rozpadá, sem si nějak nevšim. Však si počkejme, jak se to osvědčí v (proti nám něskutečně ekonomicky silnější) Británii.

J. Jurax 12.8.2019 18:19

Budiž.

Ovšem aby byli naši zemědělci ochráněni před více dotovanou konkurencí, buďtež zavedena cla nebo buďtež zrušeny zemědělské dotace po celé EU.

To první nesmíme, aby měly staré eurostáty kšeft, to druhé je absurdní, protože EU zemědělství je na dotacích postaveno. To francouzské by bez nich šlo do kytek.

M. Prokop 12.8.2019 17:53

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Já bych tomu trh neříkal.

M. Němec 12.8.2019 17:08

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

správně, Francku, mělo bejt :

...nejen velkostatkáři ( pak zloději z bývalých JZD ) a dneska zase velkostatkáři...

F. Nekolný 12.8.2019 17:15

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Dnešní velkostatkáři prakticky žádnou půdu nevlastní. Pouze si ji pronajímají. Ve většině soukromníků to funguje také tak. Je otázkou kdo zaplatí za pronájem více. Vlastníků půdy je naprosto jedno, komu pronajmou. Rozhoduje cena a spolehlivost placení nájmu.

M. Němec 12.8.2019 17:29

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

To mluvíš, Fanoušku, o těch zlodějích z bejvalejch JZD.

Těch, co dostali ukradenou půdu zpátky, je taky dost.

J. Svoboda 12.8.2019 17:39

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Všichni ne, máme v rodině statkáře a s velkostatkáři tomanovic kalibru se jeho hospodaření srovnávat nedá. Ten se stará, ne jen podniká.

Pěkný den.

V. Novák 12.8.2019 17:05

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

V pšenici se hraboši nemnoží?

M. Němec 12.8.2019 17:10

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

U Franty Nekolnýho ne.

Ten je za pytel ječmene přemluvil, aby chodili na pšenici k sousedovi.

V. Novák 12.8.2019 17:18

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

No, mně připadá, že spíš u Sošného Svobody...

F. Nekolný 12.8.2019 17:19

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Do složitějších věcí se raději nepouštěj. Věnuj se raději pořvávání ala Omar či Arnošt.

M. Němec 12.8.2019 17:26

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Tak tady to máš , V.Nováku, přímo od odborníka !!!

Do složitějších věcí se nepouštěj a radši se věnuj pořvávání, vzkazuje ti

Franta Nekolnej, fachman odbornej.

V. Novák 12.8.2019 18:01

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Trpíte strabismem, že nedokážete udržet vlákno?

Možná místo strabismu pochopíte spíše slovo pidlovokej...

V. Kotas 12.8.2019 17:21

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

A co prevence - práce to pro ochránce přírody ? Instalovat stojánky pro dravé ptáky, jak bývají občas na polích vidět.

F. Nekolný 12.8.2019 17:28

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Prakticky se neprovádí tzv. hluboká orba. Seje se dokola + vyžírači živin, kukuřice a slunečnice. Na jihu Moravy dnes už zeleninu nikdo nepěstuje (nároky na lidskou práci).

M. Němec 12.8.2019 17:31

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Já si počkám, jak se k problému postaví Nový 840.

V. Kotas 12.8.2019 17:55

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

To začíná i v Polabí, Svatá Kateřina, Starý Kolín, tam to už také dávno skončilo. Už jen ranné brambory a zelí, na to Bašovo.

V. Novák 12.8.2019 18:03

Re: Jed se plošně rozhazovat nebude.

Chřest.

P. Forejt 12.8.2019 16:12

Vladimír Putin - 20let

9.srpna to bylo 20let, co Putin nahradil Borise Jelcina. Úžasné nasazení, úžasná výdrž, úžasné výsledky, úžasný člověk ....n-tssss

L. Novák 12.8.2019 16:23

Re: Vladimír Putin - 20let

ANO. Báječný důstojník KGB (Komitět gosudarstvennoj bezopasnosti), analogie naší StB a súdruha Babiše. Ale ten byl jenom aktivním agentem, ne důstojníkem. :-P

M. Kolář 12.8.2019 16:26

Re: Vladimír Putin - 20let

Lhář, objednavatel vražd, vykradač ropného průmyslu, likvidátor zárodků ústavnosti, válečný agresor.. Jeho relativní úspěch je důsledkem velmi vysokých cen energií po r. 2000. Po jejich propadu se obnažuje ubohost jeho opravdových výsledků ..

M. Prokop 12.8.2019 16:54

Re: Vladimír Putin - 20let

Přes to všechno je mimořádně schopný.

Je otázka, jaké jsou zcela nezbytné vlastnosti pro vládce Ruska. Jestli by tam mohl vládnout někdo "normální", ačkoliv, když tak kouknu na státy EU i EU samotnou, tak mám jisté problémy s přesnějším popisem normálnosti. A konec konců, i na USA.

M. Kolář 12.8.2019 16:59

Re: Vladimír Putin - 20let

Schopný ve smyslu nebezpečný, to ano ..

M. Prokop 12.8.2019 17:02

Re: Vladimír Putin - 20let

I v jiných významech. Já ho neobdivuji, jen přemýšlím, co je v Rusku obecně a současné době obzvlášť možné a co ne. Z důvodu mentality, tradic a tak.

M. Kolář 12.8.2019 17:12

Re: Vladimír Putin - 20let

Ale jistě. To celé vychází především z celkové mentality lidí tam.. Je tam příslušná poptávka, nabídka bude též. A naopak.. Dokonce i Turci vykazují proti Rusům značnou rezistenci proti takovému skluzu.. Rusové šíleně minimální.. Asi nejmenší na světě..