1.9.2016 | Svátek má Linda, Samuel






CHTIP: U psychoanalytika

6.2.2010

Jistý muž príjde k psychoanalytikovi a stěžuje si, že v noci nemůže spát. Analytik se ptá:
"Co přesne vás trápí?"
"Jakmile si lehnu, mám pocit, že pod postelí někdo je."
"A vy jste tam někoho videl?"
"Ne, právě že ne. Než jdu spát, vždycky všechno zkontroluji, ale nikde nic. Jenže když se natáhnu, cítím, že přichází."
"Neznepokojujte se, je to jen lehká halucinace, to vyřešíme během pár sezení."
Uplyne nekolik týdnů a "nemocný" se u analytika neobjeví. Náhodou se pak potkají na ulici.
"Už jste nepřišel, daří se vám lépe?"
"Ó ano, spím jako dudek."
"Ten člověk zpod vaši postele zmizel?"
"Ano, úplně."
"A jak jste ho odtamtud dostal?"
"Inu," řekl muž v rozpacích, "když jsme zjistil, jaké máte ceny, šel jsem za rabínem."
"A?"
"A ten mi řekl, abych uřízl posteli nohy."

Výměna dopisů
Milý Honzo,
doufám, že mi dokážeš pomoci. Jednoho dne jsem nechala manžela koukat na televizi. Jela jsem do práce.
Asi tak dva kilometry od domu mi auto najednou přestalo jet - musela jsem se vrátit pro manžela, aby mi pomohl.
Byl v posteli se sousedovou dcerou. Je mi 32, manželovi 34 a jí 19. Jsme spolu 10 let.
Manžel se mi přiznal, že spolu chodí víc než půl roku. Do manželské poradny jít nechce.
Jsem úplně v koncích, prosím, pomoz mi.
Magda

Milá Magdo,
že Ti přestalo jet auto po tak krátké cestě, může být způsobeno mnoha příčinami.
Nejprve zkontroluj, jestli není ucpaný přívod paliva.
Pokud je čistý, zkontroluj veškeré přívody vedoucí k motoru.
Také zkontroluj kabely včetně ukostření.
Jestli není problém tady, je potřeba provést kontrolu palivového čerpadla, zda není poškozené a dává správné množství paliva.
Doufám, že jsem Ti pomohl.
Honza

Přepis záznamu nové automatické telefonní linky instalované v institutu duševního zdraví
"Dobrý den, vítejte na horké lince naší nové léčebny.
Máte-li vtíravě nutkavý syndrom, zmáčkněte opakovaně číslo 1.
Jste-li nesvéprávný, požádejte někoho, ať za vás stiskne číslo 2.
Máte-li syndrom více osobností, stiskněte čísla 3, 4, 5 a 6.
Jste-li paranoidní, víme, kdo jste a co chcete. Zůstaňte na telefonu, abychom jej mohli zaměřit.
Trpíte-li bludem, zmáčkněte číslo 7 a váš hovor bude přesměrován na mateřskou loď.
Jste-li schizofrenik, pečlivě naslouchejte, dokud vám tenký hlásek nenapoví, které číslo zmáčknout.
Trpíte-li depresemi, je jedno, které číslo stisknete - nikdo vám stejně neodpoví.
Jste-li dyslektik, zmáčkněte 9696969696969.
Trpíte-li nervozitou, hrajte si s klávesou se symbolem hvězdičky nebo se svazkem klíčů a vyčkejte, než se vám na lince ozve náš operátor.
Máte-li amnézii, zmáčkněte tlačítko s číslem 8 a udejte své jméno, adresu, telefon, datum narození, rodné číslo a rodné jméno vaší matky.
Trpíte-li bipolární poruchou, zanechte prosím zprávu po zaznění zvukového signálu, nebo před zazněním zvukového signálu. Nebo po zaznění zvukového signálu. Prosím, počkejte na zvukový signál.
Trpíte-li ztrátou krátkodobé paměti, zmáčkněte číslo 9. Trpíte-li ztrátou krátkodobé paměti, zmáčkněte číslo 9. Trpíte-li ztrátou krátkodobé paměti, zmáčkněte číslo 9. Trpíte-li ztrátou krátkodobé paměti, zmáčkněte číslo 9.
Máte-li komplex méněcennosti, prosím zavěste. Všichni naši operátoři jsou příliš zaměstnaní a nemají na vás čas.
Děkujeme a přejeme vám příjemný den."


Kniha závad
Po každém letu vyplňují piloti formulář, do kterého napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. Mechanici si zápis přečtou, zjednají nápravu a pak napíšou, co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší zápisy zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.

Problém: Levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
Mechanik: Levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.

Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.
Mechanik: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.

Problém: Něco je uvolněno v pilotní kabině.
Mechanik: Něco bylo utaženo v pilotní kabině.

Problém: Mrtví brouci na předním skle.
Mechanik: Byli objednáni živí brouci.

Problém: Autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m za minutu.
Mechanik: Tento problém si nemohu předvést na zemi.

Problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
Mechanik: Hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.

Problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
Mechanik: Proto tam také jsou.

Problém: Podezření na prasklé sklo.
Mechanik: Podezření je správné.

Problém: Motor číslo 3 chybí!
Mechanik: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

Problém: Letadlo se za letu chová legračně.
Mechanik: Letadlo bylo varováno, aby se polepšilo, a létalo vážně.

Problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

Problém: Myš v pilotní kabině.
Mechanik: Byla namontována kočka.

Problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.
Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.



Diskuse


Alf
0:00
8.2.2010

cechoamik
5:23
7.2.2010

Vlad
0:23
7.2.2010

Petr I
18:34
6.2.2010

Pamětník 2
12:52
6.2.2010

Čtenář
21:04
6.2.2010

občan
21:13
6.2.2010

Yaqub
11:45
6.2.2010

hugo
12:56
6.2.2010

Barry Goldwater
19:47
6.2.2010

Pavel
13:46
6.2.2010

m.l.
1:58
7.2.2010

Petr Vileta, balík z Plzně :-)
3:54
6.2.2010

Chris Kelvin
9:44
6.2.2010

Yarda
11:18
7.2.2010

Jura Jurax
Hm
1:35
6.2.2010

pp
1:16
6.2.2010

Vodička-sapér
10:24
6.2.2010

ZW
11:32
6.2.2010

mechanik
18:15
7.2.2010

Vodička-sapér
18:44
7.2.2010

qwerty
0:49
6.2.2010

všichni se musí
9:07
6.2.2010

Jakub S.
16:13
6.2.2010

Jiri Hovorka
22:01
6.2.2010

nmnbmb
18:35
7.2.2010

počet příspěvků: 27, poslední 8.2.2010 12:00









 Neviditelný pes
Toto je DENÍK: do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy.
Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston), příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce Jiřímu Wagnerovi, redaktorovi NP (nickname JAG). Rubriku Zvířetník vede Lika.